Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Ke Heinä 24 2019 5:40

Etusivu » Foorumit » Visailut ja kyselyt

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2145 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 143  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Vittuuntunut kirjastotäti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Maalis 03 2017 8:58 
aTomiK kirjoitti:
Kuva

Starttasin Malmsteenin kirjan ja alkaa heti lupaavasti, kun Ynkkä kertoo johdannossa tutkineensa nimensä historiaa.
No, viikinkihän se tietenkin on :LOL4: Tässä tulee vielä varmasti monia hyviä hetkiä ja itsehän olen kova fanipoika.

Yngwie on kyllä jumala, Ynkän haastattelut Soundissa Juntusen toimesta olivat ihan parasta. Siinä ei paljon musiikista keskusteltu, kun Ferrarit ja muut veivät huomion.

Valitettavasti musiikin taso on kyllä mennyt 2000-luvulla kovasti alaspäin. Onkohan viimeisin todella kova levy Facing the Animal?

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Maalis 03 2017 9:10 
On joo, jos oikein kovista puhutaan. Harmi, että jäi ainoaksi kiekoksi Mats Leven mikissä.
Myöhempien aikojen levyistä löysin Unleash the Furyltä ja Perpetual Flamelta vielä muutaman mainion rallin.

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Maalis 03 2017 9:28 
aTomiK kirjoitti:
On joo, jos oikein kovista puhutaan. Harmi, että jäi ainoaksi kiekoksi Mats Leven mikissä.
Myöhempien aikojen levyistä löysin Unleash the Furyltä ja Perpetual Flamelta vielä muutaman mainion rallin.

Mitä noita "uudempia" levyjä on tullut kuunneltua, niin eniten on tökkinyt jotenkin käppäiseltä vaikuttanut tuotanto. Kun aikaisemmat Ynkät ovat kuulostaneet kirkkailta, niin näissä jotenkin tuntuu välillä meno ihan demomaiselta. En ole edes kyllä varma mikä on viimeisin levy minkä oon kuunnellut, joku noista Ripperin aikaisista kuitenkin. Mitään kummempia hittejä ei ole kyllä jäänyt päähän soimaan.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Maalis 03 2017 9:42 
Sellaista se on kun ollaan kulukuurilla. Karsitaan tuotannosta, soittajista ja lopulta myös biisien tasosta. Onhan tuo ihan itse aiheutettua touhua ja kun siellä on vaimo managerina niin tietäähän sen.
2012 vuoden Spellboundia en viitsinyt ostaa heti, kun alkoi tulla heikkoja arvioita ja pian levy sitten katosi myynnistä joten saamatta jäi.
Viime vuoden World on Fire julkaistiin ilmeisesti vain Japanissa. Melkoista sontaa taitavat kyseiset tuotokset olla mutta tahtoisin ne silti kokoelmiin.

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Maalis 03 2017 9:52 
Ynkkä tuli nähtyä livenä reilu kymmenen vuotta sitten. Olihan se ihan hauska seurata sitä kitaradiivailua mutta olisi kyllä ollut mukavaa, jos settiin olisi mahtunut ihan oikeitakin biisejä. No, toki siellä kuultiin niitäkin mutta muistikuvien mukaan setissä oli varmaan puolet kikkailua ja sooloilua ja toiset puolet ns. normikamaa. En kyllä biisilistaa enää muista mutta onhan äijällä sen verran kovia biisejä useita, että niistä olisi saanut kovan livesetin. Mutta ei.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Maalis 03 2017 10:59 
Ite pääsin todistaan kuninkaan touhuja Oulussa Teatrialla Heavy Christmas tapahtumassa 15.12.2006. Lämppäreinä Vixen ja Kilpi.
Pari paitaa tuli hankittua keikalta ja olihan se ihan yhden miehen showta muun bändin ja itse biisien jäädessä varjoon mutta silti se oli unelmien täyttymys :upeeta2:

Settilista näyttää olleen päivää myöhemmin Tampereella tämä joten eiköhän samoja ratoja edetty Oulussakin:

Rising Force
Demon Driver
Badinerie (Johann Sebastian Bach cover)
Cracking the Whip
Crown of Thorns
Exile
Far Beyond the Sun (Instrumental)
The Star-Spangled Banner (John Stafford Smith cover)
Paraphrase (instrumental)
Dreaming (Tell Me)
Gates of Babylon (Rainbow cover)
Baroque & Roll (instrumental)
I Am a Viking
Trilogy Suite Op: 5
Red House (The Jimi Hendrix Experience cover)
Fugue (with guitar and drum solos)
You Don't Remember, I'll Never Forget
Burn (Deep Purple cover)
Hiroshima Mon Amour (Alcatrazz song)
Locked & Loaded

Encore:
Black Star (instrumental)
Cherokee Warrior
I'll See the Light Tonight

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Maalis 04 2017 21:22 
Liskohallitus kirjoitti:
http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=367524

Pasi Fist tykittää kymmeniä sivuja kännyzombikuvia :upeeta2:

Tää pasi fistin tykitys on jo taidetta :cage:

http://www.punkinfinland.net/forum/view ... &start=660

Profiili  

Poissa
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Maalis 22 2017 10:41 
"Dear Sir,
Good day!

After to visit your website,that i think maybe you have use permanent magnet.Is it correct?
If so,welcome to get me a reply. Hope we can have a chance to be your vendor.

Best Regards,

Gali Chen
Xiamen Kings Magnet Co.,Ltd

En tarvitse magneetteja, kiitos vaan tarjouksesta.
Normaalisti tällainen työsähköpostiin eksyvä spämmipaska aiheuttaa syvää vitutusta, mutta nyt jostain syystä alkoi naurattaa. :LOL4:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Touko 04 2017 19:15 
Olin tänään Prismassa ja selailin sen ankeaa leffahyllyä. Ei sieltä mitään löytynyt, mutta käteen osui joku vanha draamatouhu millä oli hienosti suomennettuna nimenä joku "Rauhan Hinta" tai jotain sinnepäin. Luin aluksi, että Rauhan Ninja, ja olin ihan, että mitäh!? Ja sitten petyin, kun ei se ollutkaan.

Ei tässä muuta.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Touko 04 2017 20:49 
Tina DeMona kirjoitti:
Olin tänään Prismassa ja selailin sen ankeaa leffahyllyä. Ei sieltä mitään löytynyt, mutta käteen osui joku vanha draamatouhu millä oli hienosti suomennettuna nimenä joku "Rauhan Hinta" tai jotain sinnepäin. Luin aluksi, että Rauhan Ninja, ja olin ihan, että mitäh!? Ja sitten petyin, kun ei se ollutkaan.

Ei tässä muuta.

Kuva

Mulla on hieman samankaltainen tilanne kuvan DVD:n kanssa. Jostain syystä tuota skeidaa tulee vastaaan kirpputoreilla todella usein ja luen sen nimen joka kerta muotoon "Two Ninjas". Etukannesta kyllä tulee selväksi että ei ole ihan sitä mitä haen, mutta kirpputoreilla DVD:t on yleensä sivuttain niin että hyllyjä silmäillessä tulee luettua vain ne sivukannet.

Mahdollisesti olen alitajuisesti tullut siihen tulokseen, että tällä on varmaan jotain tekemistä Kolme Ninjaa -elokuvien kanssa? Niiistä jopa omistan yhden, eli sen missä on Hulk Hogan.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Touko 04 2017 20:56 
randagio kirjoitti:
Tina DeMona kirjoitti:

Ei tässä muuta.

Kuva

Mulla on hieman samankaltainen tilanne kuvan DVD:n kanssa. Jostain syystä tuota skeidaa tulee vastaaan kirpputoreilla todella usein ja luen sen nimen joka kerta muotoon "Two Ninjas". Etukannesta kyllä tulee selväksi että ei ole ihan sitä mitä haen, mutta kirpputoreilla DVD:t on yleensä sivuttain niin että hyllyjä silmäillessä tulee luettua vain ne sivukannet.

Itse asiassa, minulle on saattanut käydä tämäkin joskus samanlaisissa yhteyksissä.

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Touko 06 2017 5:09 
Turhaakin turhempi "uutinen", mutta silti: "Voi mennä varmaan 15 vuottakin ennen kuin alkaa olla se hetki, että voisi alkaa miettiä perheen perustamista", sanoo Erika Vikman.

Eli kun äijänsä, Danny, on 89. Tällä mennään! :JEEJEE:

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Touko 06 2017 5:24 
Exterminator kirjoitti:
Turhaakin turhempi "uutinen", mutta silti: "Voi mennä varmaan 15 vuottakin ennen kuin alkaa olla se hetki, että voisi alkaa miettiä perheen perustamista", sanoo Erika Vikman.

Eli kun äijänsä, Danny, on 89. Tällä mennään! :JEEJEE:

Onks toi jossan parin yhteishaastattelussa sanottua? :lol:

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Touko 06 2017 7:05 
Ihan itekseen heitti kommenttia :) Onkohan lastenhoitajia, jotka hoitaa samalla keikalla vanhuksiakin? :hmmm:

Profiili  

Poissa
Komedian kunkku
Komedian kunkku
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Su Touko 07 2017 17:27 
Leijonille on työnnetty patonki perseeseen ja lujasti "cheesy"

Ihan sama. Joka vuosi...

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2145 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 143  Seuraava

Hyppää: