Kirjoittaja |
Viesti |
Singapore Sling

Hardcore Hooligan
Liittynyt: Pe Touko 30 2008 7:24 Viestit: 8350 Paikkakunta: Pussyville!
|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 12:32 |
|
Member-X kirjoitti: mikko t kirjoitti: Kasarininjailu, joka oli Suomessa vuokralla muistaakseni nimellä Ninjan kosto 3. Loppukohtauksessa pahikselta vedettiin miekalla pää poikki. Tietääkö kukaan mikä tää vois olla? Pikaisella etsinnällä löysin vain ykkösen ja kakkosen.  Joo, ei oo kumpikaan noista. Mä oon lähes sata varma, että se suomenkielinen nimi oli just Ninjan kosto 3. Tekis mieli nähdä uudelleen (oli penskana mun suosikkileffoja ja eka ninjailu, minkä oon nähnyt).
_________________ Pillu, Pullo & Pallo!!!!
|
|
|
|
 |
Mikko Lahtinen

Voimavaraistunut ituhippi
|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 12:41 |
|
mikko t kirjoitti: Mä oon lähes sata varma, että se suomenkielinen nimi oli just Ninjan kosto 3. Video-opas 95 sisältää melko kattavasti Suomessa vuosiin 1994-1995 mennessä videolla julkaistut elokuvat. Ainakin takakansi väittää, että kirja sisältää tiedot kaikista Suomessa julkaistuista myynti- ja vuokravideoista. Nimellä Ninjan kosto 3 ei kuitenkaan löydy mitään. Kahdesta ensimmäisestä kuitenkin on tiedot kyseisessä opuksessa. Lyhyesti siis, epäilen nimen oikeellisuutta.
_________________ "In the eyes of a ranger, the unsuspecting stranger, had better know the truth of wrong from right. 'Cause the eyes of a ranger are upon you, any wrong you do, he's gonna see. When you're in Texas, look behind you, 'cause that's where the rangers gonna be."
Viimeksi muokannut Mikko Lahtinen päivämäärä To Elo 12 2010 12:55, muokattu yhteensä 1 kerran
|
|
|
|
 |
Member-X

Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Liittynyt: Ma Maalis 03 2008 11:11 Viestit: 17481 Paikkakunta: Kirkkonummi
|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 12:46 |
|
Aika kyllä sekoittaa muistoja. Monasti olen muistellut elokuvia jotka olivat "sen ja sen" nimisä, mutta niin se aika vain on tehnyt tepposet muistille.
|
 |
Singapore Sling

Hardcore Hooligan
|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 13:23 |
|
Niin se voi olla, että muistan nimen väärin. Mutta se leffa ei oo kyllä mikään noista länsimaalaisista ninjailuista, mitä oon myöhemmin löytänyt. Oon ainoostaan siis nähnyt sen leffan isokoppaiselta k-18 vuokranauhalta pentuna, jolloin se tuli katsottua varmaan kymmeniä kertoja. Kolmosesta löysin googlella kyllä maininnan joltain foorumilla ja lisäks se on tullut vastaan jossain topiikissa muistaakseni myös Elitistillä tms. foorumilla.
|
|
|
|
 |
Invictus

Vittuuntunut kirjastotäti
Liittynyt: To Maalis 13 2008 13:02 Viestit: 11727 Paikkakunta: Seinäjoki
|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 13:58 |
|
Kyseessäkö ei siis ole tämä? Muistaakseni 80-luvulla tästä puhuttiin ainakin epävirallisesti Ninjan kosto III:na. Voi olla että itsekin sekoitan kaiken. Eihän Ninjan kosto kakkonekaan ollut alkuperäiseltä nimeltään mikään RotN 2 vaan Pray for Death.
|
|
|
|
 |
Mikko Lahtinen

|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 13:59 |
|
Invictus kirjoitti: Kyseessäkö ei siis ole tämä? Muistaakseni 80-luvulla tästä puhuttiin ainakin epävirallisesti Ninjan kosto III:na. Tuota elokuvaa mikko t on muistaakseni tällä foorumilla kehunut, joten oletan, että hän ei ole sille nimeä etsimässä.
_________________ "In the eyes of a ranger, the unsuspecting stranger, had better know the truth of wrong from right. 'Cause the eyes of a ranger are upon you, any wrong you do, he's gonna see. When you're in Texas, look behind you, 'cause that's where the rangers gonna be."
|
|
|
|
 |
Invictus

|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 14:05 |
|
FIx-galleriasta löytyy ainakin Ninja 3.
|
|
|
|
 |
Mikko Lahtinen

|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 14:16 |
|
Invictus kirjoitti: FIx-galleriasta löytyy ainakin Ninja 3. Tuo löytyy toki mainitusta kirjastakin. Kyseessä ei ole elokuva, vaan kaksi jaksoa The master (1984) -televisiosarjasta. Voi se tietysti sekin olla.
|
|
|
|
 |
Singapore Sling

Hardcore Hooligan
|
 Lähetetty: To Elo 12 2010 18:33 |
|
Mikko Lahtinen kirjoitti: Invictus kirjoitti: Kyseessäkö ei siis ole tämä? Muistaakseni 80-luvulla tästä puhuttiin ainakin epävirallisesti Ninjan kosto III:na. Tuota elokuvaa mikko t on muistaakseni tällä foorumilla kehunut, joten oletan, että hän ei ole sille nimeä etsimässä. Yks mun tän suosikkeja, joten ei oo etsimäni Mikko Lahtinen kirjoitti: Invictus kirjoitti: FIx-galleriasta löytyy ainakin Ninja 3. Tuo löytyy toki mainitusta kirjastakin. Kyseessä ei ole elokuva, vaan kaksi jaksoa The master (1984) -televisiosarjasta. Voi se tietysti sekin olla. Ei oo tuokaan mitä oon hakemassa. Tuosta Ninja kolmosesta en ees skidinä digannut 
|
|
|
|
 |
Invictus

|
 Lähetetty: Pe Elo 13 2010 17:50 |
|
mikko t kirjoitti: Mikko Lahtinen kirjoitti: Invictus kirjoitti: FIx-galleriasta löytyy ainakin Ninja 3. Tuo löytyy toki mainitusta kirjastakin. Kyseessä ei ole elokuva, vaan kaksi jaksoa The master (1984) -televisiosarjasta. Voi se tietysti sekin olla. Ei oo tuokaan mitä oon hakemassa. Tuosta Ninja kolmosesta en ees skidinä digannut  No, paskojahan noi olikin.
|
|
|
|
 |
Pallogrilli

tulokas
|
 Lähetetty: Su Syys 05 2010 11:58 |
|
http://www.hiff.fi eli R&A:n etusivulla on vaihtuva kuva jostain elokuvasta, mutta ei kerrota mistä elokuvista kyseiset elokuvat ovat. Minua kiinnostaisi lähinnä mistä elokuvasta seuraava kuva on: 
|
|
|
|
 |
Member-X

|
 Lähetetty: Su Syys 05 2010 13:38 |
|
Pallogrilli kirjoitti: http://www.hiff.fi eli R&A:n etusivulla on vaihtuva kuva jostain elokuvasta, mutta ei kerrota mistä elokuvista kyseiset elokuvat ovat. Minua kiinnostaisi lähinnä mistä elokuvasta seuraava kuva on: Gainsbourg (Vie héroïque) (2010)
|
 |
Invictus

|
 Lähetetty: Ma Syys 27 2010 21:47 |
|
Laitetaas tännekin tää eli oon siis toisten asialla:
"Mieleeni on jäänyt elokuva, jonka pääosassa oli kaksi miestä. Elokuva olin hiukan erikoinen, mutta varsinkin loppukohtaus on jäänyt mieleen. Lopussa toinen mies on kuollut ja vähän Psyko tyyliin hänen ruumiinsa istuu ruokapöydän ääressä ja toinen mies juttelee hänelle. Joskus 90- luvulla sen katsoin. Saattoi tulla yleltä."
|
|
|
|
 |
Member-X

|
 Lähetetty: Ti Syys 28 2010 5:28 |
|
Invictus kirjoitti: Laitetaas tännekin tää eli oon siis toisten asialla:
"Mieleeni on jäänyt elokuva, jonka pääosassa oli kaksi miestä. Elokuva olin hiukan erikoinen, mutta varsinkin loppukohtaus on jäänyt mieleen. Lopussa toinen mies on kuollut ja vähän Psyko tyyliin hänen ruumiinsa istuu ruokapöydän ääressä ja toinen mies juttelee hänelle. Joskus 90- luvulla sen katsoin. Saattoi tulla yleltä."
Onko mitään lisävihjeitä? Oliko englanniksi? 
|
 |
Invictus

|
 Lähetetty: Ti Syys 28 2010 7:06 |
|
Member-X kirjoitti: Invictus kirjoitti: Laitetaas tännekin tää eli oon siis toisten asialla:
Onko mitään lisävihjeitä? Oliko englanniksi?  Ei!  Toi kysymys oli tullut kirjastojen kyselypalstalle.
|
|
|
|
 |
|