Kaikenlaista paitsi mittää käytettyi alkkareita tms on turha tarjota.
Mutta leffoja, pelejä jne jne voipi tarjoilla tähän ketjuun jos on turhana kiertelemässä nurkissa. Myös pelikonsolit saattaa kiinnostaa (paitsi snes/nes/sega megadrive/amiga/atari eli periaatteessa vain ps3/wii/gamecube).
Ostetaan.
Re: Ostetaan.
Ei toimi ainakaan vieläMember-X wrote:Toimiko se mun myymä hd-dvd, en ikinä saanut testattua sitä..

Tulee varmaan huomenna (jos käyn postissa kysymässä jos sen voi jo noutaa) tai sitte maanantaina HD-Dvd asema sexboksiini ja sitten joskus voin kokeilla.

O.o
- Member-X
- Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Et ole noutanut sitä?Hihhuli wrote:Ei toimi ainakaan vieläMember-X wrote:Toimiko se mun myymä hd-dvd, en ikinä saanut testattua sitä..![]()
Tulee varmaan huomenna (jos käyn postissa kysymässä jos sen voi jo noutaa) tai sitte maanantaina HD-Dvd asema sexboksiini ja sitten joskus voin kokeilla.

Kyl mie sen sun leffan oon noutanu, mutta Xbox360:een tilasin HD-DVD aseman ja siin mukana paljon leffoi, en oo tuota asemaa vielä saanut, joten en ole voinut kokeilla sitä leffaas vielMember-X wrote:Et ole noutanut sitä?Hihhuli wrote:Ei toimi ainakaan vieläMember-X wrote:Toimiko se mun myymä hd-dvd, en ikinä saanut testattua sitä..![]()

O.o