Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on La Touko 26 2018 16:41

Etusivu » Foorumit » DVD

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 373 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Seuraava
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ti Joulu 09 2008 21:17 
Hienoa :upeeta2:
Tällainen meiltä onkin puuttunut!

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Joulu 10 2008 15:43 
L.A. kirjoitti:
Aloitan ketjun kysymällä seuraavaa, että onko tässä Taxidermian kotimaisessa julkaisussa mitään ekstroja?

Ei ole extroja. Pelkästään kohtausvalikko ja suomenkieliset tekstit. Tsekkasin just kaverin levystä.

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Joulu 10 2008 19:18 
Tästä olisi kysymys:

Justine De Sade

Onkohan tämä brittilevy täysin ehjä? Ainakaan BBFC ei ole leikannut, mutta IMDb mukaan jenkki (BU) kestäisi 115 min.
Osaako kukaan kertoa?
Leffa kiinnostaa todella paljon ja Playsta lähtisi vieläpä edullisesti :hyymy:

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Joulu 10 2008 20:11 
L.A. kirjoitti:
mikko t kirjoitti:
Tästä olisi kysymys:

Justine De Sade

Onkohan tämä brittilevy täysin ehjä? Ainakaan BBFC ei ole leikannut, mutta IMDb mukaan jenkki (BU) kestäisi 115 min.
Osaako kukaan kertoa?
Leffa kiinnostaa todella paljon ja Playsta lähtisi vieläpä edullisesti :hyymy:

Mikko, huomasitko muuten, että tuo ei ole se Jess Francon ohjaustyö vaan Claude Piersonin ohjaama elokuva vuodelta 1972.

Tuo alkoi minuakin kiinnostamaan. Se onko tuo ehjä vai ei, niin vaikea sanoa. 6,99€ ei ole kuitenkaan paha hinta joten pistetään ostoslistalle.

Juu, huomasin "moikka"
Mie taidan kuitenkin pelata varman päälle ja hankkia BU:n julkaisema versio. Ainakin tähän asti heidän ilmoittamat kestoajat ovat pitäneet paikkansa :old:

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Joulu 18 2008 21:26 
L.A. kirjoitti:
BCI Eclipse lopettaa toimintansa:

http://outcastcinema.blogspot.com/2008/ ... lipse.html

Ei ollenkaan kivaa, sillä lafkalta on tullut erittäin mielenkiintoisia julkaisuja ja edulliseen hintaan. Tämä tarkoittaa sitä, että BCI Eclipsen julkaisuista alkavat pikkuhiljaa painokset loppumaan ja täytyykin alkaa tilailemaan tärkeimpiä nimikkeitä parempaan talteen kun näitä vielä saa.

Ei ollenkaan hyvä juttu :(

Profiili  

Poissa
HOHDOKAS
HOHDOKAS
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 02 2009 21:02 
L.A. kirjoitti:
Solange kirjoitti:
L.A. kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, että onko tuossa Saksa-julkaisussa nuo kohdat, jotka on tuosta Espanja-kiekosta leikattu. Kyllähän tuossa Saksa-julkaisun kannessa sanotaan, että uncut mutta jos voit varmistaa asian niin olisi hienoa...

R2 Italy- Medusa Video - No cuts

R2 Spain- Manga Films - Yes, cut by a total of 5 minutes 12 seconds:
- Introduction of all the main characters just after opning credits (3 min 52 sec).
- A scene with Giulio and Sarah in bed (1 min 20 sec).
- Two lines of the dialogue between Maria and Giorgio after their sex scene - the scene is intact but there is no audio.

Jos vielä kiinnostaa, niin kyseiset kohtaukset ovat tässä saksalaisessa julkaisussa. Kyllä tämän ehjä pitäisi olla.

Kyllä kiinnostaa. Kiitokset.

Profiili  

Poissa
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Tammi 02 2009 22:13 
L.A. kirjoitti:
Solange kirjoitti:
L.A. kirjoitti:

Minkä laatuinen julkaisu tuo saksalainen kiekko on? Saksalaiset kun rakastavat erikuntoisten printtien yhdistelemistä.

Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Tammi 03 2009 19:31 
Millainen tämä Futurefilmin julkaisu olikaan:
Laikattu? Kuvanlaatu/suhde jne...

STREET FIGHTER COLLECTION

Kuva

Alle "parillakympillä" lähtisi, joten kannattaako? Mun pitäisi joka tapauksessa tilata Enjoylta jotain puolen vuoden sisällä ja nyt saisi 20 % alennustakin..

Profiili WWW  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Tammi 03 2009 20:00 
JakeTheSnake kirjoitti:

Kuva

Alle "parillakympillä" lähtisi, joten kannattaako? Mun pitäisi joka tapauksessa tilata Enjoylta jotain puolen vuoden sisällä ja nyt saisi 20 % alennustakin..

Eikös nämä ole tässä boxissa ihan samat kuin Optimum:in briteissä julkaisemat :hmmm:
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tällainen käsitys minulla on. Omistan britti-levyt näistä, ja ne ovat laadultaan hyviä sekä tietenkin leikkaamattomia. Ajattelin päivittää Futureen sitten kun boxi joskus kympillä lähtee ;)
Brittilevyjen kuvasuhteet (takakansien mukaan) Anamorphic 2.35:1 ja kuvanlaatu ainakin minun silmissä hyvä kaikissa, mutta mä en tosin ole mikään kovin hyvä hifirunkkauksessa :funny:

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Tammi 03 2009 20:54 
Jenkkiläinen Vintage Home Entertainment on myös julkaissut Street Fighter Seriesin, mutta kyseisen firman nimi lienee vain Brentwoodin salanimi.
Ainakin hinnasta päätellen.

Profiili  

Poissa
Sutenöööri
Sutenöööri
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Tammi 03 2009 22:00 
mikko t kirjoitti:
JakeTheSnake kirjoitti:

Kuva

Eikös nämä ole tässä boxissa ihan samat kuin Optimum:in briteissä julkaisemat :hmmm:
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tällainen käsitys minulla on. Omistan britti-levyt näistä, ja ne ovat laadultaan hyviä sekä tietenkin leikkaamattomia. Ajattelin päivittää Futureen sitten kun boxi joskus kympillä lähtee ;)
Brittilevyjen kuvasuhteet (takakansien mukaan) Anamorphic 2.35:1 ja kuvanlaatu ainakin minun silmissä hyvä kaikissa, mutta mä en tosin ole mikään kovin hyvä hifirunkkauksessa :funny:

Ok. Kiitän :up:
Parempi olisi tosiaan odottaa sitä hinnanpudotusta kun se lähiaikoina kuitenkin putoaa, ja varsinkin siksi, että multa löytyy noi leffat jo vhs-muodossa.

Profiili WWW  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Tammi 07 2009 14:11 
Katselin eilen David Fincherin Zodiacin ja jälkeenpäin huomasin, että ko. leffasta on julkaistu myös n. 5 minuuttia pidempi Director's Cut -versio. Kellään tietoa, mitä tähän on lisätty? Ainakin Hollanti-julkaisu näyttäisi olevan tuo DC, mutta onko se hankinnan arvoinen, jos omistaa jo tuon normiversion? Ekstrojahan tuossa on rutkasti ennemmän, joten siltä kannaltahan tuo versio olisi kiva omistaa, mutta enemmän kiinnostaisi siis tietää, mitä kohtauksia itse leffaan on lisätty tai pidennetty.

Nykyään kaikilla on astma, saatana.
- Juha Mieto

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Tammi 07 2009 15:41 
d0ne kirjoitti:
Katselin eilen David Fincherin Zodiacin ja jälkeenpäin huomasin, että ko. leffasta on julkaistu myös n. 5 minuuttia pidempi Director's Cut -versio. Kellään tietoa, mitä tähän on lisätty? Ainakin Hollanti-julkaisu näyttäisi olevan tuo DC, mutta onko se hankinnan arvoinen, jos omistaa jo tuon normiversion? Ekstrojahan tuossa on rutkasti ennemmän, joten siltä kannaltahan tuo versio olisi kiva omistaa, mutta enemmän kiinnostaisi siis tietää, mitä kohtauksia itse leffaan on lisätty tai pidennetty.

Oisko alla olevasta linkistä apua? En jaksanut sitä itse lukea kun en ole vielä elokuvaa katsonut.
http://www.the213.net/php/article.php?id=796
Briteissäkin on julkaistu DC ja sisältää Playn mukaan suomi-subit. Lähtee aika halvalla ko. firmasta.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Tammi 07 2009 16:04 
Masterbiter kirjoitti:
Oisko alla olevasta linkistä apua? En jaksanut sitä itse lukea kun en ole vielä elokuvaa katsonut.
http://www.the213.net/php/article.php?id=796
Briteissäkin on julkaistu DC ja sisältää Playn mukaan suomi-subit. Lähtee aika halvalla ko. firmasta.

Juu tuoltahan noi lisätyt kohdat löytyi, kiitoksia! Pitääkin laittaa tuo DC hankintalistalle, sen verran halvalla lähtisi tuolta Play.comista. Omasta yhden levyn versiostakin maksoin vain 4£, joten eipä tässä hirveästi rahaa mene hukkaan.

Nykyään kaikilla on astma, saatana.
- Juha Mieto

Profiili  

Poissa
Wanker of the Year
Wanker of the Year
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Tammi 29 2009 22:51 
Kun kelailee noitten Blu-ray-leffojen speksejä, niin samalla huomaa eroja elokuvien pituuksissa verrattuna vanhoihin DVD-julkaisuihin. Aina olen sanonut etten lähde mihinkään laajamittaiseen päivitysrumbaan, mutta löytyyhän niitä joitakin päivitettäviä klassikkoja. Esim. Ridley Scottin "Kingdom of heaven" (ei nyt mikään klassikko) tuli kertaheitolla päivitettyä pidempään ohjaajanversioon ja samalla BD-formaattiin. Eli tuplahyöty verrattuna perus DVD > spesial edition-rahastus-DVD päivitykseen.

Nyt askarruttaa hyllystä löytyvä vanha Sandrew Metronomen julkaisu elokuvasta "Total Recall" jonka pituus on 108 minuuttia (kotelossa 108min. ja Discshopin sivulla 105min. ??). Uusi Blu-ray-julkaisu on taas pituudeltaan 113 minuuttia. Tässä päivityksessä tulisi myöskin maksimaalinen hyöty (pituutta lisää/oikea kuvasuhde 1.85:1 > 2.35:1/teräväpiirtoformaatti). Mitäkähän noihin lisäminuutteihin mahtaa oikein sisältyä Total Recallin tapauksessa? :hmmm:

Discshopin "vertaa julkaisuja"-sivu Total Recallista

Mitäs muita vastaavia maksimaalisen hyödyn päivityksiä mahtaakaan löytyä nimenomaan elokuvien suhteen? Millään puvustaja/meikkaajan kommenttiraidoilla ei ole taas mitään merkitystä meikäläiselle...

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 373 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Seuraava

Hyppää: