Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Ma Tammi 22 2018 20:46

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 222 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 02 2008 9:36 
Tämä oli jo kovaa kyytiä menossa "mikä naurattaa"-osastolle, mutta pistetään sittenkin oman topikin alle... Alkaa leffaharrastus hiipiä jo uniin mukaan. Onko muilla koskaan ollut vastaavia?

Tapahtui viime yönä:

Olin viimeinkin aloittanut dvd-kokoelmani luetteloimisen. Siinä sitten huomasin, että hyllyssä oli peräti kolme kappaletta Commandoa. Kun mietiskelin mitä ylimääräisille oikein pitäisi tehdä, muistin Invictusin synttäreiden olevan kohta käsillä. Okei, lahja siis löytyi, mutta sitten iski iso ongelma. Minulla oli siis kaksi Commandoa joista valita. Ensimmäinen oli viiden levyn hyper extended directors cut edition (tai jotain sinne päin), jossa oli extrana mm. Commandon salainen kakkososa jota ei koskaan päästetty teatterilevitykseen, koska bodycount oli tuplat ensimmäiseen Commandoon verrattuna. "upeeta"
Toisena vaihtoehtona oli tunnin mittaiseksi leikattu, suomeksi dupattu yhden levyn versio. Salkkari-Ismo oli Arskan äänenä. Taisi Ismo lausua myös kaikki muutkin repliikit, mikäli oikein muistan. "iso_lol"
Tuossa kohtaa unta iski hirveä tuska, en osannut millään päättää kumman version annan lahjaksi.
Siihen pähkäilyyn uni päättyi. Nyt naurattaa, mutta itse unen lopussa tunnelma oli painajaismaisen ahdistava. Se päätä puristanut päättämättömyyden tunne... "parku"

Profiili  

Poissa
Antisemitistinen alkoholisti
Antisemitistinen alkoholisti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 02 2008 9:45 
Starbuck kirjoitti:
Minulla oli siis kaksi Commandoa joista valita. Ensimmäinen oli viiden levyn hyper extended directors cut edition (tai jotain sinne päin), jossa oli extrana mm. Commandon salainen kakkososa jota ei koskaan päästetty teatterilevitykseen, koska bodycount oli tuplat ensimmäiseen Commandoon verrattuna. "upeeta"
Toisena vaihtoehtona oli tunnin mittaiseksi leikattu, suomeksi dupattu yhden levyn versio. Salkkari-Ismo oli Arskan äänenä. Taisi Ismo lausua myös kaikki muutkin repliikit, mikäli oikein muistan.

Olisihan tuo kyllä TODELLA vaikea päätös ihan oikeassakin elämässä.... :lol: :lol: :lol:

Ota Viinaa!

Saatanan lutkat!

Profiili  

Poissa
Wanker of the Year
Wanker of the Year
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 02 2008 11:12 
Tyrannosaurukset ja muut suuret petoliskot sekä transut ovat oikeastaan ainoita mitkä vainoavat unissa.
Onneksi aika harvoin eli on siinä unettomuudessa jotain positiivistakin. :uni:

Profiili  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 02 2008 12:22 
gintonic kirjoitti:
Starbuck kirjoitti:
Minulla oli siis kaksi Commandoa joista valita. Ensimmäinen oli viiden levyn hyper extended directors cut edition (tai jotain sinne päin), jossa oli extrana mm. Commandon salainen kakkososa jota ei koskaan päästetty teatterilevitykseen, koska bodycount oli tuplat ensimmäiseen Commandoon verrattuna. "upeeta"
Toisena vaihtoehtona oli tunnin mittaiseksi leikattu, suomeksi dupattu yhden levyn versio. Salkkari-Ismo oli Arskan äänenä. Taisi Ismo lausua myös kaikki muutkin repliikit, mikäli oikein muistan.

Olisihan tuo kyllä TODELLA vaikea päätös ihan oikeassakin elämässä.... :lol: :lol: :lol:

Tosielämässä taitaisi kyllä molemmat versiot jäädä omaan hyllyyn. Commando feat. Ismo olisi varmasti melkoista kulttikamaa. :mrgreen:

Profiili  

Poissa
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 02 2008 16:44 
Harvemmin muistan uniani, mutta yksi on jäänyt mieleen:

Olin jossain kutsuilla. Melko hiljaiset pippalot jossa ihmiset juttelivat toisilleen ja joivat kahvia. Huone jossa olimme oli iso, josta puolet oli olohuonetta ja toinen osa ruokailua varten.
Olin olohuoneen puolella ja minä istui sohvalla ja vastapäisellä sohvalla istui K.D Lang. Juttelimme musiikista ja olimme aika samaa mieltä joistain kappaleista kun taas joidenkin kohdalla olimme hyvinkin eri mieltä.
Rauhallinen ja tunnelmallinen uni jonka muistan erittäin hyvin.

Hyvin tyypillinen uni minulle, ei painajainen sen kummemin kuin hauskakaan. Tylsähköä "chillailua". Tämä nyt ei ollut niin tylsä kun oli mukava juttukaveri. :)

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 02 2008 16:46 
Norrin Radd kirjoitti:
transut ovat oikeastaan ainoita mitkä vainoavat unissa.

Kerro lisää. :hungry:

Profiili  

Poissa
Wanker of the Year
Wanker of the Year
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 02 2008 18:41 
Member-X kirjoitti:
Norrin Radd kirjoitti:

Johonkin vedän rajan :panta:

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Elo 02 2008 19:11 
Norrin Radd kirjoitti:
Member-X kirjoitti:
Norrin Radd kirjoitti:

Johonkin vedän rajan :panta:

Ei se meitä haittaa, kerro pois vain. :up:

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Su Elo 03 2008 17:26 
En tiedä johtuiko Kill Billistä ja David Carradinesta mutta Kill Bill vol1.n jälkeen näin unta Chuck Norrisin leffoista. Unessa käsiteltiin Breaker breakeria, Force of onea, mutta pääpaino oli ei olemassa olevalla elokuvalla Kuoleman ottelu (siinä Chuck seikkaili mustan karatekapoliisin kanssa, tämä karatekapoliisi oli enemmän pääosassa, elokuvassa karatekapoliisi kosti naispuolisen työparinsa halvaannuttaneille tyypeille.) Oli välähdyksiä muistakin Norrisin leffoista ja välillä Norris muuttui Roger Mooreksi.

Seuraavan yönä eli viimeyönä Kill bill vol.2 jälkeen näin unta mustasta jalkapallotähdestä joka uhrasi lajilleen 10-vuotiaan poikansa. Poika parka ei kuollut ensimmäisestä iskusta vaan ryömi pitkin asfalttitietä ja jalkapallotähti seurasi kirveen kanssa perässä ja ja sai lopulta työnsä suoritettua. Se oli surullinen juttu, unessa tunsin sen pojan ja se oli mukava poika.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Elo 04 2008 6:24 
Ostin viime viikolla punamustaraidallisen neuleen, joka vaikutti mielestäni jotenkin hirveän tutun oloiselta. Seuraavana päivänä laitoin paidan töihin päälle ja työkaverini oli heti, että: "Toi on aika tollanen Freddy-tyylinen paita." Tajusin, minkä takia se oli niin tutun näköinen.

Se kai jäi sitten alitajuntaan pyörimään, sillä seuraavana yönä näin unta, missä juoksin Freddyä karkuun jossain ihme kerrostalossa (joka saattoi olla myös hotelli). Hetken aikaa käytävillä juoksenneltuani törmäsin porraskäytävässä kolmeen tupakoivaan läskiin naiseen joita koitin varoittaa, mutta he mieluummin jatkoivat tupakan polttoa, joten Freddyhän teurasti naiset siihen paikkaan. Itse olin onneksi sen verran vikkelä jaloistani, että minua Freddy ei saanut kiinni. :)

Unen tunnelma oli vahvasti Lynchmäinen, mutta se johtuu varmasti siitä, että katsoin viime viikolla pitkästä aikaa pari herran leffaa, sekä läjän hänen lyhytelokuviaan.

Nykyään kaikilla on astma, saatana.
- Juha Mieto

Profiili  

Poissa
Auteur du cinéma
Auteur du cinéma
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Elo 06 2008 19:18 
Mitään pidempää selvitystä en unestani anna kun en siitä hirveästi itsekään muista mutta se jäi mieleen että Sledge Hammer oli siinä mukana :up:

GOREvisa

Profiili  

Poissa
Lootan jäsen
Lootan jäsen

Viesti Lähetetty: To Elo 07 2008 18:01 
Tällainen uni tuli nähtyä viime yönä (ei varsinaisesti elokuva-aiheinen vaan ennemminkin tv-sarja-aiheinen):

Unessa olin lukiossa äidinkielentunnilla ja aiheena oli uuden Battlestar Galactica -sarjan analysointi. Katsoimme jotakin sarjan jaksoa koko seinän kattaneelta screeniltä, kun yhtäkkiä olinkin keskellä sarjan kuvauksia. Kuvauspaikasta muistan vain sen, että se oli pihamaalla. Sarjan näyttelijät Grace Park ja Katee Sackhoff pyysivät (suomeksi puhuen!) minua mukaan valokuvaan heidän kanssaan. Kuva otettiin ja sen jälkeen kävelin rakennukseen, joka muistutti käymääni lukiota. Siinä oli kuitenkin enemmän kerroksia ja yhdessä kerroksessa oli nunnaluostari. Nunnat pyysivät minua jäämään luokseen, mutta minulla oli kiire tunnille enkä siksi voinut jäädä. Tähän uni sitten päättyi.

Profiili  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Elo 07 2008 19:57 
lantti kirjoitti:
Nunnat pyysivät minua jäämään luokseen, mutta minulla oli kiire tunnille enkä siksi voinut jäädä. Tähän uni sitten päättyi.

Sinulla oli siis mahdollisuus hypätä Monty Python and the Holy Grail -leffan nunnaluostarikohtaukseen, mutta ei vaan miehelle kelvannut... :lol:

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Elo 08 2008 9:51 
Toissayönä näin unta missä olin itse elokuvan päähenkilönä. Serpicolla oli varmasti osuutta tähän uneen.

Olin huumepoliisi joka oli tehnyt soluttautumisia monta vuotta. Nyt olin kuitenkin saanut siirron toiseen paikkaan joksikin rikospoliisiksi. Olin parini kanssa autossa ja parini kysyi "käytänkö huumeita". Vastasin että: "en enää, soluttamisjutuissa joutui välillä käyttämään". (Tämän jälkeen otin salaa pillerin taskusta ja heitin tauluun.) Minun tietämättäni pari nappasi myös pillerin taskustaan. Sitten menimme asemalle, sinne oli juuri tuotu joku hippi jolla oli iso ruohopussi. Muiden vuoro loppui juuri ja parini kanssa sanoimme muille että menkää vain kotiin me hoidamme jutun tästä eteenpäin. Muiden poliisien lähdettyä aloimme hipin kanssa polttelmaan ruohoa asemalla. Sitten muistin että minun pitää antaa aamulla veri ja virtsanäyte lääkärille (soluttautumisjuttujen takia säännöllisesti). Aamulla lääkärillä, lääkäri huomasi heti näytteen otettuaan että olin käyttänyt kiellettyjä aineita. Sitten keskustelin lääkärin kanssa pitkään ja lääkäri lopulta purskahti itkuun ja kertoi että hänen vaimollaan on joku toinen mies. Minä sitten lohdutin lääkäriä sanomalla että jos hän ei paljasta näytteitä esimiehilleni niin minä ja parini pistämme toisen miehen kärsimään. Lääkäri suostui tähän.

Profiili  

Poissa
Lootan jäsen
Lootan jäsen

Viesti Lähetetty: Pe Elo 08 2008 19:45 
Starbuck kirjoitti:
lantti kirjoitti:
Nunnat pyysivät minua jäämään luokseen, mutta minulla oli kiire tunnille enkä siksi voinut jäädä. Tähän uni sitten päättyi.

Sinulla oli siis mahdollisuus hypätä Monty Python and the Holy Grail -leffan nunnaluostarikohtaukseen, mutta ei vaan miehelle kelvannut... :lol:

Minkäs sille voi, kun on korkea vaatimustaso naisten suhteen. :roll:

Ei vaiskaan. Jos näin olisi käynyt oikeassa elämässä, olisi jäänyt oppitunti väliin...

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 222 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Seuraava

Hyppää: