Kokkaavat lootalaiset

Tietokilpaluja ja mielipidekyselyjä vapaamuotoisista aiheista.
Post Reply
Ossorio
Lootan jäsen
Lootan jäsen

Kokkaavat lootalaiset

Post by Ossorio »

Pidättekö ruuanlaitosta? Tuleeko tehtyä pitkiä ruuanlaittosessioita? Yksin tai yhdessä.

Meikäläinen itse ei tykkää eikä piittaa ruuan väsäämisestä vähääkään. Syöminen on ok, kokkaaminen boring as hell... eli varmaan arvaattekin, että ruuanlaitossa meikä menee siitä mistä aita on matalin. Ostan sellaista jonka voi syödä heti tai valmistamisessa menee mahdollisimman vähän aikaa = valmisruuat lähinnä.

Opiskelin aikoinaan tilapäisessä (tai jälkeenpäin katsottuna aika pitkässä) mielenhäiriössä kokiksi ja tein niitä hommiakin peräti muutaman vuoden?! Äärimmäistä paskaa! Sieltä kai nämä antipatiat...
"Roskaelokuvia ja taidepaskaa"

Ossorio

Ossorio
Lootan jäsen
Lootan jäsen

Re: Kokkaavat lootalaiset

Post by Ossorio »

Ja sitten vielä päälle nämä ruokien ja ruoka-aineitten mielipuoliset hinnat! Ensin pitää maksaa itsensä kipeäksi siitä että pääsis vääntämään jotain pöperöä! Ei tule kauppoja!!
"Roskaelokuvia ja taidepaskaa"

Ossorio

gintonic
Antisemitistinen alkoholisti

Post by gintonic »

Tulee itseasiassa kokkailtua aika paljon....itse pidän puuhasta.
Ja vuosien saatossa on tullut kehityttyä silläkin saralla, eli aika kattavasti onnistuu pöperöiden laittaminen...

Norrin Radd
Wanker of the Year
Wanker of the Year

Post by Norrin Radd »

Tykkään kyllä pulata keittiössä, mutta varsinaisia ateriakokonaisuuksia ei tule läheskään päivittäin duunailtua. Menee tuonne valmisruokien puolelle. Perus-sörsseleiden lisäksi on kehittynyt jonkinlaiseksi virtuoosiksi joissakin ruoissa kuten papupadat, risotot sekä jotkin keitot (syksyinen perunasipulikeitto on bravuuri, mutta se vaatii joulukinkun paistolientä eli on "sesonkiherkku). Myös runsastäytteisten lämpimien leipien ja pizzojen valmistus on melkeinpä intohimo.
Voipi siis sanoa että kokkailen. :hungry:
Rated PG for strong violence and gore, female nudity and drug use
LOL

Singapore Sling
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan

Post by Singapore Sling »

Mä pidän kokkailusta, ja melkein kaiken joudun itse laittamaan, koska pyrin syömään täysin vegaanisesti (ei aina mahdollista kun melkein kaikkeen tungetaan jotain eläinperäistä lisä tms. ainetta).
Erikoistuotteet ovat jostain syystä yleensä törkeän kalliita, mikä on jo hyvä syy osata itse laittaa ruokaa, ja siinä mielessä hyvä sekin ettei se homma maistu ihan puulta ;)
Pillu, Pullo & Pallo!!!!

Carno
Täysloota
Täysloota

Post by Carno »

Kyllä sitä jotain tulee joskus väännettyä, tänään esim. Chili con carnea ihan itte ruskistin jauhelihat, keitin riisit, ja lisäsin pussillisen Knorria sekaan ja hämmensin...

En kyllä pidä ruoan laitosta.

Invictus
Vittuuntunut kirjastotäti
Vittuuntunut kirjastotäti

Post by Invictus »

Kokkaaminen on vitun tylsää, eipä tule hirveästi harrastettua. Ja oikeastaan kokkaamista enemmän hiertää yleinen sekasorto keittiössä. Mitä vähemmän astioita sitä parempi. Syöminen on kyllä jees, onneksi on ihmisiä jotka haluaa kokata mulle.

Nykis
Kultaloota
Kultaloota

Post by Nykis »

Onneksi mulla on vaimo. Ei tarvii miettii moisia. Vaimo laittaa ruuan ku ruuan, sen ku vaan käskee...

;)

No ei ihan... Onhan se kiva katella ku oma kaksivuotias poika vatkaa ihan innoissaan jotain pullataikinaa (kippoa jossa on vettä), tai muuten vaan kuvittelee auttavansa emäntää ruuanlaitossa. Itellä palaa teevesi pohjaan ruokaa laittaessa...

Dogsoldier78
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja

Post by Dogsoldier78 »

Tuleehan sitä aika ajoin jotain peruspöperöä kokattua, mutta en minä mitenkään erikoisemmin siitä touhusta pidä. Koska ruoka allergioita piisaa, ei mitään hienoja/eksoottisia ruokija tule laitettua... perus keitot ja lootat syntyy tarvittaessa.
Image

Join the Hohtoloota.net and save the forum. Posting messages guarantees membership. Would you like to know more?

Member-X
Lapset sanovat: "Saatana on herra"

Post by Member-X »

Kokkaaminen on kivaa! "kaasua" Kaikenlaisia safkoja tulee väsättyä.
Image

Starbuck
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama

Post by Starbuck »

Invictus wrote:onneksi on ihmisiä jotka haluaa kokata mulle.
Foorumin herra ja hidalgo. "forthy"
"Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Al Swearengen

Member-X

Post by Member-X »

Eli syöminen on yhtä tyhmää kuin tupakoiminen. :toldso:
Image

Chinaski
Saastainen natsikyrpä
Saastainen natsikyrpä

Post by Chinaski »

Mikäli L.A. oli tosissaan niin tavallaan tuon ymmärtää. Ruuan ympärillä hääräämiseen kuluu aivan uskomattomasti aikaa ja rahaa (etenkin perheellisellä). Olisihan se aikamoinen säästö niin ajallisesti kuin taloudellisestikin jos ei tarvitsisi miettiä ruokaa koko ajan. Näin ajattelee transhumanisti.

Lisäyksenä. Pidän kokkaamisesta ja nautin jos jonkinlaisten herkkujen maistelusta.

Adventurer
Omituinen saunoja
Omituinen saunoja

Post by Adventurer »

L.A. wrote: 4. Ruokahan tulee ulosteen muodossa pois, se tiedetään. Kun tulee "kakkoshätä", sen päätteeksi pyyhit takapuolen. Tosin tätä varten täytyy ostaa WC-paperia mikä myös maksaa. Taas lisäkustannuksia.
Topicin nimeksihän voisi vaihtaa Kakkaavat lootalaiset.

gintonic

Post by gintonic »

Tänään duunasin salaatin:

Paprikaa, tonnikalaa, raejuustoa, ananasta ja jalopeno-täytteisiä oliiveja. Sekaan snadisti valkosipulin makuista salaatikastiketta.
Oli vitun jees. :up:

Post Reply