Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Ke Tammi 17 2018 8:25

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3021 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Heinä 18 2017 18:13 
Juuri tulin kaupasta, jossa myyjä kyseli taas olutostosten tähden paperit. Ikää on muutamia kuukausia vajaat 40.

Hauskana yksityiskohtana monet myyjät etsivät vanhan mallisesta ajokortistani (ajokortti suoritettu muistaakseni 1996) aina ikämerkintää, kun se on ihan eri kohdassa kuin noissa uudemmissa, pienemmissä korteissa joita he muulloin tarkastelevat.

Olen näköjään tästä avautunut viimeksi viisi vuotta sitten Sopranosin Ganfoldinin kuoleman yhteydessä RIP-ketjussa ja eipä ole vieläkään mikään muuttunut:

Solange kirjoitti:
Minulle tuli yllätyksenä, että Gandolfini oli vasta 51-vuotias. Minusta näytti kyseisen ikäiseltä jo Sopranos-sarjan alkaessa vuonna 1999 eli neljätoista vuotta sitten, jolloin mies oli oikeasti vasta jotain 37-vuotias...

Itse on alkanut hiljalleen arvostaa sitä, että vieläkin 35-vuotiaana kysytään melkein aina Alkossa ja kaupoissa olutta ostaessa paperit ja muutenkin ikääni hämmästellään tuntemattomien johdosta vähän väliä. (Viimeksi viikko sitten baarissa eivät samaan seurueeseen ajautuneet uskoneet ikääni ennen kuin näytin henkkarit.) Ennen tuo lähinnä vitutti, mutta nyt alkaa kunnolla ymmärtää ettei sitä elämää välttämättä niin hirveästi ole jäljellä, luultavasti keskimäärin noin puolessa välissä aletaan mennä, joten pitää tuostakin vähästä yrittää nauttia kun vielä voi.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Heinä 19 2017 8:12 
Solange kirjoitti:
Juuri tulin kaupasta, jossa myyjä kyseli taas olutostosten tähden paperit. Ikää on muutamia kuukausia vajaat 40.

Hauskana yksityiskohtana monet myyjät etsivät vanhan mallisesta ajokortistani (ajokortti suoritettu muistaakseni 1996) aina ikämerkintää, kun se on ihan eri kohdassa kuin noissa uudemmissa, pienemmissä korteissa joita he muulloin tarkastelevat.

Olen näköjään tästä avautunut viimeksi viisi vuotta sitten Sopranosin Ganfoldinin kuoleman yhteydessä RIP-ketjussa ja eipä ole vieläkään mikään muuttunut:

Solange kirjoitti:
Minulle tuli yllätyksenä, että Gandolfini oli vasta 51-vuotias. Minusta näytti kyseisen ikäiseltä jo Sopranos-sarjan alkaessa vuonna 1999 eli neljätoista vuotta sitten, jolloin mies oli oikeasti vasta jotain 37-vuotias...

Itse on alkanut hiljalleen arvostaa sitä, että vieläkin 35-vuotiaana kysytään melkein aina Alkossa ja kaupoissa olutta ostaessa paperit ja muutenkin ikääni hämmästellään tuntemattomien johdosta vähän väliä. (Viimeksi viikko sitten baarissa eivät samaan seurueeseen ajautuneet uskoneet ikääni ennen kuin näytin henkkarit.) Ennen tuo lähinnä vitutti, mutta nyt alkaa kunnolla ymmärtää ettei sitä elämää välttämättä niin hirveästi ole jäljellä, luultavasti keskimäärin noin puolessa välissä aletaan mennä, joten pitää tuostakin vähästä yrittää nauttia kun vielä voi.

Eikä se tuosta muutu, mulla parranreuhka estää papereiden kyselyn. Ilman sitä kysytään heti vaikka ikää se 45.

Profiili  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Elo 11 2017 19:20 
Näköjään kehityskeskusteluista on jotain hyötyä. Meikäläinen nostetaan esimiestehtäviin (vastaava kirjastonhoitaja autokirjastossa) syyskuun alusta lähtien. Toki kyseessä on vain vuoden loppuun ulottuva sijaisuus, tai siis osa sijaisketjua, mutta kieltämättä tilanne kutkuttaa. Jos myös vähän hirvittää.. :funny:

Profiili  

Poissa
Vittuuntunut kirjastotäti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Elo 11 2017 20:32 
No meidän vastaava on ollut jo burn outin takia sairaana. Kannattaa pysyä vaan rivimiehenä, vastuun kantaminen on perseestä.

Profiili  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Elo 11 2017 21:25 
Invictus kirjoitti:
No meidän vastaava on ollut jo burn outin takia sairaana. Kannattaa pysyä vaan rivimiehenä, vastuun kantaminen on perseestä.

No, itte mä oon vinkunu enemmän vastuuta ja nyt sitten on vastattava huutoon. Perääntymistiet aika lailla poikki. :LOL4:
Katsotaan nyt. Neljä kuukautta on kuitenkin ajallisesti sopivan lyhyt, en ehdi saada peruuttamatonta tuhoa aikaiseksi kun suurin osa ajasta kuitenkin menee homman opettelemisessa. :hmmm:

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Elo 11 2017 21:56 
Lootalaiset tarvitsevat vain muutaman päivän tuhon aikaan saamiseksi!

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 12 2017 6:32 
Invictus kirjoitti:
Lootalaiset tarvitsevat vain muutaman päivän tuhon aikaan saamiseksi!

Näin on! Virheistä ei opita vaan niihin totutaan :toldso:

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Elo 30 2017 18:10 
Hyvää ruisleipää löytyi Prismasta, sellaista Sinuhe-merkkistä ruisvarrasta. Maksaa vain euron ja jotain 2?0 grammaa siinä on leipää. Rapeaa herkkua on :razz: Tuo ja Marskin arinaruis on kyllä parhaat, mitä Pikku Jääkärin taistelukentällä menehtymisen jälkeen on löytynyt. Tässä ei tarvitse edes hiki hatussa sahata leipää osiin, voi ihan käsin erottaa siitä ne palat.

Uusi työntekijäkokelaskin on osoittautunut ihan huuliveikoksi, eli eiköhän toimeen tulla. Vähän jo levotontakin juttua, mikä tietty sopii :lol: Vaikka vituttaakin ottaa ketään uutta sinne omalle tontille, tälläkin kertaa...

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Syys 01 2017 16:49 
Zavvi.comilla oli palanut joku varasto, jossa oli mennyt minullekin tulossa olevia leffoja. Ensin pahoittelivat viivästystä ja sitten tuli vielä tänään 10 puntaa credittiä lähetysten viivästymisestä. Itsellä on aina niin paljon elokuvia tulossa tai katselemista odottamassa, että ei tuo viivästys olisi haitannut mitään, mutta kyllä tuo raha tietysti kelpaa.

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Loka 02 2017 18:19 
Vihdoin tuli verottajan päätös ja paranihan tuo ihan perkeleesti siitä, mitä tarjosivat ennen korjauksiani 8-) Toki näiden saatavien taustalla ovat myyntitappiot, mutta kuitenkin!

Miksei muuten meidän lukion saksanope ikinä kertonut kielen olevan näin helppo? Käännät vain suomalaiset sanat toisinpäin, niin osaat!
Kuva

Profiili  

Poissa
Lootan jäsen
Lootan jäsen
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Loka 02 2017 22:04 
^ES pärisee, jonnet tärisee.

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Loka 17 2017 17:47 
Paljon paremmin meni töissä kuin maanantaina, oli rauhallista ja pystyi keskittymään sekä jopa ratkomaan niitä ongelmia. Kiinnostaisi kyllä tietää, miksi tarkalleen sitä niin usein viikonlopun jälkeen (=maanantaisin) on jotenkin pihalla ja ei hommat meinaa sujua. Siinä tiedostaa sen, että osaan tehdä töitä oikeasti paremmin, mutta nyt ei lähde :confused:

Matka ja lomakin jo aika lähellä, reilut 3 viikkoa vielä kärvistelyä.

Ai niin ja aloitin Curb Your Enthusiasmin vasta toista kertaa ja ihan loistavaa kamaahan tuo on. Samoin Mutsin 4. kausi on ilahduttava!

Tämmöisiä pieniä juttuja.

Profiili  

Poissa
Omituinen saunoja
Omituinen saunoja
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Loka 18 2017 0:46 
Mä oon muuten tämän viikon lomalla! "moikka"

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Loka 18 2017 6:45 
Adventurer kirjoitti:

Mulla on seuraavan kerran lomaa aikaisintaan joskus ensi keväänä kun seuraava lomakausi alkaa. Nykyiset lomat on tuhlattu jo kesällä. :sukka:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Loka 18 2017 7:02 
Adventurer kirjoitti:

Sama!

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3021 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202  Seuraava

Hyppää: