Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Pe Syys 21 2018 22:20

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Touko 31 2012 14:59 
Mä näin aamulla unta, että katoin jotain psykologista kauhua, jossa oltiin jossain nuorten naisten (parikymppisten) asuttamassa sisäoppilaitoksessa. Yöllä sitten yhdestä huoneesta tuli yksi pelästynyt neito, joka puhui jotain henkiolennoista tai kuulemistaan äänistään ja käytävällä päivystänyt kukkahattutätimäinen opettaja/rehtori puhui jotain harhojen kuulemisesta tai jotain. Kuitenkin pian kahdesta muustakin huoneesta tuli pelästyneitä naisia, jotka valittelivat samaa ja tää ope/rehtori alkoi vähän jo miettiä, että mitä hittoa. Ite taas olin silleen, että tää taitaakin olla hyvä leffa ja sitten vitutti, kun herätyskello soi. Olisin halunnut nähdä lisää. :D

Profiili WWW  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Kesä 01 2012 7:04 
Viime yönä olin jo Joe Dante- ja Sodankylä-tunnelmissa, sillä unessa oli menossa ilmeisestikin kolmas Gremlins-leffa ja en muista siitä paljoakaan. Joku ammeessa pyörivä piraija söi muuttuneen pikku-mogwain ja siitä sitten tuli jättipiraija, joka pystyi kävelemään maalla. Muut gremlinit oli jossain rakennuksessa vähän kakkososan tyyliin. Sitten gremlinien kokoontumispaikka oli "puolen tunnin päästä" Times Squarella.

Profiili WWW  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Kesä 01 2012 9:08 
Yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä ovat kahvipöydässä omista unistaan kertovat ihmiset.

Ensin mä olin kaupassa, sitten mä olin yht'äkkiä Olympia areenalla ja juoksin maailman ennätyksen blaa blaa blaaa :uni:

Mitä vittua sitten!?
Ketä kiinnostaa?

:grr:

Profiili WWW  

Poissa
Se Sininen Kaveri
Se Sininen Kaveri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Kesä 15 2012 13:29 
Nykyään harvoin tulee unia nähtyä tai jotain sekavia visioita kylläkin, mutta viime yönä näin ihan oikea unen.

Siinä oltiin useiden Lootalaisten kanssa pellonlaidalla jossain keskisuomessa, oltiin pystytetty teltttoja ja joka puolella oli kaljatölkkejä helvetisti. Siinä vieressä meni polku jossa kulki aina silloin tällöin ihmisiä ja kerran hyvännäköinen 15 tai 16 vuotias teinityttö pysähtyi leirimme kohdalla.
Joku ehdotti sille että jää tänne meidän kanssa leiriin dokaamaan koko kesäksi. Selvästi muistan tytön epäröivän ilmeen sekä sen että Jake jammaili ojanpientareella jotkut muodikkaat verkkarit päällään ja iso Kultaketju kaulassaan.

Harmi vaan että heräsin pian tämän jälkeen joten jatko jäi avoimeksi...

Kuinka helppoa ja kätevää!!!

Profiili WWW  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Kesä 15 2012 19:40 
mertsi kirjoitti:
Selvästi muistan tytön epäröivän ilmeen sekä sen että Jake jammaili ojanpientareella jotkut muodikkaat verkkarit päällään ja iso Kultaketju kaulassaan.

Se oli enneuni tai sitten ei unta ollenkaan :HantietaamiltasetuntuuKunhiljaisuuteejaa:

Profiili WWW  

Poissa
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Kesä 15 2012 22:40 
mertsi kirjoitti:
Harmi vaan että heräsin pian tämän jälkeen joten jatko jäi avoimeksi...

Tuo on aina paha.. Vielä pahempi jos joku herättää. :aatu:

Mutta, joskus uneni jatkuvat. Jopa vuosia vanhat unet saattavat joskus saada jatkoa.

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Elo 03 2012 19:33 
Olen saanut parin viime päivän aikana nukkuessani tietooni elokuvien tulevista jatko-osista.

Terminator 5:ssä tapahtumat sijoittuvat sellaiselle aktiviteettimuseoon, jossa varsinkin lapset pääsevät "taistelemaan" terminaattoreita vastaan. Ihmiset kun ovat voittaneet vihdoin taistelun ja nämä terminaattorit on sijoitettu museoon. Eihän ne robotit aitoja laserammuksia käytä, mutta näyttää sellaisilta ja sitten lapset saavat niitä vastaan taistella yhtä epäaidoilla aseilla. Robotit ovat myöskin riisuttuja malleja, joten heillä ei ole ihokuorta, vaan ne ovat pelkkiä teräsluurankoja. Minä itse olen kiertelemässä museossa yhdessä pikkuhuoneessa, jossa on joku räksyttävä pyöreähkö ja isohko terminaattoriötökkä tai jotain, kun se vaan lakkaa toimimasta. Siinä samassa museon vahtimestarina toimiva Schwarzeneggerin hahmo tulee esiin ja tulee selväksi, että T-800:n ulkoasu on tästä hahmosta (muistakaa aikamatkustus). Hän ottaa robotin mukaansa ja vie minun seuratessa mukana läheiseen pikkuhuoneeseen, joka on täynnä vararobotteja isoissa häkkilaatikoissa. Huoneessa on myös ovi, johon Iso-Arska koputtaa selvän koodin, jotta oven takana oleva henkilö avaisi oven. Näin tapahtui ja se tyyppi vaan otti robotin itselleen ja sulki oven. Samoin päättyi tiedot tästä elokuvasta.

Tulevasta Batman-leffasta en sitten muistakaan enää paljon mitään. Ainakin jossain vaiheessa Batman on suljettuna johonkin tee-se-itse -vankihäkkiin, jonka ulkopuolella pääroisto kertoo Batmanille suunnitelmansa ihan vain siksi, että Batman saisi kärsiä tietämisen tuskaa ennen kuin kuolisi. Kuinka ollakaan, Batman pakenee häkistä ja lähtee roiston perään, mutta ei liitämällä, sillä hän on luopunut viitastaan, joten hänen on juostava mm. patsaiden käsivarsia pitkin ja hypättävä ikkunoista sisään. Tää Batman näytti muuten aika paljon Adam Westin Batmanilta ilman sitä viittaa.

Profiili WWW  

Poissa
Vittuuntunut kirjastotäti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Syys 01 2012 12:20 
Foorumin Dutch tuli mun uniin viime yönä. :pu-su:

No, ei siinä sen kummempaa. Juotiin kahvia ja katsottiin jostain syystä Modernia perhettä telkkarista. :eh:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Syys 01 2012 12:56 
Invictus kirjoitti:
Foorumin Dutch tuli mun uniin viime yönä. :pu-su:

No, ei siinä sen kummempaa. Juotiin kahvia ja katsottiin jostain syystä Modernia perhettä telkkarista. :eh:

"what"

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Syys 14 2012 19:38 
Näin unta, että pelasin kenoa. Aluksi ei ollut juuri yhtään oikein, mutta sitten olikin 90 €. Mutta voiton sai lunastettua vain jos läpäisi räiskintäpelin, jonka melkein läpäisinkin. Sitten minut herätettiin, eikä sillä unella niin väliä kun en voittanut mitään.

Muistan uneni hyvin harvoin, miksiköhän juuri tuo jäi mieleen..?

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Syys 25 2012 12:42 
Näin viime yönä seksiunia, joissa oli mukana ainakin Rihanna ja Jennifer Esposito ( :eh: ). En tiedä mistä toi Esposito mun märkiin uniin tuli, kun en ole naista nähnyt elokuvissa tai sarjoissa moneen vuoteen. Ainakaan muista yhtään.

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Loka 15 2012 23:20 
Näin unta, jossa oltiin 1970-luvulla kuvaamassa jotain länkkäriä villin lännen kaupungin lavasteissa ja ohjaajana toimi Gene Hackman, joka oli selvästi nuorempi versio nykyisestä. Mä en oo varma, olinko mä Hackmanin avustaja vai joku statisteista, mutta elokuvan tekoa seurasin kyllä tiiviisti. Muistamassani kohdassa kuvattiin yhtä maahan mahallaan kaatunutta roistoa ja kohtaus piti ottaa monta kertaa uusiksi, kun tää roiston näyttelijä ei osannut näytellä kuollutta tarpeeksi hyvin. :LOL4:

Profiili WWW  

Poissa
Sinanjun mestari
Sinanjun mestari
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Su Loka 21 2012 18:49 
Ilmeisesti The Thing pitäs kattoa uusiksi. Viime yön seikkailuissa olin Thingin maisemissa Kurt Russelin kanssa. Jostain syystä ei menty samalla paranoiajutulla vaan tää oli enemmänkin tavanomainen alieninvaasio. Uffeleita oli monen monta, mutta toki ihmismuodossa. Meiän piti opetella käyttämään alienteknologiaa ja lumiset maisemat vaihtuivat tavalliseen metsään, jossa oli alieneiden valloittamaa asutusta. Ostivat kämppiä kuin venäläiset konsanaan ja kai se invaasio heidän mielestään toimi sitäkin kautta. Russel sai lopuksi hienon idean pukeutua naiseksi soluttautuakseen paremmin alieneiden keskelle. Suunnitelma alkoi toimia vasta, kun jätkä tajusi ajella hyvin karvaiset säärensä ja sen jälkeen uffelit olivatkin kieli pitkällä Russelin perässä.

Sitten soi puhelin ja jouduin heräämään. Homma alkoi pelottavana kauhuna, mutta muuttuikin typeräksi transuilukomediaksi. Voi jösses... Mitähän tänä yönä on tiedossa.

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Marras 28 2012 12:26 
Mä näin unta, että olin duunissa ja mulla oli sellaiset räikeen vaaleanpunaiset housut, joiden molemmissa lahkeissa aika ylhäällä lähti mustat kolmiot, jotka sojottivat sivuille tehden housuista futuristisen näköiset. Joku työkaveri kutsui niitä Star Trek -housuiksi, mille repesin, että eihän nyt sentään. Sitten painelin ulos ja kuinka ollakaan: Joenrantaa, jossa duunikin sijaitsee, pitkin käveli ainakin parikymmentä tyyppiä pukeutuneina erinäisiin Star Trek -pukuihin ja siellä oli klingoneita ja siellä oli Enterprisen väkeä ja monilla oli ihan samanväriset housut kuin mulla ja joillakin paitakin oli samaa väriä ja niissäkin oli tätä futuristista näköä. Rupesin sitten seuraamaan niiden menoa ja ne pysähtyi just mun duunin viereen syystä, jota en tiedä. Saatoin harkita niiden pariin soluttautumista, kun sitten heräsin.

Profiili WWW  

Poissa
Voimavaraistunut ituhippi
Voimavaraistunut ituhippi
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Helmi 25 2013 1:23 
Huuruisissa unissani eksyin turkulaiseen räkälään. Sen vessassa Stam1nan Antti Hyyrynen kauppasi kaljatölkkien keskellä kieritellen pimeitä lippuja Iron Maidenin epäviralliseen konserttiin alennushintaan. Ostin toki häneltä niitä parikin kappaletta. Valitettavasti kyseessä oli huijaus ja päädyin katselemaan jotakin onnetonta kotimaista punk-yhtyettä. Painuin sitten samaan paikkaan valittamaan. Hyyrynen siellä kertoi, että pitäisi olla lämmittelemässä kyseistä yhtyettä, mutta ei pysty, koska on liian humalassa, ja bändikaverit lähtivät Pohjois-Suomeen. Sitten alkoi tilittää uusimmasta levystään. Haukkui sen täysin paskaksi rahastukseksi. Tuottajat toivoivat parempia kertosäkeitä ja enemmän sooloja... Kysyin, että palauttaisiko rahat, jos antaisin levyn takaisin. Hyyrynen sanoi juoneensa jo kaikki rahansa, joten ei onnistuisi. Sanoi kuitenkin, että seuraavasta tulee jälleen tiukempi tapaus, ja saisin siitä alennusta, jos huutaisin levykauppiaalle "Stam1na!!!!". Jostakin syystä suostuin tähän ja annoin viinipulloni lopun Hyyrysen kulauteltavaksi...

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Hyppää: