Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on To Marras 15 2018 1:18

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 72 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Äänestys: 80-luvun alkupuolen suosikkikauhut?

Äänestys päättyi Su Syys 08 2013 19:51
Altered States (1980) 2%  2%  [ 2 ]
The Boogey Man (1980) 2%  2%  [ 2 ]
Cannibal Holocaust (1980) 5%  5%  [ 6 ]
The Changeling (1980) 4%  4%  [ 5 ]
The Fog (1980) 3%  3%  [ 4 ]
Friday the 13th (1980) 6%  6%  [ 7 ]
La casa sperduta nel parco (1980) 2%  2%  [ 2 ]
Maniac (1980) 5%  5%  [ 6 ]
Paura nella città dei morti viventi (1980) 1%  1%  [ 1 ]
Prom Night (1980) 0%  0%  [ 0 ]
The Shining (1980) 10%  10%  [ 12 ]
An American Werewolf in London (1981) 1%  1%  [ 1 ]
Cannibal ferox (1981) 1%  1%  [ 1 ]
Dead & Buried (1981) 1%  1%  [ 1 ]
The Evil Dead (1981) 15%  15%  [ 17 ]
Ghost Story (1981) 3%  3%  [ 3 ]
The Hand (1981) 0%  0%  [ 0 ]
The Howling (1981) 3%  3%  [ 3 ]
My Bloody Valentine (1981) 0%  0%  [ 0 ]
Le notti del terrore (1981) 3%  3%  [ 3 ]
Quella villa accanto al cimitero (1981) 3%  3%  [ 3 ]
Scanners (1981) 3%  3%  [ 4 ]
Alone in the Dark (1982) 0%  0%  [ 0 ]
Basket Case (1982) 0%  0%  [ 0 ]
Creepshow (1982) 2%  2%  [ 2 ]
The Entity (1982) 2%  2%  [ 2 ]
Poltergeist (1982) 3%  3%  [ 3 ]
Swamp Thing (1982) 0%  0%  [ 0 ]
Tenebre (1982) 7%  7%  [ 8 ]
The Thing (1982) 16%  16%  [ 19 ]
Ääniä yhteensä : 117

Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Elo 28 2013 17:57 
Invictus kirjoitti:
mr_bungle kirjoitti:
Singapore Sling kirjoitti:
Huomasin että mulla onki yks leffa näistä näkemättä! Onks tuo The Entity oikeesti hyvä? On se näköjään pari ääntäkin saanut ja deeveedee lähtis suht halvalla.

No on! Tuli nuorempana katsottuna moneen kertaan, mutta ei jostain syystä lähivuosina. Loppu muistaakseni vähän dorka, mutta muuten oikein loistava leffa. Näkymätön voima alkaa raiskaamaan perheenäitiä tämän kotona ja muut epäilevät naisen mielenterveyttä.

Ihan hyvä mutta ei nyt mikään huippu. Sellaiset kolme ja puol tähteä ainakin. Uusintakatsaus olisi ihan paikallaan, muistaakseni onnistui olemaan ihan jopa pelottavakin paikoitellen. Ei silti viiden kärkeen tällä listalla.

Ei toisaalta kymmenen huonoimmankaan joukossa tolla listalla.

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Elo 28 2013 18:12 
Täytyypä laittaa leffa tilaukseen! Eipä tuo tosiaan montaa euroa maksa ja pieni mielenkintokin heräs sitä kohtaan :bonjour:

Profiili  

Poissa
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Elo 28 2013 20:56 
Singapore Sling kirjoitti:
Täytyypä laittaa leffa tilaukseen! Eipä tuo tosiaan montaa euroa maksa ja pieni mielenkintokin heräs sitä kohtaan :bonjour:

Ei tuo hassumpi ole vaikka en äänestänyt sitä.

Profiili  

Poissa
Aromipesä
Aromipesä
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Elo 28 2013 21:07 
Tykkäsin minäkin Entitystä kun sen joskus katoin, hjuva elokuva.

Lead thy life as thou seest fit.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Elo 28 2013 22:12 
No paljon parempi kuin Friday the 13th, joka näyttää tästä menevän jatkoon. On tuolla näköjään joku antanut ääniä jopa Boogey Manille, joten en tiedä miten tosissaan näitä porukka äänestelee.

Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 10:20 
^ sun ongelmana näyttäisi olevan se, että jos sä et diggaa jostain elokuvasta, niin ei muidenkaan pitäisi.
Eihän se voi niin mennä, että jos sä pidät jotain elokuvaa parempana kuin toista, niin sitten se on ainoa oikea malli. :aatu:

Esim. mun mielestä ei tuossa ole mitään outoa, että Friday the 13 th olisi menossa jatkoon? Kiistatta yksi kauhuelokuvakulttuurin kulmakivistä, MUN MIELESTÄ. En odotakkaan, että kaikki olisivat sitä mieltä. Ja miksei Boogey Manille annettuja ääniä voi ottaa tosissaan?

Profiili WWW  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 10:28 
Eihän se nyt oo selvää ees, että Friday menee jatkoon...Kahdella muullakin saman verran ääniä!

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 10:34 
JakeTheSnake kirjoitti:
Esim. mun mielestä ei tuossa ole mitään outoa, että Friday the 13 th olisi menossa jatkoon

Kyllä mä oon pitänyt alusta asti itsestään selvänä että jatkoon menee Thing, Evil Dead ja Shining, ja pidän kyllä todella outona jos joku Perjantai noista jonkun pudottaa pois.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 10:55 
JakeTheSnake kirjoitti:
^ sun ongelmana näyttäisi olevan se, että jos sä et diggaa jostain elokuvasta, niin ei muidenkaan pitäisi.
Eihän se voi niin mennä, että jos sä pidät jotain elokuvaa parempana kuin toista, niin sitten se on ainoa oikea malli. :aatu:

Ai tämä on vain mun ongelma tällä palstalla? Taisi olla suunnilleen ensimmäinen kerta kun tökkäsin humalapäissäni pikkasen provokatiiviseen sävyyn ja heti olen luokiteltavissa ongelmatapaukseksi! :pakolaiset:

Miksi Invictus saa ilmoittaa jokaisen viestin jälkeen, että kyseinen mielipide on väärin ja perseestä!! Häh? Liittyykö se siihen, että sitä kutsutaan hanskaksi? Miksi sitä kutsutaan hanskaksi? Vaadin tasavertaista oikeutta haukkua muiden mielipiteitä!

JakeTheSnake kirjoitti:
Esim. mun mielestä ei tuossa ole mitään outoa, että Friday the 13 th olisi menossa jatkoon? Kiistatta yksi kauhuelokuvakulttuurin kulmakivistä, MUN MIELESTÄ. En odotakkaan, että kaikki olisivat sitä mieltä. Ja miksei Boogey Manille annettuja ääniä voi ottaa tosissaan?

Okei, siis mun mielestä Boogey Man on sellainen leffa, jota voi äänestää korkeintaan kalkkuna-arvojen takia ja en ymmärrä miksi kukaan niin tekisi kun listalla on oikeastikin hyviä leffoja.
MUN MIELESTÄ.
MUN MIELESTÄ.
MUN MIELESTÄ.
MUN MIELESTÄ.

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 11:15 
mr_bungle kirjoitti:
Liittyykö se siihen, että sitä kutsutaan hanskaksi? Miksi sitä kutsutaan hanskaksi?

Minä kutsun käsineeksi :D Toisinaan! 8-) Itserakkaalla lapsella on monta nimeä? :hyymy:

Ei vaan, historian havinaahan tuo "lempinimi" on. Johdettu nykyään Elitisti-foorumilla käytössä olevasta nimimerkistä...

Profiili  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 11:28 
Exterminator kirjoitti:
mr_bungle kirjoitti:
Liittyykö se siihen, että sitä kutsutaan hanskaksi? Miksi sitä kutsutaan hanskaksi?

Minä kutsun käsineeksi :D Toisinaan! 8-) Itserakkaalla lapsella on monta nimeä? :hyymy:

Ei vaan, historian havinaahan tuo "lempinimi" on. Johdettu nykyään Elitisti-foorumilla käytössä olevasta nimimerkistä...

No eihän se nyt ollenkaan mene noin. Siitähän tuossa Hanska-nimessä on kyse, että Invictus oli nuorempana kova poika harrastamaan käsitöitä. Toki kun ikää on tullut ja varsinkin sen jälkeen kun löysi hän Jeesuksen, on itsesaastutus tyystin loppunut. Nimi on jäänyt, koska me suruttomat emme anna Invictusin unohtaa menneisyyttään vaan toistuvasti pilkkaamme ja koettelemme hänen uskoaan. :demokratia on paskaa:

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 11:34 
Starbuck kirjoitti:
Exterminator kirjoitti:
mr_bungle kirjoitti:

No eihän se nyt ollenkaan mene noin. Siitähän tuossa Hanska-nimessä on kyse, että Invictus oli nuorempana kova poika harrastamaan käsitöitä. Toki kun ikää on tullut ja varsinkin sen jälkeen kun löysi hän Jeesuksen, on itsesaastutus tyystin loppunut. Nimi on jäänyt, koska me suruttomat emme anna Invictusin unohtaa menneisyyttään vaan toistuvasti pilkkaamme ja koettelemme hänen uskoaan. :demokratia on paskaa:

Ai joo, näinhän se olikin! Keksin tuossa omiani... "moikka"

Profiili  

Poissa
Vittuuntunut kirjastotäti
Vittuuntunut kirjastotäti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 12:09 
Oikeastihan on vain yksi foorumin jäsen/ex-jäsen, joka on oikeutettu kutsumaan mua yhtään miksikään eli se joka tuon hassunhauskan nimityksen aikoinaan keksi. Te muutte voitte MUN MIELESTÄ pitää turpanne kiinni! :nej!:

Ja Friday ei kyllä todellakaan kuulu jatkoon! :il:

Ja missä on Amityville II tai Halloween II tai III?? Ne kaikki on parempia kuin Friday!!! :cage: :cage:

Profiili  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 12:15 
Invictus kirjoitti:
Oikeastihan on vain yksi foorumin jäsen/ex-jäsen, joka on oikeutettu kutsumaan mua yhtään miksikään eli se joka tuon hassunhauskan nimityksen aikoinaan keksi. Te muutte voitte MUN MIELESTÄ pitää turpanne kiinni! :nej!:

:pu-su:
Invictus kirjoitti:
Ja missä on Amityville II?? :cage: :cage:

Sanoinko mä jo, että se on ihan paska? Jos en sanonut, niin sanon sen nyt sitten. Mun mielestä Amityville II on ihan paska! :mervimatti:

Viimeksi muokannut Starbuck päivämäärä To Elo 29 2013 12:27, muokattu yhteensä 1 kerran
 Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 29 2013 12:26 
MUN MIELESTÄ!

Profiili WWW  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 72 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Hyppää: