VHS-kokoelma

Keskustelua leffajulkaisuista kasettimuodossa formaatista riippumatta. Paljonko kannattaa maksaa ja mahdolliset leikkaukset.

...omistatko enää sellaista?

kyllä
18
64%
en
10
36%

Total votes: 28

Walther

Re: VHS-kokoelma

Post by Walther »

Dogsoldierin kokoelmassa ainoat keräilynauhat ovat neljässä alimmassa kuvassa. Muuten ovat tuollaista kirpparille 0,20-1 euroa kappaleelta kamaa. Arvokkainkin kasetti näytti olevan max. 10 euron luokkaa.

Member-X
Lapset sanovat: "Saatana on herra"

Post by Member-X »

Walther wrote:Dogsoldierin kokoelmassa ainoat keräilynauhat ovat neljässä alimmassa kuvassa. Muuten ovat tuollaista kirpparille 0,20-1 euroa kappaleelta kamaa. Arvokkainkin kasetti näytti olevan max. 10 euron luokkaa.
Tuossa on paljon noita 10 snt kasetteja joita kirppareilla piisaa, itse en vaivautuisi viemään niitä. Ei kertakaikkiaan mene kaupaksi. Tenebre ja esim tuo Kielletty Maailma voisi kiinnostaa jotakuta fix-harrastajaa.
Mutta kaikki pienikoppaiset ovat aikamoista kirpparikuonaa.
Image

Dogsoldier78
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja

Post by Dogsoldier78 »

Enpä minä ole niitä hankkinutkaan rahallisen arvon takia vaan siksi, että olen halunnut ne kokoelmaani. Siinä muodossa ne on hankittava kuin mitä on saatavana :toldso:

Eikä mitään kannata viedä kiepparille ym vastaaviin paikkoihin... myynti-ilmoitus kaupan seinälle ja paketti hintaan myyntiin. Kyllä ne aina joku ostaa pois kun ei ammu yli hintapyyntöä. Parhaimmat pitää säilyttää. Esim. Kielletty Maailma kassu tulee säästettyä vaikka DVD version saisinkin.
Image

Join the Hohtoloota.net and save the forum. Posting messages guarantees membership. Would you like to know more?

Member-X

Post by Member-X »

Dogsoldier78 wrote:Enpä minä ole niitä hankkinutkaan rahallisen arvon takia vaan siksi, että olen halunnut ne kokoelmaani.
Olisin hyvin huolestunut jos olisit sanonut että nuo ovat sijoituksia. :lol:
Image

Atex
Pervosetä
Pervosetä

Post by Atex »

En ... mikä VHS
Elokuva on parasta viihdettä

JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Voiko joku auttaa!
Mä ostin Predator 2:sen kasetin ja jostain syystä siinä on jääneet englanninkieliset tekstitykset päälle! Mistä mä voin vaihtaa subit suomeks, kun menu-valikko ei jostain syystä toimi? Julkaisu on FS-Filmin!
I still eat pussy for breakfast...
-Early mornin' Stoned Pimp-
I Gotsta Get Paid

The_Sipi
IHME MIES
IHME MIES

Post by The_Sipi »

Voiko VHS-filmeissä vaihtaa tekstitystä? :hugh:

Sark
Aromipesä
Aromipesä

Post by Sark »

"iso_lol"

Mutta tuota, eipä tuota kokoelmaksi voi sanoa, mutta jokunen VHS on vielä kaapin perällä vaikken soitintinta ole enää vuosikausiin omistanutkaan. Ei niistä silti raaski eroonkaan hankkiutua kun siellä pari klassikkoa on tallessa joita ei DVD:nä saa helposti hankittua.
Rudimentary creatures of blood and flesh. You touch my mind, fumbling in ignorance, incapable of understanding.

Lead thy life as thou seest fit.

Dogsoldier78
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja

Post by Dogsoldier78 »

Jos DVD/BR:ää ole saatavana niin ei tietenkään pidä luopua VHS kassuista. Ja eihän sitä tiedä vaikka joskus tulevaisuudessa keksivät laitteen jolla noihin saa vaihdettua tekstityksenkin.
Image

Join the Hohtoloota.net and save the forum. Posting messages guarantees membership. Would you like to know more?

Member-X

Post by Member-X »

Dogsoldier78 wrote:Jos DVD/BR:ää ole saatavana niin ei tietenkään pidä luopua VHS kassuista. Ja eihän sitä tiedä vaikka joskus tulevaisuudessa keksivät laitteen jolla noihin saa vaihdettua tekstityksenkin.
Saa vaihdettua, restauroimalla nauhan kuva kuvalta. Eli toisin sanoen tuo olisi niin työläs ja turha prosessi, että se hakisi vertaistaan.
Tulisi halvemmaksi ja kävisi helpommin jos vain nauhoittaisi tekstittämättömän version vanhan tekstitetyn päälle. :mrgreen:
Image

Hihhuli
Kultaloota
Kultaloota

Post by Hihhuli »

Eipä oo VHS-kokoelmoo, mutta pari yksittäistä kassua löytyy... jos ny oikein muistan. Muumio ja Face/Off :hyymy: Äidillä sitte puolestaan on aikalailla kassuja...muumeja sun muita, jotka on säilyttäny siitä ku olin napero ja velikin oli napero.
O.o

Singapore Sling
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan

Post by Singapore Sling »

Kyllä mä ostan veehooässiä edelleen jos mielenkintoisia tulee vastaan. En nyt mitenkään keräile, mutta olin viimeks aika onnessani, ku satuin löytään niitä Suomeen jukaistuja Argento-bootlegeja puoli-ilmaiseksi.
Viime ostos tais olla Fulcin Paha silmä :hmmm:
Pillu, Pullo & Pallo!!!!

Rami Ässä
Kultaloota
Kultaloota

Post by Rami Ässä »

On noita vielä ainakin 550.
Nyt on tullut jonkin verran myytyä pois harvinaisia ja semi-harvinaisia nauhoja, kun on rahantarvetta, mutta on niitä kyllä tullut osteltuakin sitte senkin edestä.

Atex
Pervosetä
Pervosetä

Post by Atex »

Atex wrote:En ... mikä VHS
Kyllä mullta sentään muutama VHS löytyy ;)
Elokuva on parasta viihdettä

Dogsoldier78
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja

Post by Dogsoldier78 »

Minä meinasin, että en enää ostaisi VHS elokuvia. Nyt tullut sitten pistettyä jo useampi kymmenen euroa piirrettyihin :funny:
Image

Post Reply