Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on To Helmi 22 2018 10:11

Etusivu » Foorumit » Elokuvat - yleistä

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 56, 57, 58, 59, 60  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 20 2017 14:59 
^Ei vittu...

Ei enää!

Miksi!?

Aaaaarrrrrrrhhhhh!

Ghhhhhhhh....

HHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ja joo tiedän että se on jo valmiiksi maailmam baras eloguva ikinä ja koska minä katsoin Ally McBealia minulla ei ole sananvaltaa mihinkään.

Mutta siis kuinka vitusti tarvitsee niinkin kaunis asia kuin vuoden 1984 tech noir -mestariteos The Terminator perseraiskata? Eikö mikään riitä!? Antakaa nyt vittu olla jo sen!

En katso.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 20 2017 15:21 
Siis eihän ne mitään remakea ole tekemässä vaan jatkoa Terminator 2:lle. Muut jatkikset siis painetaan villaisella ja saavat enemmänkin fan fiction roolia siten.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 20 2017 16:27 
speKtacle kirjoitti:
Siis eihän ne mitään remakea ole tekemässä vaan jatkoa Terminator 2:lle. Muut jatkikset siis painetaan villaisella ja saavat enemmänkin fan fiction roolia siten.

Eli? Se muuttaa mitään sanomaani millään lailla?

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 20 2017 17:34 
Mielenkiintoinen uutinen. Tinalla on jokin "en tykkää mistään" marmatusviikko menossa :LOL4:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 20 2017 17:36 
aTomiK kirjoitti:
Mielenkiintoinen uutinen. Tinalla on jokin "en tykkää mistään" marmatusviikko menossa :LOL4:

No anteeksi! Ei ole tarkoitus.

Yritän saada sen neloskauden X-Filesia katsottua tässä lähiaikoina, niin on sitten edes jotain positiivistakin möykättävää välillä.

Profiili  

Poissa
Vittuuntunut kirjastotäti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 20 2017 19:37 
Uskomatonta tai ei, olen samaa mieltä Tinan kanssa, menkööt nyt se Allykin. Mun mielestä T3 oli ihan pätevä lopetus saagalle, ei kahden ensimmäisen veroinen mutta aivan pätevä. Salvation oli unohdettava ja viimeisin oli ihan viihdyttävä Arskan ja aikasekoilun takia. Mutta nyt sitten joku Hamilton kaivetaan jostain unohduksen suosta ja fanit on heti että jee. Itse en naisesta kummemmin alunperinkään piitannut, jos nyt en inhonnutkaan.

Joo, ei kiitos enää.

Profiili  

Poissa
Lootan jäsen
Lootan jäsen
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 20 2017 21:01 
Invictus kirjoitti:
Uskomatonta tai ei, olen samaa mieltä Tinan kanssa, menkööt nyt se Allykin. Mun mielestä T3 oli ihan pätevä lopetus saagalle, ei kahden ensimmäisen veroinen mutta aivan pätevä. Salvation oli unohdettava ja viimeisin oli ihan viihdyttävä Arskan ja aikasekoilun takia. Mutta nyt sitten joku Hamilton kaivetaan jostain unohduksen suosta ja fanit on heti että jee. Itse en naisesta kummemmin alunperinkään piitannut, jos nyt en inhonnutkaan.

Joo, ei kiitos enää.

Aika huolella kustu franchise kyllä, kun pitää kaksi kertaa peräkkäin rebootata kakkosesta liikkeelle lähtien ja samalla kirjoittaa ulos peräti kolme osaa viiden elokuvan sarjasta. Epätoivoiseksi säätämiseksi menee. Lisäksi ei paljoa lämmitä, että vanhukset ovat ilmeisesti mukana lähinnä luovuttamassa viestikapulan joillekin teineille.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Syys 21 2017 6:05 
Tavoistani poiketen olen hiukan optimistinen tämän suhteen, vaikka väsynyttä paskaa siitä kuitenkin lopulta tulee.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Syys 21 2017 6:46 
Invictus kirjoitti:

Joo, ei kiitos enää.

Minusta kyllä se ykkönen oli se pätevä lopetus saagalle, sen jälkeen ollaan menty samaa reittiä, kuin Highlanderin jatko-osien kanssa. Tosin, T2:sta lukuunottamatta nekin ovat parempia. Ja oleellisempia.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Syys 21 2017 8:29 
Taidan olla lootan positiivisimpia heppuja aTomiKin ohella, kun mulle periaatteessa mikään ei ole lähtökohtaisesti paskaa ennen kuin sen itse näen ja koen. Joistain Haihurrikaaneista nyt osaa kyllä pysyä erossa. Voihan sitä pysyä halutessaan sen ekan Terskan parissa, ei nämä lisäjaksot alkuperäisen elokuvan statusta tahi laatua mitenkään vesitä. Itse kyllä diggailen katsoa uuttakin filmimateriaalia maailmoista, henkilöhahmoista ja visioista jotka ovat lujasti kolahtaneet. Vaikka Ridley Scottin pari viimeisintä Alien franchise elokuvaa ovat olleetkin aika kädenlämpöisiä niin kyllä mä miellän että parempi kun ovat olemassa kuin eivät. Ei ne Alienin ja Aliensin erinomaisuus siitä mihinkään Prometheuksen tahi Covenantin vuoksi häviä.

Jossain foorumilla angstailu ei elokuvabisneksen lainalaisuuksia ja rahantekovainua muuta, turhaa verenpaineen nousua vain reagoijalle. Toisaalta herättäähän jyrkkä reaktio aina keskustelua mikä on Hohtolootallekin vain etu. Niin että vittu saatana mitä vitun paskaa saatana vaan ja hyvää torstaita kaikille lootalaisille :starbuck:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Syys 21 2017 10:57 
^No hei, kyllähän nyt Haihurrikaani on varmasti maailman paras juttu näihin jo alun perin kympillä ja kerralla kotiin hoidettujen, kuoliaaksi iät ajat sitten potkittujen juttujen uudestilämmittelyihin verrattuna.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Loka 13 2017 19:20 
Aijai kun dotcom pistäisi exekutiivit kuseen. Tex Willeriä lainaten: "nautin aina kun suurmies pudotetaan pallilta".
Lainaa:
Kim Dotcom Plots Hollywood Execs’ Downfall in Wake of Weinstein Scandal
https://torrentfreak.com/kim-dotcom-plo ... al-171011/

In the wake of the Harvey Weinstein scandal, Kim Dotcom is offering support to victims of similar abuse. The entrepreneur says he'll find funding for a class-action lawsuit exposing the crimes of high-ranking Hollywood executives. Five years after the Megaupload raid, it seems that having a shared enemy could bring kindred spirits together.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Su Loka 15 2017 17:52 
”He jahtasivat minua kuin hyeenalauma” – Weinsteinin seksiskandaali saa yhä raadollisimpia piirteitä, Hollywoodin väitetään vaienneen miesten ”likaisesta salaisuudesta” sukupolvien ajan
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005410050.html

Jewstein kunnon jutku! Millonkohan pedaripaljastukset alkavat...

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Loka 20 2017 7:49 
Estevez tulee esille yllättävissä tilanteissa! "cheesy"

http://www.episodi.fi/uutiset/takavuosien-tahti-yllattaen-hollywoodin-tuottavin-nayttelija-suurnimet-jaivat-kauas-taakse/

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Loka 20 2017 11:15 
Invictus kirjoitti:

On kyllä mielenkiintoinen tilasto ja vielä Emilio sen kärjessä. Hieno mies, katselkaa niitä sen leffoja!

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 56, 57, 58, 59, 60  Seuraava

Hyppää: