Mikä ilahduttaa?

Tietokilpaluja ja mielipidekyselyjä vapaamuotoisista aiheista.
väliaikainen nikki
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Re: Mikä ilahduttaa?

Post by väliaikainen nikki »

Tina DeMona wrote:
Adventurer wrote:Mulla alkoi viikon loma! :timo:
Minulla alkaa kohta kesätyöt!

[Pelottaa]

[Vituttaa]

Mutta rahaa [ehkä]! Se ilahduttaa.
Mihin jouduit? Jos nyt tänne julkisesti kannattaa vastata :hyymy:
Harry Väliaikainen nikki hates everybody: Limeys, Micks, Hebes, Fat Dagos, Niggers, Honkies, Chinks, you name it.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

väliaikainen nikki wrote:
Tina DeMona wrote:
Adventurer wrote:Mulla alkoi viikon loma! :timo:
Minulla alkaa kohta kesätyöt!

[Pelottaa]

[Vituttaa]

Mutta rahaa [ehkä]! Se ilahduttaa.
Mihin jouduit? Jos nyt tänne julkisesti kannattaa vastata :hyymy:
Taidanpa jättää tämän arvoitukseksi kunnes työsuhde päättyy - riittänee kun sanon että johonkin mihin en kyllä ikinä uskaltanut kuvitella joutuvani. Mutta seikkailumielellä. Olen siellä kuitenkin vaan kesän joten täräytän sitten koko koettelemuksen kerralla (jos se nyt edes sen arvoinen on).
--- Amal shufar, at rrug ---
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Exterminator wrote:Töissä juoma-automaatti koekäytössä. Oli silloin joskus aiemminkin, eri aparaatti tosin. Olipa hyvää kaakaota ja mehua meikäläiselle :razz: mutta kahvinjuojat (=kaikki muut) eivät oikein lämpene. Kuulemma liian laihaa sumppia.

Ilahduttavaa kuitenkin myös huomata firman tilanteen olevan vaihteeksi sen verran ok, että tuollaisenkin voisi hankkia...
Ja vitut. Kauan sitä ilahtuneena olemista kestikin. 9 kk:n jälkeen sai palata töihin tammikuussa ja olin onnessani, en enää. Henkilöstöpalaveri tänään, ensi vuonna porukka hyvin todennäköisesti pienenee. Satavarmaa on se, että minä en siihen pienempään porukkaan tule mahtumaan.

Siinä meni myös ilahduttavat matkasuunnitelmat. En kyllä ymmärrä, miksi tämä työelämässä roikkuminen pitää olla niin uskomattoman paskaa vuodesta riippumatta :trash: :nej!:
-You have a huge fucking dick!
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Tina DeMona wrote:Minä sain eilen ilmaisen sipsipussin kun osallistuin johonkin makutestihärpäkkeeseen. Osallistuin samalla jonkun uuden karkkipussin kokoamiseen turhine mielipiteineni, ja sekin vaikuttaa ihan hyvältä tavaralta, mitä on tulossa.
Nyt oli myynnissä näitä joskus testailemiani karamellejä: Aakkos Marja -nimelläkö nuo nyt olivat. Tai ovathan ne voineet olla jo jonkun aikaakin - nyt vasta tuli huomattua kuitenkin.

Piti nyt sitten ostaa pussillinen kun tuli itse vaikutettua niitten valintaan aikoinaan. - tosin en kyllä muista oliko kyseinen maku lempparini ehdolla olleista.
väliaikainen nikki
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Ite sain tänään ilmaisen pullapussin. Jakoivat jotain maistiasia. Nää oli yllättävän hyviä.

https://pagen.fi/tuotevalikoima/gifflar ... na-kaneli/
Harry Väliaikainen nikki hates everybody: Limeys, Micks, Hebes, Fat Dagos, Niggers, Honkies, Chinks, you name it.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Tina DeMona wrote:
Tina DeMona wrote:Minä sain eilen ilmaisen sipsipussin kun osallistuin johonkin makutestihärpäkkeeseen. Osallistuin samalla jonkun uuden karkkipussin kokoamiseen turhine mielipiteineni, ja sekin vaikuttaa ihan hyvältä tavaralta, mitä on tulossa.
Nyt oli myynnissä näitä joskus testailemiani karamellejä: Aakkos Marja -nimelläkö nuo nyt olivat. Tai ovathan ne voineet olla jo jonkun aikaakin - nyt vasta tuli huomattua kuitenkin.

Piti nyt sitten ostaa pussillinen kun tuli itse vaikutettua niitten valintaan aikoinaan. - tosin en kyllä muista oliko kyseinen maku lempparini ehdolla olleista.
Nämä on muuten sangen erinomaisia :razz: Melkein kehuisin parhaiksi aakkosiksi ja maistamisen jälkeen ostin heti pari pussia lisää.

Ilahdutti paskahkon työpäivän jälkeen, että Prismassa oli Estrellojen hinnat palautettu entiselleen :up: Se yli kahden euron hinta vitutti rankasti, yllättäen nyt maksoivatkin taas vain 1,98 €. Piti sen kunniaksi heti ostaakin, vaikka ei ollut aikomus.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

väliaikainen nikki wrote:Ite sain tänään ilmaisen pullapussin. Jakoivat jotain maistiasia. Nää oli yllättävän hyviä.

https://pagen.fi/tuotevalikoima/gifflar ... na-kaneli/
Minäkin sain pussillisen näitä. Aion säästää työvuoroille jälkiruuaksi.

Karkkejakaan en ole vielä natustanut. Pitää jossain vaiheessa kokeilla!
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Oltiin la kaverin synttäreillä oikein isolla jengillä. Käytiin keilaamassa, syömässä ja baarissa. Tuli maksamaan kaikkiaan 4,90 € 8-) kun varakkain oli ottanut varsin kohtalaisesti miestä väkevämpää jo saapuessani paikalle ja maksoi kaikkien syömiset ja juomiset ravintolassa. Jos olisin tiennyt, olisin tilannut jotain kalliimpaa :lol: Ja kuka lie ne keilauksetkin maksanut.

Ja tästä rahamiehestä joskus mainitsinkin. Alkoi suhteeseen maksullisen kanssa ja tatuoi nimen käsivarteen... no nyt ilahdutti kuulla siitäkin vähän tarkemmin, että olivat menneet naimisiinkin "what" Se tapahtui Saksassa ja Isolompsa oli häissä ilmoittanut nussivansa morsiantaan perseeseen - äitinsä kuullen :upeeta2:

Sittenhän sitä oltiin karikolla ihan kohtapuoliin ja oliko se 8 kk, mitä kaveri joutui maksamaan eron jälkeen kunnon elatusta jättituloistaan. Pimu lienee tanssahdellut matkalla pankkiin.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Ilahduttaako vai vituttaako, miten sen ottaa! Mutta BABYMETAL tulee helmikuussa Suomeen! No se siis vituttaa, että näköjään keskellä viikkoa olisi keikka ja minä kun jo kinusin sitä joulukuun matkaa varten lomapäiviä etukäteen käytettäväksi. Vittu, miten sitä vielä lisää kehtaisi kinuta :sukka:

Mutta tuonne kyllä pitäisi TOD päästä! "mosh"

Vaikka Yui ei enää olekaan mukana.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Kappas, kirjastosta löytyy mm. Woon Hard Boiled! :up: Kukahan tädeistä päätti tuollaisen lahtausmässäilyn hankkimisesta "cheesy"

Voisi vaikka lainata ja kerran katsoa suomeksi tekstitettynäkin.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

^Hienoa että kirjasto jatkaa yleissivistävää työtään! Kyllä Hard Boiled on hieno leffa.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

^ Joo, olisi vain pitänyt tajuta pistää alusta lähtien reiskasoittimeen. DVD-pyöritin ei oikein osannut lukea levyä... tekstit vilahtivat alle sekunnin ruudulla ja kuva meinasi jumittaa, kunnes lopulta sen myös teki :roll: Ja minä vain sinnittelin..

Ei sen kummempaa, mutta olipas hyvää tuo Maraboun Co-Co -suklaalevy :razz: NAM! Ei tule kookossuklaata syötyä käytännössä ikinä, kun mitä niitä edes on, mutta näitä ostan heti lisää, kun vain hyvään hintaan saan! Tosi maistuva uutuus.

Vaikka ei enää niin uutuus taida ollakaan.
väliaikainen nikki
HOHDOKAS
HOHDOKAS

:Muahah:
Mies heitti ämpärillä maalia ja ulostetta työ­voima­toimiston aulaan ja työn­tekijöiden päälle Espoossa, toimipiste suljettu ainakin maanantain
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006222861.html

”Kaikki tapahtui hyvin nopeasti, mutta siinä ajassa hän ehti heittää valkoista maalia ja sitä ehtaa itseään seinille, penkeille, tietokoneille ja istumista varten oleville raheille”, kertoo Uudenmaan te-toimiston johtaja Jarmo Ukkonen HS:lle.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Kävinpä joutessani Citymarketissa, jossa en muutamaan vuoteen ole pistäytynyt. After Deathiä ei löytynyt, mutta karkkipuolella silmään osui punaisia Draculoita! Jossain näitäkin vielä siis myydään, fucking great! :up: On meinaan hyviä! Kuten tietysti ne "normaalit" Draculatkin, mutta niitä löytyy paljon helpommin.

Nappasin 5 pussia mukaan, ei lopu heti :razz: Sitten myös yksi pussi uutuutta, kirpeää Pantteria! Pitää tuo viikonloppuna testata, toivottavasti hyvä.

Vieläkin kyllä siis auki, mitä tulista pizzan päälle kaadettavaa sitä ostaisi... täällä oli jotain ehdotuksia, pitää kaivella.
rautapuoli
Sinanjun mestari
Sinanjun mestari

Post by rautapuoli »

Exterminator wrote:Vieläkin kyllä siis auki, mitä tulista pizzan päälle kaadettavaa sitä ostaisi... täällä oli jotain ehdotuksia, pitää kaivella.
Pakaste- ja mikrokäntyissä sekä edellisen illan pitsajämissä toimii hyvin tyystin tavallinen sweet chili-kastike. Kukkosoossi kait sekin monen makuun on.
Saab 900
Built as a Merc, safe as a Volvo, and so much cooler than a BMW.
Post Reply