Mitä vittua!? -ketju.

Tietokilpaluja ja mielipidekyselyjä vapaamuotoisista aiheista.
väliaikainen nikki
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Re: Mitä vittua!? -ketju.

Post by väliaikainen nikki »

110 % -mielenterveyttä tämäkin meno :cage:
Seuraajiaan raiskannut intialainen guru tuomittiin elinkautiseen vankeuteen toimittajan murhasta – Epäillään satojen miesten kuohinnasta
https://yle.fi/uutiset/3-10602555

Gurun aiempi tuomio aiheutti väkivaltaisia mellakoita, joissa kuoli kymmeniä ihmisiä.

Intialainen oikeusistuin tuomitsi guru Gurmeet Ram Rahim Singhin torstaina elinkautiseen vankeuteen toimittajan murhasta. Uhriksi joutunut journalisti paljasti Singhin organisaatiossa tapahtuneita seksuaalirikoksia.

51-vuotias Singh johti Dera Sacha Sauda -nimistä kansainvälistä uskonnollista järjestöä, jonka päämaja sijaitsee Sirsan kaupungissa Haryanan osavaltiossa.

Hänet on aiemmin tuomittu 20 vuodeksi vankeuteen kahden naisseuraajansa raiskauksista.

Toimittaja Ram Chander Chhatrapati julkaisi lokakuussa 2002 kirjeen, jossa kerrottiin Dera Sacha Saudan piirissä tapahtuneista naisten seksuaalisista hyväksikäytöistä.

Viisi päivää kirjeen julkaisun jälkeen Dera Sacha Saudan jäsenet ampuivat Chhatrapatin kotinsa ulkopuolelle.

Uhrin poika tyytyväinen tuomioon
Pyhänä miehenä esiintyvä Gurmeet Ram Rahim Singh osallistui murhaoikeudenkäyntiin videoyhteyden välityksellä vankilasta käsin.

Turvatoimet oikeudenkäynnissä olivat tiukat, koska viranomaiset pelkäsivät väkivaltaisuuksien puhkeamista.

Singh tuomittiin raiskauksista vuonna 2017. Tuolloin tuomiosta raivostuneet kymmenet tuhannet gurun kannattajat ottivat yhteen turvallisuusjoukkojen kanssa. Väkivaltaisuuksissa kuoli ainakin 38 ihmistä ja 200 loukkaantui.

Myös kolme gurun läheistä avustajaa tuomittiin torstaina murhasta elinkautisiin vankeusrangaistuksiin. Lisäksi jokainen tuomittu määrättiin maksamaan 50 000 rupian eli runsaan 600 euron sakot.

– Tämä on totuuden voitto. Tunnen itseni helpottuneeksi tänään. Syyttäjä vaati kuolemanrangaistusta, mutta me olemme tyytyväisiä tähän rangaistukseen, murhatun toimittajan poika Anshul Chhatrapati sanoi The Indian Express -lehdelle.

Kastroinneista käydään vielä oikeutta
Singhiä epäillään myös noin 400 miespuolisen seuraajansa kuohinnasta (siirryt toiseen palveluun). Kastroinnin kohteeksi joutuneiden seuraajien mukaan guru oli luvannut toimenpiteen tuottavan heille hengellisiä etuja. Oikeudenkäynti tapauksesta on kesken.

Singh tunnetaan rakkaudestaan hienoihin vaatteisiin, jalokiviin ja moottoripyöriin. Hän esiintyi elokuvissa ja kutsui itseään jumalan sanansaattajaksi.

Ennen vangitsemistaan guru asui kymmenien tuhansien seuraajiensa kanssa ashramissa Haryanan osavaltiossa.
Harry Väliaikainen nikki hates everybody: Limeys, Micks, Hebes, Fat Dagos, Niggers, Honkies, Chinks, you name it.

väliaikainen nikki
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Useampi kuin kolme neljästä nuoresta käy rippikoulun – suosio silti loivassa laskussa
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotim ... ar-BBT1SOx

Edelleen näin moni. Odotin jo reilusti pienempää lukua. Viime kesänä oltiin sukulaispojan konfirmaatiossa ja siellä ihmeteltiin että milloonko se meidän saman ikäinen poika pääsee ripille. Tuli melkoisen halveksuvia katseita muutamilta kun joku totesi jäätävällä äänellä että nuo eivät kuulu kirkkoon. Näin vuonna 2018 :palm:
Harry Väliaikainen nikki hates everybody: Limeys, Micks, Hebes, Fat Dagos, Niggers, Honkies, Chinks, you name it.

Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

väliaikainen nikki wrote:Useampi kuin kolme neljästä nuoresta käy rippikoulun – suosio silti loivassa laskussa

Edelleen näin moni. Odotin jo reilusti pienempää lukua. Viime kesänä oltiin sukulaispojan konfirmaatiossa ja siellä ihmeteltiin että milloonko se meidän saman ikäinen poika pääsee ripille. Tuli melkoisen halveksuvia katseita muutamilta kun joku totesi jäätävällä äänellä että nuo eivät kuulu kirkkoon. Näin vuonna 2018 :palm:
Veikkaan että perinne antaa juhlakalulle lahjoja (lähinnä rahaa) lienee tämän perinteen sitkeyden takana. Se ainakin itsellä oli aikoinaan motivaationa vaikka ihan yhtä vahva antiteisti olin jo silloinkin - ja kirkosta erosin samana päivänä kun täytin 18.
--- Amal shufar, at rrug ---

väliaikainen nikki
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Tina DeMona wrote:
väliaikainen nikki wrote:Useampi kuin kolme neljästä nuoresta käy rippikoulun – suosio silti loivassa laskussa

Veikkaan että perinne antaa juhlakalulle lahjoja (lähinnä rahaa) lienee tämän perinteen sitkeyden takana. Se ainakin itsellä oli aikoinaan motivaationa vaikka ihan yhtä vahva antiteisti olin jo silloinkin - ja kirkosta erosin samana päivänä kun täytin 18.
Joo, meillä tämä asia ratkaistiin niin, että lapset saavat valita menevätkö riparille vai ei, mutta olen luvannut antaa niille lahjarahaa joka tapauksessa. Toistaiseksi lahjaraha ilman riparia on ollut houkuttelevampi vaihtoehto.

Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

väliaikainen nikki wrote:
Tina DeMona wrote:

Joo, meillä tämä asia ratkaistiin niin, että lapset saavat valita menevätkö riparille vai ei, mutta olen luvannut antaa niille lahjarahaa joka tapauksessa. Toistaiseksi lahjaraha ilman riparia on ollut houkuttelevampi vaihtoehto.
Tuo kyllä kuulostaa.varsin fiksulta ratkaisulta.

Solange
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Solange »

Tina DeMona wrote:

Itsekin erosin heti kun täytin 18. Kävin tosin sitä ennen iltarippikoulun. Aikamoista ajanhukkaa oli, mutta vanhemman "vaativat" ja sainpahan väitellä papin kanssa. Sama juttu tuon kirkosta eroamisen kanssa, se onnistui vasta kun sain itse päättää, vanhemmat eivät sitä ennen eroamiseeni olleet suostuvaisia. Kävin vielä silloin ihan seurakunnassa eroamassa, ei ollut 90-luvulla vielä nettipalvelua.

Oma lapsi ei ole kuulunut koskaan kirkkoon, mutta saa tehdä tietysti mitä itse haluaa. Eli jos haluaa joskus liittyä johonkin uskontoon niin aivan vapaasti. Ei ole ainakaan vielä osoittanut moisiin kiinnostusta, lähinnä päinvastoin. (On toki kysellyt paljon henkisistäkin asioista minulta ja käy tietysti ET-tunneilla, kuten hyvä onkin.)

Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Solange wrote:
Tina DeMona wrote:

Itsekin erosin heti kun täytin 18. Kävin tosin sitä ennen iltarippikoulun. Aikamoista ajanhukkaa oli, mutta vanhemman "vaativat" ja sainpahan väitellä papin kanssa. Sama juttu tuon kirkosta eroamisen kanssa, se onnistui vasta kun sain itse päättää, vanhemmat eivät sitä ennen eroamiseeni olleet suostuvaisia. Kävin vielä silloin ihan seurakunnassa eroamassa, ei ollut 90-luvulla vielä nettipalvelua.

Oma lapsi ei ole kuulunut koskaan kirkkoon, mutta saa tehdä tietysti mitä itse haluaa. Eli jos haluaa joskus liittyä johonkin uskontoon niin aivan vapaasti. Ei ole ainakaan vielä osoittanut moisiin kiinnostusta, lähinnä päinvastoin. (On toki kysellyt paljon henkisistäkin asioista minulta ja käy tietysti ET-tunneilla, kuten hyvä onkin.)
Minulla olisi varmaan onnistunutkin mutta tuntui jotenkin oikealta hoitaa homma itse kun saa itse päättää asioista omin päin. Minun aikaan tosin oli kyllä muistaakseni joku nettimahdollisuuskin asian hoitoon - kävelin silti toimistoon koska se vaan tuntui jotenkin oikealta.

Ja se on toki kyllä kanssa ihan oikein ettei jälkikasvuaan aivopese mihinkään suuntaan.

Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Tupakka-askin hintaan tulee lisää 1,80 euroa, eli askin hinta nousee 10 euron haamurajan yli. :nasurunggu:
-You have a huge fucking dick!

aTomiK
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by aTomiK »

Niin, mikä oikeasti on se kipuraja, että ihmiset lopettaa tuon typerän "harrastuksen"? (vaikka se coolilta esim. leffoissa näyttääkin...)
"Days are like women - each one's so damn precious, but they all end up leaving you."

Invictus
Vittuuntunut kirjastotäti
Vittuuntunut kirjastotäti

Post by Invictus »

Poltteleeko Exä??? :timo: :sukka: :oikeesti: :smo:

Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Invictus wrote:Poltteleeko Exä??? :timo: :sukka: :oikeesti: :smo:
Kyllä tuosta asiasta vouhkaaminen ja sillä törkeästi rakastaminen vituttaa minuakin, vaikken itse polta.

No, jonkun sikarin ehkä kerran vuodessa.

Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Invictus wrote:Poltteleeko Exä??? :timo: :sukka: :oikeesti: :smo:
Nääh. Olen kuitenkin sijoittanut moraalittomasti näihin :ylioppilas:
-You have a huge fucking dick!

rautapuoli
Sinanjun mestari
Sinanjun mestari

Post by rautapuoli »

Tupakoin ja olen kyllä sitä mieltä, että sitä harrastetta saakin verottaa. Se on ihan oikein, että terveydelle haitallisia asioita verotetaan isosti. En tietenkään voi väittää etteikö se hinnannousu aina harmittaisi. Piipputupakkamerkkini maksaa jo melkeen sen 20 euroa ja ihan varmasti nousee nyt sen yli. Onneksi se on kuitenkin todella riittoisaa ja onpahan tässä vuosien mittaan tullut vähennettyä.
Saab 900
Built as a Merc, safe as a Volvo, and so much cooler than a BMW.

väliaikainen nikki
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Keskusjohtoinen typeryys "forthy"

Suomen siiderisoppa kuohuu jo yli: Nyt kauppa on ihmeissään Tullin tulkinnasta EU:n uudesta makusiideri ja -lonkero asetuksesta – ”Meidän lakimiehemme ovat sitä lukeneet...”
https://www.talouselama.fi/uutiset/suom ... 4d9eed9102

Starbuck
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama

Post by Starbuck »

väliaikainen nikki wrote:Keskusjohtoinen typeryys "forthy"

Suomen siiderisoppa kuohuu jo yli: Nyt kauppa on ihmeissään Tullin tulkinnasta EU:n uudesta makusiideri ja -lonkero asetuksesta – ”Meidän lakimiehemme ovat sitä lukeneet...”
https://www.talouselama.fi/uutiset/suom ... 4d9eed9102
Onhan tämä sellaista Kekkoslovakia-meininkiä, että oksat pois. "doh"
"Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Al Swearengen

Post Reply