Lootalaisten avatarit

Tietokilpaluja ja mielipidekyselyjä vapaamuotoisista aiheista.
JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Re: Lootalaisten avatarit

Post by JakeTheSnake »

Starbuck wrote:Viimeinkin sain kyhättyä oman avatarini sivustoa pilaamaan. Pärstävärkki tuskin tuli kenellekään yllätyksenä. :hyymy:
Eikös se ollutkaan....

Image

:hmmm:
I still eat pussy for breakfast...
-Early mornin' Stoned Pimp-
I Gotsta Get Paid

Starbuck
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama

Post by Starbuck »

^
Pyyrän nöyrimmästi anteeksi jos joku muukin on saanut nimestäni vääriä assosiaatioita. "iso_lol"
"Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Al Swearengen

Invictus
Vittuuntunut kirjastotäti
Vittuuntunut kirjastotäti

Post by Invictus »

Juu ja miksei Jakella ole oikeaa avataria... Tuollaisia futiksen puppelipoikia vaan.

Image

JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Invictus wrote:Juu ja miksei Jakella ole oikeaa avataria...
Image
Muhaa! Tulihan se sieltä! ;)
Invictus wrote:Tuollaisia futiksen puppelipoikia vaan.
Itsehän voisit muuten laittaa kuvaksi vaikkapa DIRRKK KÄITIN tai Meidän Samin :hyymy: :up:
I Gotsta Get Paid

Cloud
Auteur du cinéma
Auteur du cinéma

Post by Cloud »

Pientä muutosta avatariin. Kyseessä on Concept Artwork tulevasta Storm Warriors elokuvasta joka on siis "epävirallisen" virallinen jatko-osa Storm Ridersille. Aika samanlainen kuva kuin aikaisempikin avatarini.

JariM
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by JariM »

Tässä Käärmemiehelle valmis avatar.
http://img150.imageshack.us/my.php?imag ... s21ro5.jpg
Image
▬▬▬ι═══════════ﺤ

JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

JariM wrote:Tässä Käärmemiehelle valmis avatar.
http://img150.imageshack.us/my.php?imag ... s21ro5.jpg
Image
Kiitos "forthy"
Pakkohan se on sitten vaihtaa Kezmanit pois ja painija tilalle :LOL4:
I Gotsta Get Paid

yllapito
Paikan Pomo
Paikan Pomo

Post by yllapito »

Image
Sark wrote:Imperial Fist, Space Marine logo joka varmaan on paremmin tuttu Warhammer sarjasta, mutta itselläni on Space Crusade lautapeli josta sen olen napannut sillä Warhammereihin en ole koskaan koskenut.
Mitäs tämä peli meinaa :eh:

"rules" ...koitetaanpas mennä sääntöjen mukaan!
Image
Join the Hohtoloota and save the future. Writing topics guarantees membership. Would you like to know more?

Member-X
Lapset sanovat: "Saatana on herra"

Post by Member-X »

Ne vaihtoavat logonsa. :toldso:
Image

Sark
Aromipesä
Aromipesä

Post by Sark »

Ihme sääntöjä, ANARKIAA!

No Cloudiki vaihto :P . Oon tottunut voorumeihin joissa kaikki vaihtaa avaa kerran päivässä, kiinnostaisi tietää tämän säännön olemassaolon syy? Siis oikeasti kiinnostaa eikä vittuilu mielessä.
Rudimentary creatures of blood and flesh. You touch my mind, fumbling in ignorance, incapable of understanding.

Lead thy life as thou seest fit.

Dogsoldier78
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja

Post by Dogsoldier78 »

Sark wrote:Ihme sääntöjä, ANARKIAA!
No Cloudiki vaihto :P . Oon tottunut voorumeihin joissa kaikki vaihtaa avaa kerran päivässä, kiinnostaisi tietää tämän säännön olemassaolon syy? Siis oikeasti kiinnostaa eikä vittuilu mielessä.
Säännöt ne on oltava Lootassakin. Ja koska meikä on pomo, niin meikä luo säännöt 8-)
Dogsoldier78 wrote:^ ideana olisi, että kirjoittajan voisi oppia tunnistamaan jo pelkästä avatarista. Tämä ei onnistu jos jokainen vaihtaa kuvaansa joka toinen viikko. Sen verran olen joustanut, että avataria voi vaihtaa jos avatarin sisältö ei muuta.
Esim. Member-X editoi omaa avatarin naista hiukka erinäköiseksi. Siis jos avatar on robocop paskalla, niin sen voi vaihtaa kusevaksi robocopiksi.

Koska sinä, Sark, et ollut tietoinen tästä (siis säännöt lukematta) niin sovitaan, että voit vaihtaa avatarin vielä kerran jos nykyinen ei ole se oikea.
Image

Join the Hohtoloota.net and save the forum. Posting messages guarantees membership. Would you like to know more?

Cloud
Auteur du cinéma
Auteur du cinéma

Post by Cloud »

Dogsoldier78 wrote:
Säännöt ne on oltava Lootassakin. Ja koska meikä on pomo, niin meikä luo säännöt 8-)
Dogsoldier78 wrote:^ ideana olisi, että kirjoittajan voisi oppia tunnistamaan jo pelkästä avatarista. Tämä ei onnistu jos jokainen vaihtaa kuvaansa joka toinen viikko. Sen verran olen joustanut, että avataria voi vaihtaa jos avatarin sisältö ei muuta.
Esim. Member-X editoi omaa avatarin naista hiukka erinäköiseksi. Siis jos avatar on robocop paskalla, niin sen voi vaihtaa kusevaksi robocopiksi.

Koska sinä, Sark, et ollut tietoinen tästä (siis säännöt lukematta) niin sovitaan, että voit vaihtaa avatarin vielä kerran jos nykyinen ei ole se oikea.
Mun avatar on sitten ihan oikein muutettu, eli Storm Ridersin Cloud (Aarok Kwok) muuttui tulevan Storm Warriorsin Cloudiksi (Aaron Kwok jälleen, tosin piirrosmuodossa). Turha vetää mua siis näihin riitoihin :kieli: :hyymy:

Sark
Aromipesä
Aromipesä

Post by Sark »

Dogsoldier78 wrote:

Ahaa, en olekaan ennen törmännyt tällaiseen käytäntöön vaikka toki siinä järkeä onkin. Joo ja myönnetään en lukenut sääntöjä koska ne on yleensä aina samat joka foorumilla (älä spämmää, muista kielioppi blaa blaa, terveellä järjellä kuljetaan). Hirveän vaikeaa päättää se yksi ja ainoa avatar koska olen krooninen avatarin vaihtaja :/ johtunee menneestä GFX harrastuksestani ja uusien avatarien teko on yksi suurimpia huvejani. No minä poistan nykyisen avani ja toivon että törmään johonkin niin säväyttävään kuvaan etten koskaan halua sitä vaihtaa (not gonna happen).
Rudimentary creatures of blood and flesh. You touch my mind, fumbling in ignorance, incapable of understanding.

Lead thy life as thou seest fit.

Member-X

Post by Member-X »

No, kai Sark saa tuunata avatariaan siinä missä minäkin? :hugh:
Image

yllapito
Paikan Pomo
Paikan Pomo

Post by yllapito »

^ Kyllä saa tuunata, kunhan aihe pysyy samana. Ei siis näin: MattiEsko -> kultakala -> sinikello -> zombie -> Räikkönen -> T2........
Image
Join the Hohtoloota and save the future. Writing topics guarantees membership. Would you like to know more?

Post Reply