Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Pe Marras 16 2018 23:30

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 226 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Loka 19 2009 18:57 
Kyllä sitä Jakesta unta nähdään, mutta entäs minä?! "what"

Kohta mä alan urakalla postaan tänne omia kuvia, jotta kaikki uneksitte yksin minusta :2evil:

Profiili  

Poissa
Auteur du cinéma
Auteur du cinéma
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Loka 19 2009 19:04 
JakeTheSnake kirjoitti:
Cloud kirjoitti:
Paikalla oli myös muita lootalaisia. JakeTheSnake heitteli märkiä likaisia rättejä niiden sarjakuvien päälle joista ei itse tykännyt ja saapui kohdalleni niitä heittelemään. Lopulta suutuin ja heitin likaiset märät rätit takaisin Jaken naamaan ja pidin koskettavan monologin siitä kuinka typerää on heittää likaisia märkiä rättejä niiden sarjakuvien päälle joista ei itse tykkää.

"iso_lol" Nyt meni omenamehut näppikselle!

Olikohan tämä enneuni? Tai ehkäpä tällä "näyllä" on jokin suurempi tarkoitus :hmmm:

Miltä mä muuten näytin unessa :funny:

Mun unissa ihmiset tahtovat olla aika usein universaaleja eli eivät välttämättä näytä siltä kuin oikeassa elämässä mutta tiedostan kuitenkin kenestä on kyse. Mutta sellainen olo jäi että näytit vähän tuolta avatar-kuvasi tyypiltä eli karvaiselta köriläältä :hyymy:

Saattoi mikko t:kin olla unessani, ne muut unessa olleet lootalaiset eivät vain jääneet mieleen kun eivät tehneet mitään niin oleellista kuin Jake.

GOREvisa

Profiili  

Poissa
Vittuuntunut kirjastotäti
Vittuuntunut kirjastotäti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Loka 19 2009 23:07 
Mä olen nähnyt aikoinaan Halttusesta unta vaikken tiennyt minkä näköinen hemmo on kyseessä.

Mikko T: pysy pois mun unista! :mokoma:

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Loka 20 2009 8:58 
Invictus kirjoitti:

tulen sun uniin "malli"

Profiili  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Loka 21 2009 18:46 
mikko t kirjoitti:
Invictus kirjoitti:

tulen sun muniin "malli"

Juu, oli ihan pakko. :hyymy:

Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Loka 28 2009 12:26 
Näin unta, että Gremlinsistä tehdään uusi versio ja mukana Gremlins 2:sen alkuperäiset musiikit.
WTF!?

Profiili WWW  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Marras 10 2009 17:33 
Mä näin unta jostain elokuvasta, jossa oli mukana Michelle Pfeiffer ja Whoopi Goldberg, jälkimmäinen tosin vain sivuosassa. Unessa oli jossain isossa punatiilisessä tehdashallin tapaisessa, jossa kaari-ikkunat ja siellä oli yläkertakin, jossa oli jokin koululuokka, jossa opettajana oli Michelle Pfeiffer. No, tää ope oli pettynyt johonkin tyyliin sikainfluenssa, palkat, opiskelijoiden tulokset tms. ja oli ottanut luokan panttivangikseen. Alakertaan sitten kertyi poliiseja sun muita ja siellä pysyivät; myös Whoopi palloili siellä alhaalla. Ongelma nimittäin oli siinä, että yläkertaan mentiin jonkin luukun kautta ja portaat/tikkaat tää ope oli onnistunut tavalla tai toisella häivyttämään. No, siellä alakerrassa oli sitten minun lisäkseni pari työkaveriani, jotka päättivät tehtailla jonkin rakennelman pöydistä ja muista huonekaluista, jotta luukulle asti voitaisiin kiivetä; se luukku vaan oli jossain 10 metrin korkeudella. Minä osoitin kiipeämishaluja, mutta ennen kuin ehtivät rakentaa sitä "torniaan" edes puoleen väliin, heräsin.

Profiili WWW  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Marras 23 2009 16:22 
Toissayönä aloin katsoa Fifth Elementin jatko-osaa, vaikka mietin, kannattaako mun katsoa sitä, kun ensimmäisen osan näkemisestäkin on yli kymmenen vuotta, enkä muista siitä siten juuri mitään. No, Bruce Willis oli tässäkin, mutta leffa tuntui kyllä enemmän Surrogatesin jatko-osalta eikä Fifth Elementin. Nimittäin leffa alkoi jostain kuppilasta, joka oli täynnä syöjiä ja sitten kuppilan perällä kulmapöydässä pari ulkomaalaistaustaista (meksikaani ja kiinalainen?) about keski-ikäistä miestä pussailemassa kenenkään häiritsemättä. No, kohta kuppilaan tuli äiti parin lapsensa kanssa ja bongasivat nämä pussailijat ja kirkui ja viittoi lapsia kauemmaksi. Tämän jälkeen aivan sisäänkäynnin vierestä nousi hieman Morgan Freemania muistuttava poliisi sinisessä virka-asussaan, jolla oli kunnon poskiparta ja tässä vaiheessa en ainakaan ollut varma, oliko kyseessä Freeman. Hän meni näiden miesten luo ja ampui nämä. Seuraavaksi siirryttiinkin kuppilan parkkipaikalla, jossa Bruce Willisin hahmo tutki edellä mainittujen miesten OIKEITA ruumiita; toinen näistä oli kuorma-auton laidan päällä ja toinen oli omassa autossaan; näillä oli siis ollut sijaisrobotit siellä kahvilassa, mutta kuolleet Freemanin hahmon ampuessa näitä sijaisrobotteja. Pian tämän jälkeen siirryttiin johonkin selvästi slummissa olevaan kerrostaloasuntoon, joka oli tyhjillään. Samalla minä astuin itse elokuvaan. Siellä Freeman katsoi ulos ikkunasta ja minä menin rappukäytävältä asuntoon, lähestyin Freemania (tässä vaiheessa tajusin, että kyseessä on Freeman) ja meinasin sanoa "Hei, Abe!" (siitä poskiparrasta tuli mieleen Abraham Lincoln), mutta sain hillittyä itseni, mutta repesin nauramaan ajateltuani mustaa miestä Lincolnina. Tämän jälkeen poistuin pois asunnosta huutaen samalle, että "Hei jätkät. Tää meni pilalle, otetaan uusiksi" ihan kuin kysesssä olisi vasta elokuvan kuvaukset. No, uni päättyi siihen, että istuin siellä käytävän lattialla jalat suorana niin, että kantapäät koskettivat asunnon kynnystä.

Mutta hieman elokuva-aiheesta poiketen: Viime yönä näin unta, että olin KISSin Tampereen keikalla ja... kuinkas sitten kävikään? :hugh:

Profiili WWW  

Poissa
Auteur du cinéma
Auteur du cinéma
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Marras 24 2009 9:00 
Näin unta että olin jonkinlainen vastarintataistelija. Kokoonnuimme johonkin rakennukseen ja joku toi muiden nähtäväksi pyöräyttämänsä paskapökäleen ja aloimme pian kilpailemaan siitä kuka ulostaa pisimmän. Toin oman käärmemäisen pökäleeni pöytään ja katsoin myös pisintä käärmepökälettä joka heräsi eloon ja alkoi jahdata minua ja oli juuri puraisemassa minua paskaisilla hampaillaan kun onneksi heräsin :hugh:

Ilmeisesti kyseessä ei kuitenkaan ollut Snakes on a Planen jatko-osa Snakes on my Ass :hmmm:

GOREvisa

Profiili  

Poissa
Aromipesä
Aromipesä
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Joulu 01 2009 11:51 
Tavallaan elokuva-aiheinen.

Oli Kalifornian kuvernöörin mitkälie vaalit ja Arska oli ennakkosuosikki ja johti äänestystä. Näytettiin kuvaa jostakin suuresta areenasta, joka oli täynnä ihmisiä paitsi keskellä oli lava jolla seisoi Arska look-a-likejä hänen eri rooleista (Terminaattori, Dutch jne). Sitten joku täysin tuntematon niljakas 70v poliitikko varustettuna tekopyhällä hymyllä piti suuren puheen siitä, miksi hän olisi parempi kuvernööri ja heti hän saikin 50.1% äänistä ja voitti vaalit. Sitten Arskaa haastateltiin hänen tappionsa johdosta ja haastattelija kysyi mistä hänen ja Bruce Leen välinen vihanpito oli alkanut (??????). Arska selitti että ei heillä ole mitään oikeaa vihanpitoa ja koko juttu on lehdistön paisuttama väärinkäsitys, mutta se lähti liikkeelle siitä kun Arska ja Bruce olivat pelanneet netissä tikan heitto -peliä toisiaan vastaan ja molempien tikoille oli käynyt niin, että ne eivät olleet jääneet kiinni siihen tauluun. Brucen tikat olivat hänen mielestään osuneet paremmille pisteille, mutta kun yksikään tikka ei jäänyt kiinni kummallakaan niin peli oli ollut tasa-peli, eikä Arska tunnustanut Brucelle että tämä olisi voittanut jos tikat eivät olisi pudonneet.

Sitten soi kello.

Lead thy life as thou seest fit.

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Joulu 30 2009 16:58 
Näin unta, että olin tehnyt elokuvan, jota juhlistettiin sitten hieman virallisemmanpuoleisissa juhlissa. Elokuvan valmistumisen kunniaksi järjestettiin arpajaiset, jossa minä toimin onnettarena. Palkintoja oli parisenkymmentä ja pääpalkinto oli 10 000 euroa; vieraita juhlissa oli vissiin 40-50. "Arvat" oli käytännössä niitä sellaisia taiteltuja onnittelukortteja (ja hyvin kauniita sellaisia), jotka oli pistetty korttitelineeseen järjestykseen. Jokaisen kortin päälikannessa oli siis isolla järjestysnumero, arvontaan osallistuneen henkilön nimi sekä jokin kuva; minun numeroni oli 20 (kyllä, olin mukana arvonnassa, vaikka olin onnetar). Minun piti sitten silmät kiinni noukkia telineestä summamutikassa kortteja, jotka antaa sitten oikealle omistajalle. Tämä oli tosi vänkä systeemi juuri siitä syystä, että kortit tosiaan oli järjestyksessä (ja kaiken lisäksi minä vielä kurkin sormien välistä). Tässä ei ollut kuitenkaan arvonnan älyttömin juttu, vaan oikeastaan kyseessä ei ollutkaan oikeat arpajaiset, sillä oikeasti nämä voittajat oli päätetty jo kauan etukäteen, sillä korttien sisäpuolelle oli sitten painettuna tieto siitä, oliko voittanut. Esimerkiksi yhdessä vaiheessa sain tietenkin ihan sattumalta oman korttini ja sen sisällä luki "Sori, et voittanut!"

Profiili WWW  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 01 2010 0:48 
Sipi. freudilla oli asiaa ja Freudin asia oli tämä:
Kuva

Edit by Ylläpidon kätyri

Profiili WWW  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 01 2010 13:43 
^ Toihan on oikeasti zoomattu lähikuva Johanna Tukiaisen sieraimesta. :toldso:

Profiili WWW  

Poissa
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 01 2010 15:07 
Jake lopettaa nyt noi perseilyt. :whip:

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Tammi 06 2010 11:05 
No tää on kyllä tv-uni, mutta...

Unessa olin katsomassa Lostin kuudennen kauden ekaa jaksoa. Koska vitoskausi päättyi miten päättyi, niin kutoskaudella olikin sitten kaikki mukana, myös kolmannella kaudella hukkunut Charlie, joka tosin oli siellä saarella sillä rantahietikolla istumassa vessanpöntöllä ja lukemassa lehteä. Tätä näytettiin parissa kohtauksessa. Sitten välillä oltiin Losissa, jossa muutama Lost-tyyppi joutui maanjärjistyksen armoille. Ei pahan, mutta sellaisen teitä järisyttävän kyllä. Sitten jotenkin selvisi, että aiemminkin oli sattunut maanjäristys ja sen seuraukena näiden tyyppien sijaitsemassa paikassa oli silloin aiemmin joutunut niin ikään maanjäristyksen kynsiin ja nyt ne oli jossain 10-20 metrin syvyydessä (elossa) maan alla. Tää oli joo vähän hämärä, mutta unen paras juttu tulee tässä:

Oltiin taas siellä saarella ja siellä jossain rannalla käytiin vähän samanlainen puhuttelu kuin mitä Brad Pitt piti Kunniattomissa paskiaisissa joukoilleen. Eli tässäkin joukot (=sotilaat) seisoivat rivissä räjähdysvöiden kanssa samalla kun joukon johtaja puhui heille marssien edestakaisin pitkän aikaan, ja kun tämä monologi oli ohi, niin... Mainitsinko jo, että nämä joukot olivat (pitkäkaulaisia) ankkoja? Ei Disney-ankkoja vaan oikeita? Kyllä, tämän puhuttelun jälkeen nämä sotilasankat lehahtivat lentoon ja iskivät ihmisten puolelle saarta kamikaze-iskuin eli syöksyivät ihmisten kimppuun ja yrittivät räjäyttää mahdollisimman monta samalla räjäyttäen myös itsensä. Vitun siisti uni! :upeeta2:

Profiili WWW  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 226 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Seuraava

Hyppää: