Tapahtui viime yönä:
Olin viimeinkin aloittanut dvd-kokoelmani luetteloimisen. Siinä sitten huomasin, että hyllyssä oli peräti kolme kappaletta Commandoa. Kun mietiskelin mitä ylimääräisille oikein pitäisi tehdä, muistin Invictusin synttäreiden olevan kohta käsillä. Okei, lahja siis löytyi, mutta sitten iski iso ongelma. Minulla oli siis kaksi Commandoa joista valita. Ensimmäinen oli viiden levyn hyper extended directors cut edition (tai jotain sinne päin), jossa oli extrana mm. Commandon salainen kakkososa jota ei koskaan päästetty teatterilevitykseen, koska bodycount oli tuplat ensimmäiseen Commandoon verrattuna.

Toisena vaihtoehtona oli tunnin mittaiseksi leikattu, suomeksi dupattu yhden levyn versio. Salkkari-Ismo oli Arskan äänenä. Taisi Ismo lausua myös kaikki muutkin repliikit, mikäli oikein muistan.

Tuossa kohtaa unta iski hirveä tuska, en osannut millään päättää kumman version annan lahjaksi.
Siihen pähkäilyyn uni päättyi. Nyt naurattaa, mutta itse unen lopussa tunnelma oli painajaismaisen ahdistava. Se päätä puristanut päättämättömyyden tunne... "parku"