Elokuva-aiheisia unia (ja unista muutenkin).

Tietokilpaluja ja mielipidekyselyjä vapaamuotoisista aiheista.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Re: Elokuva-aiheisia unia (ja unista muutenkin).

Post by Tina DeMona »

aTomiK wrote:Tina on nyt leikkinyt liikaa Turtles ukoilla :hyymy: Poika olisi varmaan pienempänä maksanut muutaman euron tuollaisista unista, nykyään ei TMNT ole enää niin tärkeä.
Voi olla, voi olla. Mutta mukava kuulla että Turtles on yhä, ainakin vielä vähän aikaa sitten, ollut nuorisonkin suosiossa.
--- Amal shufar, at rrug ---
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Inceptionin unista unien sisällä viis, minä näin oikeasti pitkällistä unta siitä että yritän saada unta. Pyörin sängyssä ja tuskastelin. Lopulta kokeilin vetää nahkahansikkaat käteen, josko auttaisi (?). Ei auttanut.

Lopulta heräsin ja sen jälkeen en ihan oikeasti saanut enää unta. Nahkahanskoja en kyllä oikeassa maailmassa kokeillut. Olisi ehkä pitänyt.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Tämäkään ei hirveästi liity leffoihin mutta oli mielestäni melko mielenkiintoinen pläjäys viime yöltä.

Menimme kaveriporukalla Intiaan ostamaan jonkinlaisia elektronisia hyödykkeitä. Tapasimme sieltä jonkun puolitutun tyypin jolta niitä piti hommata. Tyyppi oli kai sinne muuttanut suomalainen, koska näytti sellaiselta perus tietokonenöriltä, sellainen hintelä, vaaleahiuksinen tyyppi. Menimme sen kotiin joka oli joku hylätty tehdashalli tai vastaava. Matkalla sinne ohitimme lukuisia myyntikojuja, joissa oli loputtomat määrät jääkaappimagneetteja. Tein mentaalisen muistiinpanon pysähtyä tässä poismenomatkalla, josko haluaisin ostaa Suomeen vietäväksi jonkun hauskan jääkaappimagneetin.

Tyypin koti oli sellainen kunnon teknologiaharrastajan mesta missä joka paikka tursusi kaiken maailman virtapiirejä, sähkölaitteita, tietokoneita ja vastaavia sellaisella mukahienolla tavalla sisustettuna kalliilla huonekaluilla ja vastaavilla että tehdashallimaisuus kätkeytyisi. Intialaista väriä toivat jotkut roikkuvat matot ja helmiverhot. Keskellä oli iso ja mukava sohva jolle istuuduimme jotta tyyppi saisi kaiken valmiiksi. Kaverilla oli apulainen, lyhyt intialainen kääpiö jonka lähes kaikki sormet olivat joko poikki jostain nivelestä tai puuttuivat kokonaan. Ja se tuprutteli paksua sikaria niitten tynkäsormiensa välistä. Teknotyyppi passuutti sitä käpsteriä jatkuvasti hakemaan jotakin tai hoitamaan jotain muuta.

Sitten tyyppi tarjosi meille jotain superkallista viskiä suoraan pullosta. Pullokin oli sellainen hieno spessumuotoiltu erikoisuus. Muut eivät välittäneet viskistä mutta Rautapuoli, joka oli mukana, sanoi että hänhän ei alkoholia haaskaa joten kai hän sen sitten juo. Siihen minä olin että viski kelpaa kyllä oikein hyvin, kiitos, tänne vaan! Niinpä joimme sitten hyvää viskiä minkä muistan unessa maistuneen hunajalle - siis kirjaimellisesti.

Tällainen tällä kertaa.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Näin viime yönä unta, että elin 1600-luvulla ja jossain linnassa. Sitten aloin saada sellaisia profetaalisia näkyjä, että tyhjälle seinälle ilmestyi vaikka enkeli ja piru, ja katosi taas pois. Sitten kun löydän samanlaisen maalauksen joltain oikealta seinältä tietäisin siitä löytyvän myös salaoven tai jonkun muun vihjeen. Tällä DaVinci Code -metodilla sitten etenin mysteerissä eteenpäin.

Lopulta päädyin salaiseen kammioon - tai kokonaiseen siipeen - jossa oli kunnon Eyes Wide Shut -rituaalisalaliitto-orgiat menossa. Minä olin että: "No voi kuinka mukava yllätys" ja soluttauduin haukena mukaan.

Mutta sitten kaikki meni pieleen kun sisään ajoi lamborghineillaan läjä jotain Teini-Paris-Hiltoneita ja koko humpuuki paljastuikin niiden turhaksi Super Sweet Sixteen -synttäribiletykseksi. Olin tästä hyvin harmissani, ja herätessäni kummissani.
väliaikainen nikki
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by väliaikainen nikki »

Näin unta että doggy oli sulkenut foorumin kahdeksi päiväksi ylläpitoa varten ja samalla siirtänyt ohjat jollekin muulle.
Harry Väliaikainen nikki hates everybody: Limeys, Micks, Hebes, Fat Dagos, Niggers, Honkies, Chinks, you name it.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Näin unta että Terminaattori jahtasi minua ja jotain toista tyyppiä. Oltiin jossain ostoskeskuksessa. Pyysin kaverilta asetta mennäkseni robottiarskaa vastaan. Se taikoikin esiin kunnon Dirty Harry -revolverin.

Terminaattori tuli kohti ostoskeskuksen elokuvateatterin käytävää pitkin. Yritin ampua mutta revolverissa ei ollutkaan luoteja. Juoksin takaisin kaverin luo ja valitin asiasta. "No kun pyysit vain pyssyä" se sanoi, ja antoi tällä kertaa panoksiakin.

Etsin taas Terminaattorin ja ammuin sitä rintaan. Se teki sen jutun että se kaatuu ja haavasta tulee vähän verta mutta kohta se jo nousee uudestaan. Yritin paeta, mutta se saa minut kiinni. Tuhoamisen sijaan se kuitenkin kertoo, että on tullut suojelemaan minua.

"Terminaattori suojelee vain niissä jatko-osissa. Minä en halua että tämä on jatko-osa", ajattelen loogisesti. Tässä mahtoi mennä vähän unilogiikka solmuun: olisihan nyt oikeassa maailmassa totteleva, Arnoldin näköinen ropootti aika siisti!

Yritin sitten ampua sitä naamaan n. sentin päästä, mutta joko ase ei laukea tai sitten onnistun ampumaan ohi. Ja toinen vaan ottaa kuuliaisesti vastaan, seisoen paikallaan ja hymyillen niinkuin siinä Terminator 2:n huoltoasemakohtauksessa.

Että tällaista.
aTomiK
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by aTomiK »

Se oli siis painajainen koska kyseessä ei ollutkaan originaalin sinut tappamaan tullut roboarska ; )
"Days are like women - each one's so damn precious, but they all end up leaving you."
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

aTomiK wrote: Mon Jun 29 2020 7:18 Se oli siis painajainen koska kyseessä ei ollutkaan originaalin sinut tappamaan tullut roboarska ; )
Kyllä! Mahtavaa logiikkaa!
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Taas näin todella fiksuja unia.

Olin unessa taantunut taas lapsuustasolle jossa minä ja pikkuveli asuimme yhä maaseudun lapsuudenkodissa. Oli kaunis kesäpäinä. Äidin kanssa ihmettelimme, minne se pikkuveli oli kadonnut.

Sitten löysimme kukkapenkistä n. puolen metrin halkaisijalla olevan kolon joka tuntui jatkuvan äärettömästi alaspäin. Keksimme heti, että jokin otus tai otukset ovat raahanneet veljen vangiksi maan uumeniin. Äkkiä sieltä sinkosikin esiin käärme - ei sillä lailla majesteetillisesti luikertaen, vaan niinkuin ammuttu kuminauha ilman halki lentäen. Se lävähti minua päin ja puri minua suoraan naamaan. Tästä päättelimme, että juuri käärmeet pitivät pikkuveikkaa loukussa alhaalla.

Äiti vei roudaamaan minua ensiapuun pureman takia - käärmeenkin otimme jostakin syystä kyytiin tälle reissulle, ehkä että osaavat terveyskeskuksella paremmin pohtia mahtaako olla millä tavalla myrkyllinen. Matkalla yritimme pohtia kuka avuksi tuholaistorjuntaan. Äidin kännykästä löytyi onneksi pikavalintana sekä Terminaatori että Conan Barbaari, eli varsinaisen Arskan 80-luvun alun double teamin päätimme kutsua avuksemme, ja toki etenkin jälkimmäisellähän onkin kokemusta käärmeiden hoitelemisesta. Lupasivat molemmat tulla jos äiti keittää kahvit.

Valitettavasti kumpaakaan ei ehdittu tavata eikä edes sinne ensiapuun päästä ennenkuin herätyskello soi. Kyllä oli taas pettynyt olo.
aTomiK
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by aTomiK »

Herätyskello on paska vehje! Onneksi ette Indiana Jonesille soittaneet ; )
"Days are like women - each one's so damn precious, but they all end up leaving you."
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

aTomiK wrote: Mon Nov 09 2020 8:31 Herätyskello on paska vehje! Onneksi ette Indiana Jonesille soittaneet ; )
Totta. Olisi varmaan lyönyt luurin korvaan.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Oltiinkohan jossain laivassa... en ole varma, mutta Nicole Kidmanin kanssa istuttiin jossain ja pimuhan kävi kuumana meikäläiseen! Eihän tuollaisesta haluaisi herätä =] Oli muistaakseni vielä vähän nuorempi versio itsestään kuin tämän päivän. Joku muukin gimma siellä ilmeisesti oli, mutta kuka. en muista.

Ihmettelin vaan sitä, mistä Nic yhtäkkiä uneen ilmaantui, kun en elokuvissakaan ole hetkeen nähnyt, Mutta taisi käydä mielessä se vaivaannuttava kohtaaminen Kimi Räikkösen kanssa hereillä ollessa, varmaan siitä.
-You have a huge fucking dick!
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

^Kyllähän nuori Nicole kelpaisi, kuulostaa ihan mukavalta unelta!
aTomiK
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by aTomiK »

Et kuitenkaan päässyt painamaan Nicolea?

Näin yhtenä yönä sellaisen unen jossa mutsi ja isäntä yritti pistää mulle koronarokotetta ranteeseen. Ihan vitun kreisi hetki eikä ollut Paniikki piikkipuistossa leffan jälkeen vaan jo aiemmin ; )
En yleensä muista unia pitkään joten ei ole paljoa tänne kirjoiteltavaa mutta tuollainen asia jäi mieleen.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

aTomiK wrote: Fri Jan 01 2021 12:43 Et kuitenkaan päässyt painamaan Nicolea?
Unissa en muista koskaan päässeeni niin pitkälle, vaikka ei ollut ensimmäinen kerta jonkun kuuman kissan kanssa. Ärsyttävää =]

Ettei se toinen nainen olisi ollut Amanda Seyfried, jolta olisi tarkoitus tilata toinenkin reiska ihan justiinsa... mahdollisesti oli, hmm.
-You have a huge fucking dick!
Post Reply