Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Pe Marras 16 2018 23:10

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 226 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
VaraJeesus
VaraJeesus
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Syys 29 2009 18:10 
Tavallaan elokuva-aiheinen uni:
Otin reilun tunnin mittaiset päikkärit ja ehdin vajota unien ihmeellisen todentuntuiseen maailmaan.
Unessa kannoin leffalaatikoita ulos ja pihalla oli kova hälinä ja ihmisiä juoksenteli ympäriinsä. Oli syttynyt sota. Matalalla kiitävien pilvien sisältä kuului lentokoneiden pörinää (potkurikoneita) ja valojuovaluodit sinkoilivat sinne tänne.
Seisoin keskellä säntäileviä ihmisiä ja ohi sujahtelevia jeeppejä (koulu oli muutettu joksikin komentokeskukseksi) ja ihmettelin kuinka hyvä surround-äänikenttä niistä lentokoneiden äänistä muodostuikaan. Sitten koulun rehtori tuli sanomaan että nämä leffalaatikot otetaan valtion edun nimissä armeijan käyttöön eli niistä tehtiin suojavalleja ikään kuin hiekkasäkeistä.
Ehdimme juuri ja juuri juosta koulun taakse suojaan kun tykinammuksen räjähdys lohkaisi ison palan rakennuksen kulmasta...

Uni keskeytyi siihen, kun herätyskello soi tasan seitsemältä. :hugh:

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Syys 29 2009 18:32 
Tuosta tuli mieleen uni, jossa on oltu lähellä jotain post-apokalypista maailmaa, jonka bongaan ihan yllättyneenä ikkunasta, mutta sitten olen aatellut, että "Oh well" ja jatkanut leffojen katsomista. :D

Profiili WWW  

Poissa
Täysloota
Täysloota

Viesti Lähetetty: Ti Syys 29 2009 20:26 
Mä oon taas pari yötä tehnyt Tyler Durdenin kanssa saippuaa ja syönyt suklaata. Meitin erikoisuus on kanelisaippua :hyymy:

Profiili  

Poissa
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Loka 08 2009 20:05 
Ei elokuva uni, mutta elokuvamainen sellainen. Nimittäin jatko-osa "cheerleader"

Ensimmäinen uni joskus vuosien takaa: kaksi kaunista naista astelee kelloliikkeeseen ja ampuvat myyjän. Täyttävät väskynsä arvotavaralla ja lähtevät lipettiin. Itse olin tuossa jonkin sortin etsivänä koittamassa etsimässä rikollisia. Paljon puhetta ja kävelyä, sen tarkemmin muista enää.

Viime yönä näin miltei saman unen. Tosin tällä kertaa olin sama etsivä, joka oli palannut ajassa taaksepäin. Naiset mainaavat ampua kauppiaan, mutta meikä hyppää nurkan takaa ennen sitä ja pistän rautoihin. Saan suostuteltua naiset auttamaan minua ottakaan kiinni henkilön, joka on käskenyt heidän ryöstää paikan. Taas kävellään ja kuulustellaan... tällä kertaa myös piti piileskellä välillä toiselta minältäni. Herätyskello pilasi taas unen, eli ei löytynyt pääjehua.

Profiili WWW  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Loka 09 2009 7:42 
Tulin sitten viime yönä osallistuneeksi X-Filesiin. Minut oli siepattu avaruusalukseen sängystäni ja päädyin isopäisten avaruusörkkien koekaniiniksi. Amputoivat perkeleet minulta kädet ja jalat, minkä jälkeen palauttivat maan pinnalle omaan sänkyyn. Soitin välittömästi FBI:hin. Miten se onnistui ilman käsiä, jäi hieman epäselväksi. Joka tapauksessa paikalle pölähtivät Mulder ja Scully. Heillä taisi olla vähän huonompi päivä. Mulder mässytti purkkaa ja puhalteli isoja purkkapalloja, ja oli selvästi kiinnostuneempi pelaamaan Tetristä tietokoneellani.
Scully työnsi suuhuni lyijykynän ja käski sanoa A! Selvästi oli ammattilaiset asialla! "doh"

Siihen sitten heräsin, läpimärkänä hiestä. Helpotus oli kyllä melkoinen kun tajusin kaikkien raajojeni olevan tiukasti paikoillaan.

Profiili  

Poissa
Melkein homo!
Melkein homo!
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Loka 09 2009 8:21 
^
:LOL4: :upeeta2:

Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Loka 09 2009 12:26 
Ei vittu! "iso_lol"

Profiili WWW  

Poissa
Täysloota
Täysloota

Viesti Lähetetty: Ke Loka 14 2009 10:32 
Elämäni toinen zombie-uni. Ensimmäinen päättyi siihen että zombiet saivat minut kiinni ja söivät tietenkin, outoa oli kai etten herännyt. Siinä vaiheessa kun mässäily alkoi, siirryin seuraamaan itseni syömistä ulkopuolelta.

Viimeyönä tulikin nähtyä sitten jatko-osa. Suuri osa ihmisistä muuttui yhtäkkiä zombieiksi ja me harvat jäljelle jääneet pakenimme mm. ilmanvaihtoputkia hyväksi käyttäen. Tiesin että zombiet todella hitaita, eivätkä ole kovin ketteriä kiipijöitä, mutta nuo ryökäleet pakkautuivat niin suurina massoina putken suuaukon alle, että pino ylettyi sinne asti. Tästä pakomatka jatkui hieman oudoissa merkeissä kun huomasin että Bondista tuttu sheriffi Pepper ohjaa pakoautoa. Onneksi hän tiesi kuinka kaahata todella mutkaisia teitä, koska oli kuulemma niksit salakuljettajilta joskus oppinut. Zombiet eivät tunnetusti autoilla kaahaile (paitsi kehä III:lla), mutta siitä huolimatta kiirettä piti ja monta kertaa meinattiin mutkissa ulos lentää. Loppuhuipennus tapahtuikin sitten isossa varastossa, kun kaikki muut olivat jo kuolleet. Varastossa kun olin tuhansien zombieiden piirittämä, yksi heistä rupesi kertomaan minulle tyyliin "resistance is futile" jotain suuremmasta totuudesta jota en vain suostu hyväksymään. Harmillisesti en muista hyväksyinkö tätä puheen jälkeenkään tai muutenkaan mitä tapahtui. Seuraavaa jatko-osaa odotellessa...

Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Loka 14 2009 10:34 
Ja mä kun näin taas unta, että olin kolmen gimman kanssa saunomassa ja jengiä tuli oikein tsiigaamaan kun mä panin niitä suihkussa.

Profiili WWW  

Poissa
Täysloota
Täysloota

Viesti Lähetetty: Ke Loka 14 2009 10:54 
JakeTheSnake kirjoitti:
Ja mä kun näin taas unta, että olin kolmen gimman kanssa saunomassa ja jengiä tuli oikein tsiigaamaan kun mä panin niitä suihkussa.

Kuitenkin oli kyse zombiegimmoista ja jengi koostui hohtolootalaisista :hyymy:

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota

Viesti Lähetetty: Ke Loka 14 2009 13:08 
Jake on aina yhtä hurmaava ;)

Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Loka 14 2009 13:12 
helmipöllö kirjoitti:
Jake on aina yhtä hurmaava ;)

Kyllä, ja olen lisäksi vaatimaton. :pu-su:
Se on hyvä yhdistelmä nuoressa miehessä.

Profiili WWW  

Poissa
VaraJeesus
VaraJeesus
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Loka 17 2009 13:44 
Kamppailin koko yön jättiläismäisen hyökyaallon parissa. Tuo aalto oli monia kertoja suurempi kuin 2012-elokuvan trailerissa nähty (siitä trailerista tämä unikin on varmaan saanut alkunsa). Asuin unessa supertankkerissa joka oli kalustettu kuin nykyinen asuntoni ja seilasin merellä. Tarkistin Ilta-Lehden verkkosivuilta koska se aalto oikein on tulossa jotta ehdin kääntää supertankkerin peräpuolen aaltoa kohden ja yrittää selvitä tilanteesta (olin selvinnyt kahdesta edellisestä hyökyaallosta parin viime vuoden aikana :eh: ). Sitten kilometrien korkuinen aalto iski ja olin tankkereineni siellä pyöreässä suppilossa aallon sisässä jossa oli aivan hiljaista. Päällä kieppuva vesimassa oli niin korkealla että suppilossa oli oma mikroilmastonsa ja kaukana ylhäällä oli pilviä ja salamoita. Koko prosessi kesti tunteja ja tunteja. Tiesin että tästä aallosta en tule selviämään ja että se raapii puhtaaksi koko planeetan pinnan kaikesta elämästä. tähän pakahduttavaan tunteeseen sitten heräsin...

Kuvittele tuon suppilon sisään mikroskooppisen pieni supertankkeri, niin saat jonkinlaisen käsityksen uneni lohduttomasta sielunmaisemasta...
Kuva

Profiili  

Poissa
Auteur du cinéma
Auteur du cinéma
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Su Loka 18 2009 7:53 
Olin jossain isossa myyntitapahtumassa. Sarjakuvaosasto oli varsin iso. Ylähyllyltä (jonne piti kiivetä oudoilla tikkailla) löysin kaikki omasta hyllystäni puuttuvat Action Forcen numerot ja lisäksi harvinaisia numeroita joita ei ole edes olemassa. Aloin kerätä lehtiä ostaakseni ne.

Paikalla oli myös muita lootalaisia. JakeTheSnake heitteli märkiä likaisia rättejä niiden sarjakuvien päälle joista ei itse tykännyt ja saapui kohdalleni niitä heittelemään. Lopulta suutuin ja heitin likaiset märät rätit takaisin Jaken naamaan ja pidin koskettavan monologin siitä kuinka typerää on heittää likaisia märkiä rättejä niiden sarjakuvien päälle joista ei itse tykkää.

Sitten heräsin. :hmmm:

GOREvisa

Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Loka 19 2009 18:53 
Cloud kirjoitti:
Paikalla oli myös muita lootalaisia. JakeTheSnake heitteli märkiä likaisia rättejä niiden sarjakuvien päälle joista ei itse tykännyt ja saapui kohdalleni niitä heittelemään. Lopulta suutuin ja heitin likaiset märät rätit takaisin Jaken naamaan ja pidin koskettavan monologin siitä kuinka typerää on heittää likaisia märkiä rättejä niiden sarjakuvien päälle joista ei itse tykkää.

"iso_lol" Nyt meni omenamehut näppikselle!

Olikohan tämä enneuni? Tai ehkäpä tällä "näyllä" on jokin suurempi tarkoitus :hmmm:

Miltä mä muuten näytin unessa :funny:

Profiili WWW  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 226 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Seuraava

Hyppää: