Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Su Touko 20 2018 10:44

Etusivu » Foorumit » TV

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Vittuuntunut kirjastotäti
Vittuuntunut kirjastotäti
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Touko 05 2018 19:37 
Tina DeMona kirjoitti:
Invictus kirjoitti:
Oon tainnut katsoa The Standin ainakin kolmeen kertaan, niin hyvä se on! Vähän kuten Langolieeritkin! Jotain kiehtovaa siinä kämäisyydessä. Jotain mikä juurikin puuttui muistaakseni Kolkuttajista ja Hohto-sarjasta.

Mustiin pukeutunut tyyppihän on tuttu useammastakin tarinasta. Koskaan en ole ajatellut sitä itse piruna.

Ymmärrän kyllä tuon, kun itselläni on vähän sama sen It-sekoilun kanssa.
.

Joo, It toimii myös, ei toki niinkään kauhuna, vaan niissä Stand By Me -henkisissä lapsuusosioissa. Vaikka tuohon leffaan tietysti muuten turha verrata. Ja Tim Curry on hyvä.

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Touko 05 2018 20:03 
Invictus kirjoitti:
Tina DeMona kirjoitti:
Invictus kirjoitti:
Oon tainnut katsoa The Standin ainakin kolmeen kertaan, niin hyvä se on! Vähän kuten Langolieeritkin! Jotain kiehtovaa siinä kämäisyydessä. Jotain mikä juurikin puuttui muistaakseni Kolkuttajista ja Hohto-sarjasta.

Mustiin pukeutunut tyyppihän on tuttu useammastakin tarinasta. Koskaan en ole ajatellut sitä itse piruna.

Ymmärrän kyllä tuon, kun itselläni on vähän sama sen It-sekoilun kanssa.
.

Joo, It toimii myös, ei toki niinkään kauhuna, vaan niissä Stand By Me -henkisissä lapsuusosioissa. Vaikka tuohon leffaan tietysti muuten turha verrata. Ja Tim Curry on hyvä.

Joo, juuri se lasten puolisko on ihan jees lopulta. Ja Curry hallitsee suvereenisti.

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Hyppää: