Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Ke Elo 21 2019 17:43

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 228 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Heinä 09 2011 15:42 
Ei oikein elokuva-aiheinen, mutta laitetaan tänne. Eli Martina Aitolehti seikkaili, en muista mitä ja missä, mutta kovasti oli tapetilla. Hänellähän on legendaarinen tatuointi:

Kuva

"There were is will, there is a road"

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Heinä 12 2011 18:15 
Muistan unia erittäin huonosti, yleensä mieleen jää vain vahva käsitys tunnelmasta ja pieniä muistikuvia sieltä täältä. Näin viimeksi unen jossa pyörin jonkin jalasmökin ympärillä, joka nähtävästi sijaitsi vähän matkan päässä meidän talosta. Hommaan liittyi jotenkin sarjamurhaaja ja Madonna, lisäksi mökin alla lojui mustien koirien ruumita joista kasvoi jotain epämääräistä. Välillä olin jossain perin omituisessa levykaupassa jossa pohdin pitäisikö ostaa Mikko Lahtisen suosittelema Amon Amarth levy vai Burzumin uusi pitkäsoitto.

Profiili  

Poissa
Sinanjun mestari
Sinanjun mestari
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Heinä 13 2011 0:05 
Pikkubroidi pääsi juuri intistä, joten tästä näemmä seurasi seuraavaa:

Olin intissä ja kaiken lisäksi ylimääräistä kertaa. Olin vuoden jääkäri eli umpigonahtanut tapaus. Meidän juttuja kuvasi joku TV-porukka, jonka jutuille nauroin ihan vitusti. Varsinkin, kun erehdyin leikkaamaan varpaankynsiäni samassa paskahuussissa, jossa jo joku väänsi torttua. Huusin TV-jengille, että "Meillä on se kaks tuntii aikaa nukkuu ja te vaa kuvaatte ja valitatte!! Haistakaa vittu!!"

Sitten seurasi kapinaa, jota itse johdin. Taistelin harjoituspanssarivaunuja vastaan ja voitin kaikki. Joukkoni olivat voittoisat ja kasarminjengi joutui taipumaan edessäni.

Komppanian päällikkö oli yliluutnantti Hilter. Muuten Hitlerin näköinen kaveri, mutta tukka oli sliipattu toisin kuin Hitlerillä. Luonnollisesti jätkä ei tykänny jos häntä kutsui vahingossa Hitleriksi. Kaiken hyvän lisäksi se oli mukava sälli ja itte osasin sanoa tämä nimen oikein...

Viimeinen broidi alottaa intin tammikuussa. Mitähän sitten vielä...

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Elo 17 2011 6:57 
Mä näin yöllä unta, että oli ilmestynyt täyspitkä Lego Star Wars -leffa ja mä olin seuraamassa tapahtumia itse elokuvassa. Mitään avaruusjuttuja ei kyllä näkynyt, vaan legoista tehdyt stormtrooperit laskivat legoista tehdyn Darth Vaderin komennossa legoista tehtyjä veneitä legoista tehtyyn mereen, joka aaltoili niin kuin legoista tehty meri tekeekin. Mä vaan mietin siinä, että miten helkutissa, kun eikö ne veneet jää niihin legojen kiinnitysnuppeihin kiinni. Hämmästelin myös sitä, miksi yhden veneen perässä sellaisessa veneen kiinni rakennetussa avolieriössä oli tyyliin A2-kokoisen Suomen lipun lisäksi myös muidenkin pohjoismaiden lippuja, kun nyt piti olla Star Wars -universumissa eikä meidän maailmassamme. Siinä sitten katselin näiden veneiden lähtöä rannasta, kun heräsin.

Profiili WWW  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 25 2011 9:15 
Aloitin opiskelut yliopistossa parin välivuoden jälkeen miettien, onko mulla enää edes opinto-oikeutta, mutta menin kuitenkin luentosaliin, jossa opiskelu tuntui vuosien tauon jälkeen tosi uuvuttavalta, joten lähdin lopulta kesken kaiken pois, vaikka olinkin istunut Batman-kurssilla. Sen kurssin proffa vielä arvuutteli luennon aluksi, ketä supersankaria (tässä meinasin heittää, että supersankarilla on supervoimia, Batmanilla on tekniikkaa, mutta pysyin hiljaa) hän yrittää taululle piirtää. Lisäksi hän näytti havainnekuvana, miten isosta tukkipuusta kaiverretaan pala palalta toimiva batmobiili.

Profiili WWW  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Marras 28 2011 21:44 
Mä näin yöllä parikin unta, joita yhdisti yksi elokuva: Expendables 2.

Ekassa unessa oltiin kaverin kanssa autoilemassa jossain Itä-Euroopassa, ellei peräti Venäjällä asti, kun jouduttiin ruuhkaan. Kuskina toiminut kaveri sitten kysyi poliisilta, että mistä ruuhka johtuu ja kun poliisi vastasi kaverille, kaveri kääntyi kuin luvan saaneena seuraavasta tienristeyksestä oikealle, vaikka siinä olikin vartija edessä, mutta vartija antoi meille tietä. Syy ruuhkalle paljastui minullekin viimein. Ihan siinä valtatien vieressä kuvattiiin Expendables 2:sta. No, kuvattavassa kohtauksessa oli kyse rantamiljööstä, jossa Sylvester Stallonen hahmo juoksee valtaisan hiekkakummun vierestä ja kummulla oli sitten joukko ekstroja rantavaatteissa (bikineissä ja shortseissa) ja jotenkin ohjaaja ja muut katsoivat, että mekin ollaan niitä ekstroja, joten mekin kiivettiin sinne hiekkakummulle. Itse kumpuhan oli täysin lavastettu ja sille paikalle tehty ja oikeesti miljöö oli sellaista ankeeta melko kuolleelta näyttävää nurmimaastoa. No, mulla oli t-paita ja farkut, joten otin paidan pois ja kaivoin hiekkaan pienen kuopan, johon menin istumaan, jotta kamerasta ei näkyisi, etten ole täysin ranta-asussa samaan aikaan kun Syltty sitten meni siitä ohi kauheella kiireellä ja me ekstra-rantailijat kateltiin sitten siitä vierestä. Sitten heräsin...

...ja nukahdin uudelleen. Kuitenkaan en palannut (kai) heti Expendables 2:n maailmaan, vaan näin vielä jotain unta siinä välissä, mutta ennen aamua kuitenkin tuli toinen E2-uni, jossa oltiin jo itse elokuvassa. Unessa oli Syltty pukeutuneena kunnon nuhjuiseen Rambo-tyyliin ja mä en varsinaisesti ollut mukana, vaan mä olin tavallaan Syltyn sisällä eli Syltyn sisällä toimivat niin minä kuin Syltyn hahmokin ja niinpä me kommunikoitiinkin keskenämme. Siinä oli meneillään kohtaus, jossa Syltyn piti päästä johonkin paikkaan, kun oltiin ehkä jossain tehdasrakennuksessa ja ne pari tietämänne ovea olivat lukossa. Siellä oli sitten joku paikallinen heebo, joka kertoi, että tokihan nyt ne on lukossa, mutta se salainen ovi, jonka olinpaikkaa kukaan ei tiennyt, ei ollut lukossa. Eli ei tiedetty, mihin pitäisi mennä, mutta ei hätää, meillä oli ratkaisu: Syltyllä oli joku "lemmikki", joka saattoi olla mikä tahansa pienestä koirasta hamsteriin, jänikseen tai minikenguruun (ja mä en valehtele, se saattoi hyvinkin olla tuo jälkimmäinen), mut en vaan muista. Tää sitten johdatti meitä hyvin heppoisen tehdassokkelon läpi (kaiken maailman putkia ja sen sellaisia perus "tehdaskamaa"). Yhdessä vaiheessa piti pysähtyä, ottaa tää lemmikki käteen, pistää se apinahäkkiin, joka ei ollut edes suljettu malli vaan kalterit oli vaan yhdellä puolella, sellaiseen liukumäkeen, joka päättyi reikään sillä kalteripuolella. Tän lemmikin sitten piti ehtiä liukua siitä reiästä ennen kuin häkissä ollut vihainen apina ehtii saada sen kiinni ja tietenkin lemmikki just ja just selvisi siitä ja apina jäi vihaisena kaltereiden toiselle puolelle. Vasta tämän jälkeen kyettiin jatkamaa matkaa jostain kumman syystä. Sitten taas hieman lisää sokkelointia (lähinnä niiden putkistojen väistelyä muuten suoralla käytävällä) ja sitten päästään sinne salaisen oven taakse. Syltty avaa sen ja aukeaa sellainen parikymmentä metriä leveä pimeä suorakulmion muotoinen viemärikäytävä, jossa maassa on vähän vettä ja uni päättyy siihen, kun Syltty juoksee kohti pimeyttä ja jostain syystä minä jäin tässä vaiheessa pois katselemaan Syltyn menoa.

Profiili WWW  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Helmi 06 2012 18:00 
Karen Allen ilmestyi uneen! :eh:

Profiili  

Poissa
Vittuuntunut kirjastotäti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Helmi 14 2012 15:08 
Viime yönä olin katsomassa Helsingissä elokuvateatterissa Kaasukuningasta ja meiän Jerppa/Andy ja mitä niitä nyt oli mukana myös!

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Helmi 14 2012 16:22 
Invictus kirjoitti:
Viime yönä olin katsomassa Helsingissä elokuvateatterissa Kaasukuningasta ja meiän Jerppa/Andy ja mitä niitä nyt oli mukana myös!

Ketä muita? "cheesy"

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Helmi 14 2012 23:48 
Member-X kirjoitti:
Invictus kirjoitti:

Ketä muita? "cheesy"

Antti Tohka ainakin. "what"

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Maalis 17 2012 20:21 
Olin mukana rikosaiheisessa elokuvassa, jossa oli Leslie Nielsen ja hän kulkikin minun mielessäni nimellä Leslie Nielsenin Esittämä Hahmo. Kyseessä oli jonkin elokuvatrilogian toinen osa. Olin poliisietsivä ja Leslie Nielsenin Esittämä Hahmo oli mun työpari. Hän pyysi minua vapaa-ajallani apuun johonkn ei-poliisijuttuun, sillä hänen naispuolisella tutullaan oli jokin ongelma Intiassa. Noh, tämä nainen esiteltiin minulle ja sattuipa olemaan ihan kaunis sellainen. He johdattivat minut isoon viemärijärjestelmän, jossa pystyi kävelemään viemärin reunoilla kastumatta. Siellä noustiin lopulta muutama tikas pieneen neliömäiseen huoltotunneliin, jota pitkin Leslie Nielsenin Esittämä Hahmo viittoi äänettömästi minua ja naista menemään tunneliin ja menimme konttaamalla. Matka ei ollut pitkä, mutta pian olimme jollain intialaisessa korkealla sijaitsevassa bambumajassa.

Katselin ulos ja näin allani oikein kunnollisen viidakkoparatiisin, joka kyllä muistuttii enemmän thaimaalaista kuin intialaista. Alla oli pientä sademetsien puita sisältävä viheralue ja kaikki oli niin kaunista ja paratiisia ympäröi sellainen jokimainen vesiliukumäki. Ensin ajattelin joen olevan Ganges, joka on niin likainen, että tuhannet naiset sairastuvat siitä vuosittain, mutta sitten älysin kysyä asiaa, sillä tuo joki oli ensinnäkin puhtaampi, mutta myös selvästi kapeampi. No, bambumajasta lähti kaksi bambusta rakennettua alasmenoväylää. Toinen niistä oli hyvinkin tikapuumainen (ne tikaspuut oli kyllä hyvin kapeita) ja toisen kohdalla piti vain hivuttautua alas. Nainen valitsi tikkaat ja minä sen toisen. Siinä laskeutuessamme kysyin sitten naiselta, että mikä se juttu oli, minkä takia minun piti sinne tulla ja nainen vastasi ihan vilpittömästi, että sikoja hoitamaan. Minä kuitenkin tunsin Leslie Nielsenin Esittämän Hahmon tarinat ja tiesin, että harvoin asiat jäävät sille tasolle kuin mitä on ensin ajateltu ja tiesin, että jonkinlaiset viidakkoroistot/-sissit vielä tulisivat olemaan kiusanamme.

Siellä alhaalla sitten olimme molemmat sen vesiliukumäen reunalla ja vähän himotti päästä kokeilemaan sitä ja nainen oli hyvinkin suostuvainen siihen hommaan. Hän alkoi riisua itseään, joten minäkin aloin ja huomasinkin sitten, että hän riisui ihan kaiken (oli kyllä nätti näky, vaikka olikin blondi), joten en halunnut tuoda esiin ujouttani, joten riisuin minäkin ja pian hyppäsimmekin siihen mäkeen, joka ei ollut ihan kunnon mäki, vaan enemmänkin virta, joka kuljetti meitä eteenpäin, ja kyllä, se vesi oli putipuhdasta. Siinä heitin sitten naiselle ilmoille ajatuksen, että entä jos se virta ei viekään meitä paratiisia ympäri, vaan joku sulkuportti onkin väärällä puolella ja ajaudummekin pois siitä omasta joesta johonkin toiseen, paljon likaisempaan veteen. No, en nyt sano, että vesi olisi tuntunut likaisemmalta, mutta jouduimme kuin jouduimmekin väärään virtaan ja kohta oltiin takaisin siellä viemärissä, josta koko uni lähti käyntiin ja menimme taas sinne huoltotunneliin, jossa Leslie Nielsenin Esittämä Hahmo viittoi edelleen meitä täysin ääneti eteenpäin ja mehän mentiin... ja sitten uni päättyikin jo.

Että tällaista tällä kertaa. :LOL4:

Profiili WWW  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Maalis 30 2012 22:16 
Kyllä tää melkein tänne kuuluu. Kuuntelin töissä tänään leffamusasoittolistaani ja sieltä tuli yhtenä kappaleena John Ryan's Polka. Nyt päikkäreillä sitten näin unta, jossa elin maailmassa, jossa oli säädetty laki, että se kappale pitää soida kaikkialla koko ajan. Ei se mua siinä unessa häirinnyt, koska olin niin tottunut siihen. :mrgreen:

Profiili WWW  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Maalis 31 2012 17:23 
Pari elokuva-aiheista unta.

1)
Olin mukana työstämässä kotimaista elokuvaa, jonka pääosiin oli palkattu Nick Nolte ja Gary Busey. Duuninani oli yrittää pitää ukkojen sekoilu aisoissa. Paljon muuta en tuosta muista.

2)
Olin jostain syystä kuljeksimassa keravalla. Sinne oli rakennettu jonkinlainen lentokenttä-bussiasema hybridi. Huomasin siellä jonkinlaisen tungoksen ja päätin mennä katsomaan. Kävi ilmi, että Bill Murray oli juuri saapunut maahan ja työnteli matkatavaroitaan kaupan ostoskärryissä. Keravalaiset ihmettelivät Billiä ja napsivat kuvia. Hyväntuulinen Bill pysähtyi hetkeksi rupattelemaan ja heitti vitsejä suomalaisten englanninkielen taidoista ja vaikutti mukavalta tyypiltä.

Profiili  

Poissa
IHME MIES
IHME MIES
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Huhti 18 2012 8:10 
Katsoin sitten vihdoin Dollaritrilogian yöllä ja siinä oli paljon yllättäviä juttuja.

En tiennytkään, että ensimmäisessä osassa rakennetaan avaruusalusta, jolla Clintin hahmon oli tarkoitus poistua sitten viimeisessä osassa Maasta. Clint oli kyllä HPR:n lopputaistelussa ovela. Hän oli piiloutunut baarin seinän taakse päävihun ollessa pääkadulla ammuskelemassa, mutta Clint poistuikin takakautta ulos ja kiersi monen talon takaa. Ilmeisesti hän kiersi useamman talon takaa kuin oli tarkoitus, sillä kun hän kääntyi takaisin kohti pääkatua, niin siinä likaisten vaaleiden puutalojen ja yhtä likaisen pääkadun kupeessa näkyi Valion jäätelökioski; en tiennytkään, että Valio toimi sponsorina. Joka tapauksessa aika paha klaffivirhe; Clint meni niin kauas suunnitellusta, että kuvassa näky jäätelökioskin lisäksi myös vähän leffan tekijöitäkin. Niin ja sitten kun oli Clintin aika astua pääkadulle kohtaamaan vihollisensa, niin vihu ei huomannut mitään. Sen sijaan katsoja huomasi, että tämä pääpahis onkin Stallone vähän rambomaisissa vaatteissa. No, Clint lähesty Sylttyä ja Syltty huomasi Clintin juuri liian myöhään, sillä Clint väläytti viidakkoveistään ja katkaisi nopealla sivalluksella Syltyn pään irti leuan kohdalta, mikä näytettiin hidastuksena. Tämän jälkeen seurasi loppumusiikki kameran etääntyessä kaupungista yläilmoihin ja minulle selvisi sitten sekin, että Linnunradan käsikirja liftareille -tv-sarja on ottanut tunnarinsa HPR:stä. :LOL4:

Sitten näin unta, että löysin työpaikan ullakkokerroksesta (sellaista ei ole) oven sellaiseen isoon juhlatilana käytettyyn huoneeseen, jossa näytettiin muun muassa isolta valkokankaalta elokuvia ja joku leffatapahtuma olikin käynnissä, mut en voinut jäädä, kun piti töitäkin tehdä. Huoneen toisesta ovesta menin alakertaan ja olin Finnkinon todella isossa teatterissa, sillä pelkästään lapsiystävällisiä elokuville tarkoitettuja saleja oli viisi ja jossain oli vielä reilusti enemmän aikuisemmille tarkoitettuja leffasaleja. Jollain ihmeen tavalla tämä leffateatteri oli kytköksissä omaan työpaikkaan, mut en oikein ymmärtänyt, että miten.

Profiili WWW  

Poissa
Aromipesä
Aromipesä
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Touko 31 2012 14:43 
On taas unia.

Oli kaveri kylässä ja postissa minulle tuli semmoinen pringles tuubi. Avasin sen ja siellä olikin todella aidon näköinen tekokyrpä jossa oli tekokiveksetkin tehty juureen. Sitten kun painoi toista kivestä niin se kulli alkoi soittamaan Darth Vaderin teemamusiikkia ja kivekset pomppi sen musiikin tahdissa.

Sitten ehdinkin jo herätä.

:cage:

Lead thy life as thou seest fit.

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 228 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Seuraava

Hyppää: