Mitä sä nyt taas sekoilet?Member-X wrote:Tallentakaa boksille ja skipatkaa mainokset.
The Walking Dead
Re: The Walking Dead
- Member-X
- Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Invictus wrote:Mitä sä nyt taas sekoilet?Member-X wrote:Tallentakaa boksille ja skipatkaa mainokset.

Tallentakaa ne jaksot digiboksin kovolle ja katsokaa ne sieltä niin voitte skipata nui mainokset.

No sitähän mä oon jo tossa ennemmin hokenut eikä flimtrickilla ole tallentavaa!!!Member-X wrote:Invictus wrote:Mitä sä nyt taas sekoilet?Member-X wrote:Tallentakaa boksille ja skipatkaa mainokset.![]()
Tallentakaa ne jaksot digiboksin kovolle ja katsokaa ne sieltä niin voitte skipata nui mainokset.

- JakeTheSnake
- Sutenöööri
Se ei tallenna, vaan nauhoittaa!Invictus wrote:No sitähän mä oon jo tossa ennemmin hokenut eikä flimtrickilla ole tallentavaa!!!Member-X wrote:Invictus wrote:Mitä sä nyt taas sekoilet?Member-X wrote:Tallentakaa boksille ja skipatkaa mainokset.![]()
- Member-X
- Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Niin just, meinasin sanoa jotta hankkikaa tallentava perusboksi. Ei ne perustallentavat ole kalliita, alkavat siinä satasen paikkeilla.Invictus wrote:No sitähän mä oon jo tossa ennemmin hokenut eikä flimtrickilla ole tallentavaa!!!Member-X wrote:Invictus wrote:Mitä sä nyt taas sekoilet?Member-X wrote:Tallentakaa boksille ja skipatkaa mainokset.![]()
Jos esim. Elisan tallentava olisi parempi suosittelisin, mutta on valitettavasti aika kökkö. Idea on hyvä eli ohjelmat tallennetaan erilliselle "verkkoboksille" ja toistetaan verkon kautta tv:ssä. Toimivuus on sitten eri asia.

- JakeTheSnake
- Sutenöööri
^ Mulla on töllössä sellainen toiminto (niin kuin kaikissa smart-teeeeveissä nykyään on), että voi tallentaa vaikka muistitikulle ohjelmia.
Ostin halvan ulkoisen kovon, jolle tallennan ohjelmat. Kovo kulkee myös kätevästi mukana, eli jos haluaa katsoa tallennennenennenennetut ohjelmat vaikka hotellihuoneessa läppäriltä, niin se onnistuu.
Eikä tartte ostaa mitään hidasta digiboxia telkkarin viereen, vaan tv:n digiboxi toimii erinooamamamammaomamisesti.

Ostin halvan ulkoisen kovon, jolle tallennan ohjelmat. Kovo kulkee myös kätevästi mukana, eli jos haluaa katsoa tallennennenennenennetut ohjelmat vaikka hotellihuoneessa läppäriltä, niin se onnistuu.
Eikä tartte ostaa mitään hidasta digiboxia telkkarin viereen, vaan tv:n digiboxi toimii erinooamamamammaomamisesti.

Joo no itse asiassa enimmäkseen tulee kuitenkin nykyään katsottua sarjoja DVD:ltä. Ja nykyään tulee katsottua myös Netflixistä ja vastaavista. Kunhan noiden tarjonta toivottavasti monipuolistuu niin kuka jaksaa sarjoja enää tv:stä katsoa kun laatukin alkaa olla noissa kohdallaan. Mä katon muutenkin niin vähän telkkaria että en jaksa alkaa edes satasta sijoittamaan mihinkään tallentavaan boxiin.
Boring, kauden lopetuksessakaan ei päästy puuta pidemmälle ja siinä ei oikeastaan tapahtunut yhtään mitään. Noh sentään yks mun toive toteutui mutta whatever...Samasta asetelmasta lähdetään seuraavaan kauteen kun missä koko kolmoskausi on junnannut. Enpä taida enää tuhlata aikaa tän parissa... Niin keskinkertaista.
Tästä vielä, eiköhänJariM wrote:Andrea on ehkä hieman ärsyttävä, mutta ei pääse lähellekkään räkänokkä-Carlia tai paskin-johtaja-ikinä-Rickiä.
Uusimmassa jaksossa Rickin munaton perseily ja hyväuskoisuus maksoi tällä kerta Merlen hengen. Miten vitun vajakki pitää tyypin olla, että uskoo todistetusti mulkun kuvernöörin lupauksiin?
Spoiler: show
Naurattaa muuten kun tolle Darylille on yhtäkkiä saatu muotoiltua tollaiset aika trendi poikabändi-hiukset. Siis siellä on aikaa asetella hiuksia tollee tyylikkään huolettomasti, selkeästi näkyy ettei noi ole sekaisin vaikka sellainen kuva halutaan antaa!!
- GrimReaper
- Lootan jäsen
En ainakaan nähnyt että kukaan olisi maininnut asiasta..
Kuten tiedetään, 1. kausi leikeltiin dvd/bd-julkaisuilla piloille useammankin jakson osalta ja tuo leikattu setti pukattiin ulos lähes kaikkialla muualla paitsi Jenkeissä ja osassa Itä-Aasiaa.
Niille teistä, jotka haluaisitte 1. kauden edelleen kokoelman jatkoksi leikkaamattomana hyllyyn, mutta ette kuitenkaan omista aluekoodivapaata soitinta tai muuten vain jenkki-importtien hommaaminen ei nappaa, niin se saa uuden dvd/bd-julkaisun Saksassa 31.5. - täysin leikkaamattomana.
Saksalaiset jakelijat ilmeisesti taipuivat fanien toivomusten alla muuta Eurooppaa nopeammin ja uuden julkaisun nähnyt ikärajaraati oli selvästi aiempaa, leikatustakin versiosta nurissutta raatia hellämielisempi. Saksalaiset kun ovat kuitenkin luonteeltaan niin itseriittoisia kuin ovat, niin tekstityksiä toivoville suomea tai edes englantia ei löydy näistä uusistakaan julkaisuista; vain ja ainoastaan saksa. Epäilen vahvasti ettei sarjaa tulla täällä kylmässä Pohjolassa julkaisemaan leikkaamattomana kovin pian koska tänne harvemmin tulee mitään omia julkaisuja ellei niitä ensin julkaista muualla, joten jos saksimaton R2-dvd tai B-reiska on hakusessa niin suosittelen iskemään saksajulkaisun kimppuun kesällä.
Amazon DE: 2xDVD 2xBlu-ray
*edit* pientä siistimistä ja amazon-linkit lisätty ohjeistukseksi
Kuten tiedetään, 1. kausi leikeltiin dvd/bd-julkaisuilla piloille useammankin jakson osalta ja tuo leikattu setti pukattiin ulos lähes kaikkialla muualla paitsi Jenkeissä ja osassa Itä-Aasiaa.
Niille teistä, jotka haluaisitte 1. kauden edelleen kokoelman jatkoksi leikkaamattomana hyllyyn, mutta ette kuitenkaan omista aluekoodivapaata soitinta tai muuten vain jenkki-importtien hommaaminen ei nappaa, niin se saa uuden dvd/bd-julkaisun Saksassa 31.5. - täysin leikkaamattomana.
Saksalaiset jakelijat ilmeisesti taipuivat fanien toivomusten alla muuta Eurooppaa nopeammin ja uuden julkaisun nähnyt ikärajaraati oli selvästi aiempaa, leikatustakin versiosta nurissutta raatia hellämielisempi. Saksalaiset kun ovat kuitenkin luonteeltaan niin itseriittoisia kuin ovat, niin tekstityksiä toivoville suomea tai edes englantia ei löydy näistä uusistakaan julkaisuista; vain ja ainoastaan saksa. Epäilen vahvasti ettei sarjaa tulla täällä kylmässä Pohjolassa julkaisemaan leikkaamattomana kovin pian koska tänne harvemmin tulee mitään omia julkaisuja ellei niitä ensin julkaista muualla, joten jos saksimaton R2-dvd tai B-reiska on hakusessa niin suosittelen iskemään saksajulkaisun kimppuun kesällä.
Amazon DE: 2xDVD 2xBlu-ray
*edit* pientä siistimistä ja amazon-linkit lisätty ohjeistukseksi
Last edited by GrimReaper on Tue Apr 16 2013 17:15, edited 3 times in total.
Wagner: Anna rahaa.
Viivi: Ai kapakkailtaan?
Wagner: Raha on kuin lanta: siitä ei ole hyötyä, jos sitä ei levitä.
Viivi: Hmp.
Viivi: Mihin sinä nyt?
Wagner: Maataloushommiin.
- JakeTheSnake
- Sutenöööri
^ Kiitos vinkistä 

Neloskauden trailer ei kyllä herättänyt mitään mielenkiinota. Pitäis kyllä tarinaan vähän saada potkua ja uusia käänteitä että tätä jaksaa..Zombit ja goretkin on jo nähty. Samaa rataa näyttää homma jatkuvan ainakin ton trailerin perusteella. Ei edes lokaatio muutu.
- Dogsoldier78
- Erilainen taputtaja
Ei enää pitkä aika... 20. päivähän pitäisi startata seuraava kausi. FOX:llahan nuo mainokset pyörii jatkuvalla syötöllä... vähän turhankin paljon näyttävät kuvamateriaalia tulevasta jaksosta/jaksoista. Itse olen saanut sen kuvan että ensimmäinen jakso menisi jotenkuten näin:
Toivottavasti mikään edellä kirjoittamani ei pidä paikkaansa ja tulevat jaksot olisivat täynnä yllätyksiä alusta loppuun 
Spoiler: show

Join the Hohtoloota.net and save the forum. Posting messages guarantees membership. Would you like to know more?