Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on To Kesä 21 2018 11:03

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 910 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Huhti 21 2015 16:54 
mr_bungle kirjoitti:
Invictus kirjoitti:
Panisin silti...

No todellakin!

Kyllä minäkin kikkeliä antaisin. Pian nähdään, tuleeko siitä oikeasti tähteä vai ei. Eipä suostunut Spotify yhteistyöhön, kun yritin kuunnella sen ekan kappaleen :nej!:

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Marras 07 2015 5:18 
Jokainenhan on nähnyt sen Vain yksi yö, eikö niin? On näköjään toteutunut oikeastikin, että pimpistä maksettu se milli, ja enemmänkin! :hugh: https://www.youtube.com/watch?v=Uccespvc8us

Elokuvassa ei tosin neitsyestä tietenkään ollut kyse.

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Marras 28 2015 8:57 
Vittu, onko Samhainin levyistä jossain vaiheessa tullut jotain keräilyharvinaisuuksia? Näköjään. Initiumistakin pyydetään melkein $60, käytettynä! :sukka:

Sitä kolmosta nyt tullut kuunneltua ja ajattelin, että hommaisiko ensimmäisetkin. Mutta noilla hinnoilla - vitut!

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Joulu 09 2015 7:45 
Kännykän akku loppui, 7- ja 13-vuotiaat lapset pistettiin pihalle junasta vieraassa kaupungissa – VR: ”Harkintakyky petti täysin”
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 12634.html

:oikeesti:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 08 2016 0:12 
Voi jumalan vitun perkeleen saatana.

Kuten toiseen ketjuun kirjoitin, ostin tänään bluray -soittimen. Kysyin siltä myyjätyypiltä suoraan: "Tuleeko tässä kaikki tarvittavat johdot mukana?" Se sanoi, että joo. En kerralla uskonut, joten kysyin vielä tarkemmin: "HDMI:t ja kaikki?" Se sanoi joo, ja lähti pois. Avasin juuri paketin.

Vitut täällä mitään HDMI:tä ole, voi jumalan perkeleen saatanan helvetin kyrvän vitun saatanan vittu! Millä vitun telepaattisingnaalilla tämä on tarkoitus saada siihen televisioon kiinni? Ja hauskaa on etenkin se, että olin juuri siellä, missä kyseisiä johtoja oli myynnissä, miksi asiasta kysyin. Poljin sinne saatanan perkeleen hevon helvettiin, miljoonan kilometrin päähän superpakkasilla naama jäässä hytisten, ja olisin siitä helposti voinut sen johdon kopata mukaan samalla, tuskin olisi edes paljoa maksanut. Mikä oli se syy, miksi tätä alun pitäen kysyin, kun ei sitä tuossa paketissakaan voi mainita, voi jumalan helvetin perkele!

Miksi!? Miksi tämä on aina tällaista? Joka jumalan kerta! Aina jotain paskaa! Voi saatana!

Haluanko lähteä uudestaan huomenna polkemaan jonnekin Inarin taakse, koska eihän lähempänä voi mitään sivistystä olla, muuta kuin vitun kampaamoita ja pizzapaikkoja, voi vittu! Olisiko tässä nyt pitänyt ihan varmuuden vuoksi ostaa johto ihan vaan siksi, että jos minulle valehdellaan päin naamaa? Se oli se syy, miksi minä sitä kysyin, senkin... vitun... Voi perkeleen vittu! Ja minun yksi kaunis, vieno pyyntöni tälle maailmalle oli, ettei minun tarvitsisi lähteä loppuviikkona sombaamaan sinne perseeseen, kun se tuskin yhtään tämän lämpimämmäksi tästä muuttuu ja olen joutunut muutenkin seikkailemaan ympäri ämpäri kaiken maailman idioottiasioilla koko saakelin viikon.

No ei katsota bluray -elokuvia sitten. Haistakoon kaikkeus paskan.

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Tammi 09 2016 7:13 
^ Höh. Olipas vittupää myyjänä. Ja ammattitaidoton, jos uskoi puhuvansa totta.

Itse tilasin huudosta halvalla oman hdmi:n silloin joskus, eli sellainen vaihtoehto pakkasille lienee ainakin olemassa edelleen. Hitaampaa toki.

Vaikka kai noiden pitäisi se johto sitten ilmaiseksi antaakin, kun kerran lupasivat.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Tammi 09 2016 16:28 
Exterminator kirjoitti:
^ Höh. Olipas vittupää myyjänä. Ja ammattitaidoton, jos uskoi puhuvansa totta.

Itse tilasin huudosta halvalla oman hdmi:n silloin joskus, eli sellainen vaihtoehto pakkasille lienee ainakin olemassa edelleen. Hitaampaa toki.

Vaikka kai noiden pitäisi se johto sitten ilmaiseksi antaakin, kun kerran lupasivat.

Joo. No, josko tässä maanantaina taas uskaltautuisi jonnekkin pidemmälle pyöräilemään. Hommaan sen vaikka sitten.

Profiili  

Poissa
Sinanjun mestari
Sinanjun mestari
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 15 2016 20:39 
Heräsin tuossa iltatirsoilta ja hetken päästä soi ovikello. Eikös siellä sitte ollu kaks ensiapuhäiskää pelien ja vermeitten kera sekä hätääntyny naapuri, joka sano, että oon soittanu kuulemma apua. Hetken tuijoteltiin kaikki neljä toisiamme ku mie kevyessä shokissa saan vaa sanotuksi "Ööö...ööö... En oo kyllä omasta mielestä soittanu..." Pelkäsin jo, että oon unissani soittanu hätänumeroon. Toinen ea-heppuki alko uskoa väärinkäsitykseksi ku näemmä ilmeeni oli melko hinnaton "Nyt on kyllä hämmentyneen näkönen mies vastassa". Onneksi soittava numero oli erilainen ja sit nää lähti ilmeisesti toiseen taloon tarkistamaan. Soittaja ollu varmaa sekasin, mutta toivottavasti ehti lanssikaverit ajoissa. Olin vähän aikaa iha tillin tallin moisesta ylläristä.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 15 2016 21:19 
Tina DeMona kirjoitti:

Kuten toiseen ketjuun kirjoitin, ostin tänään bluray -soittimen. Kysyin siltä myyjätyypiltä suoraan: "Tuleeko tässä kaikki tarvittavat johdot mukana?" Se sanoi, että joo. En kerralla uskonut, joten kysyin vielä tarkemmin: "HDMI:t ja kaikki?" Se sanoi joo, ja lähti pois. Avasin juuri paketin.

Vitut täällä mitään HDMI:tä ole, voi jumalan perkeleen saatanan helvetin kyrvän vitun saatanan vittu! Millä vitun telepaattisingnaalilla tämä on tarkoitus saada siihen televisioon kiinni? Ja hauskaa on etenkin se, että olin juuri siellä, missä kyseisiä johtoja oli myynnissä, miksi asiasta kysyin. Poljin sinne saatanan perkeleen hevon helvettiin, miljoonan kilometrin päähän superpakkasilla naama jäässä hytisten, ja olisin siitä helposti voinut sen johdon kopata mukaan samalla, tuskin olisi edes paljoa maksanut. Mikä oli se syy, miksi tätä alun pitäen kysyin, kun ei sitä tuossa paketissakaan voi mainita, voi jumalan helvetin perkele!

Miksi!? Miksi tämä on aina tällaista? Joka jumalan kerta! Aina jotain paskaa! Voi saatana!

Haluanko lähteä uudestaan huomenna polkemaan jonnekin Inarin taakse, koska eihän lähempänä voi mitään sivistystä olla, muuta kuin vitun kampaamoita ja pizzapaikkoja, voi vittu! Olisiko tässä nyt pitänyt ihan varmuuden vuoksi ostaa johto ihan vaan siksi, että jos minulle valehdellaan päin naamaa? Se oli se syy, miksi minä sitä kysyin, senkin... vitun... Voi perkeleen vittu! Ja minun yksi kaunis, vieno pyyntöni tälle maailmalle oli, ettei minun tarvitsisi lähteä loppuviikkona sombaamaan sinne perseeseen, kun se tuskin yhtään tämän lämpimämmäksi tästä muuttuu ja olen joutunut muutenkin seikkailemaan ympäri ämpäri kaiken maailman idioottiasioilla koko saakelin viikon.

HDMI-kaapeli on suhteellisen kallis, joten sitä ei oletuksena ole yleensä missään (kalliissakaan) soitinpaketissa mukana. Kannattaa aina epätietoisessa tilanteessa avata paketti itse ja katsoa onko se siellä tai jos se ei ole luvallista niin pyytää myyjää näyttämään kaapeli jos se sellaista menee vakuuttelemaan. Toki ymmärrän yskän ja myyjän vikahan tuo on tietysti.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 15 2016 22:09 
Solange kirjoitti:
Tina DeMona kirjoitti:

HDMI-kaapeli on suhteellisen kallis, joten sitä ei oletuksena ole yleensä missään (kalliissakaan) soitinpaketissa mukana. Kannattaa aina epätietoisessa tilanteessa avata paketti itse ja katsoa onko se siellä tai jos se ei ole luvallista niin pyytää myyjää näyttämään kaapeli jos se sellaista menee vakuuttelemaan. Toki ymmärrän yskän ja myyjän vikahan tuo on tietysti.

Joo, kallis kyllä olikin - ja tästä lähtien tulen kyllä aina varmistamaan tarkemmin, mitä ne laatikot oikeasti sisältää. Asiaa tietysti myös helpottaisi, jos sisältö olisi vaikka lueteltu siinä itse pakkauksessa.

Profiili  

Poissa
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Tammi 18 2016 20:02 
Niin, Blu-ray soittimissä ei taida milloinkaan tulla HDMI-kaapelia olla paketissa mukana, toisn kuin VHS-nauhureitten kanssa oli aina Scart-johto samassa paketissa... tai ainakin tälläinen muistikuva minulla on (hitto, niin pitkä aika jo kun viimeksi ostanut VHS-nauhurin, että tuollaista ei muista varmaksi :lol: ). Antennin johto nyt ainakin oli vakio.

Profiili WWW  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Tammi 18 2016 20:39 
Dogsoldier78 kirjoitti:
Niin, Blu-ray soittimissä ei taida milloinkaan tulla HDMI-kaapelia olla paketissa mukana, toisn kuin VHS-nauhureitten kanssa oli aina Scart-johto samassa paketissa... tai ainakin tälläinen muistikuva minulla on (hitto, niin pitkä aika jo kun viimeksi ostanut VHS-nauhurin, että tuollaista ei muista varmaksi :lol: ). Antennin johto nyt ainakin oli vakio.

Kyllä minusta ainakin useimmissa uutena hankkimissani DVD-soittimissakin skartti oli mukana, vaikkei olisi välttämättä tarvinnutkaan. Mutta ihan reiluahan tuo minusta on, jos ei ennastaan kyseistä johtoa omista. Se kun on kuitenkin aika välttämätön, että laitteesta olisi mitään hyötyä.

Profiili  

Poissa
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Tammi 18 2016 20:56 
Niin, DVD-soittimissakin taisi olla se Scart mukana... ja sitten se audio-piuha nippu. Ja oisko ollu jopa antenni-johtokin :hmmm: No joo, mutta nykyään ei ole johtoa. Itsekin päädyin loppu syksystä ostamaan BD-soittimen. Ja johtoa piti minunkin mennä ostamaan eri reissulla (tai no, tilasin netistä, viitsinut lähteä sen takia lähteä reissaamaan kaupungille). Käynyt edes mielessä, ettei sitä piuhaa olisi siinä ollut mukana.

Profiili WWW  

Poissa
Omituinen saunoja
Omituinen saunoja
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Tammi 18 2016 23:57 
Mun Oppo-soittimessa tuli HDMI-kaapeli mukana. :toldso:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Tammi 19 2016 1:17 
Adventurer kirjoitti:
Mun Oppo-soittimessa tuli HDMI-kaapeli mukana. :toldso:

No, onneksi jos ei mitään todella typerää tuolle johdolle tapahdu, niin eipä varmaan tarvitse uutta ostaa ainakaan vähään aikaan. Eiköhän tuo pitempään ole elossa kuin monikaan soitin.

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 910 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Seuraava

Hyppää: