Elokuva-aiheisia unia (ja unista muutenkin).

Tietokilpaluja ja mielipidekyselyjä vapaamuotoisista aiheista.
Starbuck
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama

Re: Elokuva-aiheisia unia (ja unista muutenkin).

Post by Starbuck »

Perhana, mä aloitin tämän ketjun, mutta aika vähiin ovat jääneet mun leffa-aiheiset unet tai ylipäänsä unet, jotka muistaisin herättyäni. :hugh:
No kuitenkin pari viikkoa sitten olin Mel Gibsonin kanssa kuvaamassa Gallipolia tai jotain muuta sotaleffaa. Mä sain aika pahasti osumaa siinä kun oli rintamus ihan veressä. Tai saattoi se olla ketsuppiakin, mulla kun oli koko ajan ollut kädessä hot dog, jota yritin syödä siinä kesken kuvausten. Gibson, joka ohjasi leffaa ei yhtään tykännyt mun touhuista vaan huusi naama punaisena. Voi olla sittenkin, että Mel Gibson lopulta ampui mua... En nyt enää muista. :uni:
"Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Al Swearengen

JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Kontulan neekerit "iso_lol"

Hei Invictus, Memberillä on salassapitovelvollisuus samaan tapaan kuin lääkäreillä :grr:
Varsinkaan täällä ei kannata huudella omaa nimeään tai laittaa kuvaa julkisesti näkyville :aatu:

Sen verran arkaluontoista materiaalia ja tekstiä täällä jauhetaan :il:

Mä näytän vähän Bill Cosbyltä.

Image
I still eat pussy for breakfast...
-Early mornin' Stoned Pimp-
I Gotsta Get Paid

Member-X
Lapset sanovat: "Saatana on herra"

Post by Member-X »

JakeTheSnake wrote:Kontulan neekerit "iso_lol"

Hei Invictus, Memberillä on salassapitovelvollisuus samaan tapaan kuin lääkäreillä :grr:
Joo, mutta tämä on huomattavasti likaisempaa hommaa.. :lol:
Image

Invictus
Vittuuntunut kirjastotäti
Vittuuntunut kirjastotäti

Post by Invictus »

]
Eipä tunnu Memberin salassapitovelvollisuus pätevän kaikkien asioiden kohdalla!!! :aatu: :vader:

Member-X

Post by Member-X »

Invictus wrote:

]
Eipä tunnu Memberin salassapitovelvollisuus pätevän kaikkien asioiden kohdalla!!! :aatu: :vader:
Laitoin vain sun kuvan näkyville jotta naiset osaa varoa. :tyytyvainen:

Image
Image

The_Sipi
IHME MIES
IHME MIES

Post by The_Sipi »

Viime yönä tuli katseltua Pimeää uhkaa ja jo unessa pistin merkille, että kovin näyttää erilaiselta kuin mitä muistin, vaikka Anakinin lapsuutta siinäkin käsiteltiin, tosin en muista(nut)kaan siitä leffasta paljon muuta kuin sen kilpa-ajon ja Jar-Jarin. Jälkimmäistä unessa ei näkynyt, mutta kilpa-ajoa odottelin, että päästäisiin siitäkin.

Mikko Lahtinen
Voimavaraistunut ituhippi

Post by Mikko Lahtinen »

Tästä on jo vähän aikaa, mutta tuli nyt uudelleen mieleen. Olin ajelemassa melko myöhään, ja erään usein ohittamani maakuntarajakyltin kohdalla vastaan tuli jokin rekka tai muu isompi auto. Sen valojen kirkastaessa omaa autoa vilkaisin taustapeiliin, ja takapenkillä istui jokin sarvipäinen luurankonaama varsin vittumainen virne kasvoillaan. Seurauksena välitön herääminen.

Tuossa edellisenä yönä taas näin unta, jossa olin palailemassa asunnolle myöhään illalla tai yöllä. Pysähdyin sitten jalkakäytävälle ja katsoin kohti asunnon ikkunaa, jossa valot päällä. Siellä sitten vasten verhoja heijastui samansuuntainen sarvipäinen hahmo, joka ei ainakaan kovin mukavia väreitä nostatellut. Vähän samankaltaisen unen olen aiemminkin nähnyt.

Mitäköhän tässä tahdotaan sanoa? Heh, jos kirjoitukset sattuisivat yht'äkkiä loppumaan, niin luultavasti sitten se hehkuvan hiilloksen herra on omansa vaatinut luokseen...
"In the eyes of a ranger, the unsuspecting stranger, had better know the truth of wrong from right.
'Cause the eyes of a ranger are upon you, any wrong you do, he's gonna see.
When you're in Texas, look behind you, 'cause that's where the rangers gonna be."

Dogsoldier78
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja

Post by Dogsoldier78 »

Yhdessä vaiheessa viime yön unta näin, että Emmerdalessa asustelevan Bartonin perheen jäsenet olivatkin ihmissusia ja terrorisoivat kyläläisiä. Voi kun tuo olisi enne uni ja noin tulsiikin käymään sarjassa jossain vaiheessa....

Image
Image

Join the Hohtoloota.net and save the forum. Posting messages guarantees membership. Would you like to know more?

Mikko Lahtinen

Post by Mikko Lahtinen »

Voi olla, että se vähän aikaa sitten katseltu Kaikella rakkaudella naksautti jotakin päässä, sillä nyt on tullut parina peräkkäisenä yönä nähtyä vaellusunia. Kai sitä pitää loppukesällä yrittää saada jotakin aikaan siinä mielessä. Harmi vain, että sitä pitää vielä odotella puolisen vuotta...
"In the eyes of a ranger, the unsuspecting stranger, had better know the truth of wrong from right.
When you're in Texas, look behind you, 'cause that's where the rangers gonna be."

Sark
Aromipesä
Aromipesä

Post by Sark »

Olin unessani lukiossa uskonnon loppukokeissa ja lähdin sieltä kesken vessatauolle. Jostakin syystä vessa oli eri rakennuksessa, joka oli semmoinen ränsistynyt hirsihökkeli metsässä. Menin sinne ja kattolampun sijaan valona siellä oli katossa semmoinen sininen liekki joka oli Mortal Kombatista tuttu Goro. Kävin läpi hänen valikoitaan josta löytyi erilaisia vaikeusasteita joilla häntä vastaan voisi pelata, mutta jäi pelaamatta kun menin kauppaan josta ostin itselleni kokeisiin juotavaksi pullon Dr. Pepperiä ja väkiviinaetikkaa.

Siinä koululle takaisin kävellessä hörpin Dr. Pepperiä ja laitoin pullon takaisin taskuun, sitten kampuspoliisi tuli ja tarkastamaan mitä ostin kaupasta. Poliisi olikin Justifiedistä tuttu Timothy Olyphant ja hän tarkasti vain minun etikkapullon ja katsoi että se oli avaamaton. Sitten kaivoin Dr. Pepper pullon taskusta ja näytin että join sitä vähän. Sitten Olyphant alkoi etsimään puhdasta paikka johon pullon voisi tyhjentää ja sitten laittaa takaisin pullooni, koska hän epäili että olin vaihtanut sinne happoa, jolla teen itsemurhan koululla. Hän sai ideakseen käyttää roskapussia pullon tyhjennykseen joten hän kippasi lähimmästä roskatynnyristä roskat ulos ja otti sieltä pussin.

Tämän tapahtuessä join Dr. Pepperiäni siinä hänen vierellään kaiken aikaa. Sanoin Olyphantille että luuleko hän että juomani on enää puhdasta sen jälkeen kun hän kippaa sen tuohon käytettyyn roskapussiin, siitä valaistuneenä Olyphant meni minun huoneeseeni (amerikkalaistyylinen opiskelija-asuntola) ja otti pedistäni lakanat ja putsasi niillä roskapussia. Sitten hän otti Dr. Pepperin loput ja kippasi ne roskapussiin, minä en halunnut juomaani enää takaisin vaan lähdin suuttuneenä ja käskin Olyphantin ratkaista oikeita rikoksia ja menin huoneeseeni. Siellä minulla oli iso kasa tiskiä ja minä olinkin nainen.

Sitten heräsin ja olin näköjään kuolannut ennätysmäärän nukkuessani.
Rudimentary creatures of blood and flesh. You touch my mind, fumbling in ignorance, incapable of understanding.

Lead thy life as thou seest fit.

Mikko Lahtinen

Post by Mikko Lahtinen »

Ajankuluksi uniraporttia. Siinä olin jotakin yöllistä elokuvatuokiota viettämässä, kun kimppuun iski armoton hammas- ja leukakipu. Säntäsin välittömästi tekemään hieman tavallisesta poikkeavaa ajanvarausta. Jostakin syystä juoksin sen hammashoitolan pihalle, jossa olen käynyt viimeksi varmaan ollessani yläasteella. Siellä ajattelin hoitaa homman ruuvaamalla autolämmitystolpasta mittariin pari tuntia. Siinä sitten odottelin keskellä yötä, kun tolppa raksutteli menemään, mutta vähemmän yllättäen hoito jäi saamatta. Siinä vaiheessa parhaalta ajatukselta vaikutti kätkeä vaatteet pihaistutusten taakse ja lähteä vähitellen kirkastuville aamukaduille viuhahtelemaan. Tämä aktiviteetti taas sai päätöksensä, kun törmäsin varhain hölkkäämään lähteneiden mummojen lenkkeilylaumaan. Samalla unikin päättyi. Siinähän sitä jälleen...

Mikko Lahtinen

Post by Mikko Lahtinen »

Vapautinpa itseni levykokoelmasta tuossa unissani muutaman euron hintaan. Tuntui jotenkin hyvältä se, mutta ehkä tätä sopii harkita vielä, eikä hintalapuksi parin kolikon summaa raapustella. Saattoi olla samainen uni, jossa perustin palstalle "Paskin lootalainen"-äänestyksen, jonka sitten melko kirkkaasti voitinkin. Pitäisiköhän sitä kokeilla...?

Kaapo Tujunen
Kultaloota
Kultaloota

Post by Kaapo Tujunen »

Viime yönä katsoin bussin ikkunasta kun moottoritien varrella oli kaivettu esiin jättimäinen artefakti (UFO?) ja joka puolella vartioi jenkkien sotilaita, helikopterit pörräsivät ja valonheittimet häikäisivät. Sitten olinkin turisteille tarkoitetun tutustumiskäynnin lippujonossa jossa huomasin Gary Buseyn jolla oli sellainen sini-punainen jenkkitakki päällä, otettiin kahvit ja istuttiin rappusille. Gary kysyi että mistä päin olen kotoisin johon vastasin että Pohjois-Norjasta. Gary päästi yhtäkkiä raikuvan plörisevän pierun ja meinasin tukehtua nauruun. Taisin herätä tuohon omaan nauruuni...

Onneksi nykyään harvemmin näkee minkäänlaisia unia... :toldso:
Nykyinen absolutisti brenkun suhteen...

Atex
Pervosetä
Pervosetä

Post by Atex »

^ :LOL4: ... no joo, joskus lykästää unien kanssa 8-)
Elokuva on parasta viihdettä

Atex
Pervosetä
Pervosetä

Post by Atex »

Mikko Lahtinen wrote:Vapautinpa itseni levykokoelmasta tuossa unissani muutaman euron hintaan. Tuntui jotenkin hyvältä se, mutta ehkä tätä sopii harkita vielä, eikä hintalapuksi parin kolikon summaa raapustella. Saattoi olla samainen uni, jossa perustin palstalle "Paskin lootalainen"-äänestyksen, jonka sitten melko kirkkaasti voitinkin. Pitäisiköhän sitä kokeilla...?
... toiminta täällä on jotenkin laantunut, eli jokunen vuosi sitten ollut otollisempi aika :hmmm:
Elokuva on parasta viihdettä

Post Reply