Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on La Joulu 15 2018 20:03

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Heinä 29 2011 20:34 
Mullakin menee melkein joka genrestä jokin. Rap/hiphop on sen sijaan sellaista, että montaa kuunneltavaa artistia/bändiä en osaa sanoa. Yksittäisiä biisejä saattaa toki tulla joskus vastaan, mutta kokonaisuudessaan se on sellainen genre, joka nostaa heti puistatuksia. Toinen vastaava on sitten iskelmäartistit, joissa on paljon sellaista paskaa, ettei mitään rajaa. Junnu Vainiot ja muut on mulle ihan samantekeviä, kun taas jossain Irwinissä on sellaista munaa, ettei sitä ihan perinteiseksi iskelmäartiksiksi voi laskea, vaikka yleensä sellaiseksi sanotaankin. Mutta siis: kaikkea löytyy soittolistoilta rockista poppiin, hevistä teknoon, eurodancesta punkkiin, etten missään nimessä ole yhden genren miehiä.

Profiili WWW  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Heinä 29 2011 22:47 
Itse olen vuosien varrella tullut suht suvaitsevaiseksi musiikin suhteen, MUTTA Mamba ja iskelmämusiikki yleensä saa mulle kylmät väreet(eikä missään hyvässä mielessä). Tuli nimittäin lapsena saatua sellainen yliannostus tuota jälkimmäistä, että ajatuskin että kuuntelisin sitä :laatta:

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Hyppää: