Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Pe Joulu 14 2018 0:18

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4951 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 331  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 12 2018 9:31 
Kunnon kyrpänaamajuippi soitti operaattorilta, jolta on netti- ja puhelinliittymä. Tää kuppanaama myi lopulta jotain kanavapaketteja, mutta aloitti puhelun vedättämällä, että mun pitää vaihtaa nettiliittymä koska on tulossa jotain muutoksia jne.

Olisi tehny mieli irtisanoa kaikki liittymät sillä sekunnilla ja siirtyä toiselle operaattorille, mutta nyt on niin halpa ja nopea netti ettei viitteisi, ja muut 2 vaihtoehtoa ei ole yhtään parempia kusetussektorilla.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Syys 13 2018 13:21 
Voi perkele. Olen jollain maailman turhimmalla "pakollisella äidinkielen johdantoluennolla", joka on luonnollisesti buukattu yhden helvetin mielenkiintoisen kurssin päälle. Aivan uskomattoman kuivaa ja turhaa paskanjauhantaa ei yhtään mistään. Ja tätä jatkuu vielä yli puoli tuntia minun luettuani jo kaikki vanhat Elitisti-arvostelut uudestaan.

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Syys 18 2018 9:56 
Exterminator kirjoitti:
Savon Sanomissa oli vielä keväällä aina maanantaisin levyarvioita sellainen puoli sivua. Vai oliko se koko sivu? No, nyt ei enää näy. Ensin korottavat lehden hintaa, jälleen, ja sitten jättävät kiinnostavimpien juttujen top 3:sta yhden pois. Imekää persettä :nej!:

Tämä palsta olikin vain tauolla, hyvä! :up:

Mutta tämmöiset lakuhomot kuin Toivola jo vituttaa https://www.iltalehti.fi/politiikka/201 ... 1_pi.shtml

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Syys 20 2018 7:00 
Eilenillalla vitutti! Mutta silloin ei ollut akkua kirjoitella asiasta.

Liityin tällaiseen, vapaaehtoiseen opintokerhoon jossa hauskaa puuhaa ja samanmielisiä ihmisiä. Eilen oli eka tapaaminen jonka lopuksi päädyimme baariin. Minä siinä yhden juotuani ajattelin olla kerrankin tunnollinen ja körrötellä kotia. Tuo matkakin kun aikansa ottaa.

No eikös lähijunaliikenne ollut taas ihan kaaoksessa. Puoli tuntia sai odotella junaa kylmällä raiteella ilman varsinaista tietoa koska se tulee - vai tuleeko ensinkään. Lisäksi psähtyi minun pysäkkiä edeltävälle pysäkille n. pariksikymmeneksi minuutiksi venailemaan.

Kyllä olin niin iloinen, etten jäänyt baariin hyvään seuraan alkoholijuomia nauttimaan!

Ja tähän kohtaan vielä hymiö: :sukka:

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Syys 20 2018 8:42 
Tervetuloa Hellsinkiin! Julkisten aiheuttama vitutus on varma varhaisen kuoleman aiheuttaja :old:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Syys 20 2018 9:55 
väliaikainen nikki kirjoitti:
Tervetuloa Hellsinkiin! Julkisten aiheuttama vitutus on varma varhaisen kuoleman aiheuttaja :old:

No, ainakin täällä on sellaiset. Vaan eipä silti, kyllä ne näköjään osaa sekoilla aika hyvin aina välillä.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Syys 21 2018 16:33 
Ostin paketin jauhelihaa. Kotona huomasin että se on 300 grammaa. Kuka saatana myy jotain 300 gramman paketteja! :il:

Profiili  

Poissa
Sinanjun mestari
Sinanjun mestari
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Syys 22 2018 10:39 
Ostin paketin jauhelihaa. Kotona huomasin että se on 300 grammaa. Kuka saatana myy jotain 300 gramman paketteja! :il:

Lidlissäpä myydään 200 vai oliko 250 gramman paketteja :kippis:

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Syys 22 2018 10:41 
rautapuoli kirjoitti:

Lidlissäpä myydään 200 vai oliko 250 gramman paketteja :kippis:

400 grammaa on ainoa oikea koko :il:

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Syys 22 2018 18:40 
Undisputed II:n kunto piti kai olla very good, ja vitut. Kotelo paskana ja kun levyn tyrkkäsin soittimeen, se ilmoitti "disc can not be played" vai miten se tarkalleen meni.

Vittu, eihän se auta kuin alkaa pyytelemään rahoja takaisin :(

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Syys 22 2018 20:01 
Exterminator kirjoitti:
Undisputed II:n kunto piti kai olla very good, ja vitut. Kotelo paskana ja kun levyn tyrkkäsin soittimeen, se ilmoitti "disc can not be played" vai miten se tarkalleen meni.

Vittu, eihän se auta kuin alkaa pyytelemään rahoja takaisin :(

Minulle on yllättävän harvoin käynyt näin, vaikka aika paljon kaiken maailman hämäräkaapoilta olen leffoja tilaillut. Mahtaa kyllä vituttaa ja toivottavasti saat hynät takaisin. Varmasti koettaa väittää että posti vahingoitti ainakin kotelon.

Profiili  

Poissa
Sinanjun mestari
Sinanjun mestari
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Syys 24 2018 19:33 
Yleensä väheksyn sitä, kun julkisesti itketään flunssastaan, mutta nyt sorrun. Minä niin sorrun. Toinen viikko tautisena lähti liikkeelle. Pelkkä lyhyt matka lähikauppaan saa edelleen sykkeen koholle ja hien pintaan. Joku toveri oli kuulemma kolme viikkoa kipeänä ja sen jäljiltä vieläkin yskää. Eli ehkä sitten itsekin saan oikein luvan kanssa olla paskana. Vittu, mitä paskaa enkä hyväksy tämmöistä. Ei ole viina eikä lepo auttanut.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Syys 24 2018 20:12 
rautapuoli kirjoitti:
Yleensä väheksyn sitä, kun julkisesti itketään flunssastaan, mutta nyt sorrun. Minä niin sorrun. Toinen viikko tautisena lähti liikkeelle. Pelkkä lyhyt matka lähikauppaan saa edelleen sykkeen koholle ja hien pintaan. Joku toveri oli kuulemma kolme viikkoa kipeänä ja sen jäljiltä vieläkin yskää. Eli ehkä sitten itsekin saan oikein luvan kanssa olla paskana. Vittu, mitä paskaa enkä hyväksy tämmöistä. Ei ole viina eikä lepo auttanut.

Jep jep. Ravaappa yliopistolla samassa tilassa.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Loka 11 2018 19:17 
Eräässä facebookin idioottiryhmässä tyyppi kyseli paskinta kauhuleffaa... ja laittoi itse esimerkiksi Xtron.

Tätä myötähäpeän määrää...

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Loka 11 2018 19:28 
Tina DeMona kirjoitti:
Eräässä facebookin idioottiryhmässä tyyppi kyseli paskinta kauhuleffaa... ja laittoi itse esimerkiksi Xtron.

Tätä myötähäpeän määrää...

Selkeä A-luokan uuvatti kyseessä :oikeesti:

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4951 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 331  Seuraava

Hyppää: