Netflix ja vastaavat

Keskustelua DVD, HD DVD ja Blu-Ray levyistä. Aiheina mm. versiot eri alueilla, mahdolliset sensuroinnit ja tilauspaikat sekä Suomessa että ulkomailla.
Rami Ässä
Kultaloota
Kultaloota

Re: Netflix ja vastaavat

Post by Rami Ässä »

Suosittelen hankkimista.

Itellä tyrehtyi joksikin aikaa kokonaan elokuvien ostelu tuon myötä. On paljon tullu kateltua TV-sarjoja sieltä ja kaikenlaista sellasta kamaa mitä en todennäköisesti olis ikinä vaivautunut mistään hankkimaan. Ei tämä Suomen versio tosin mikään sisällöltään täydellinen palvelu ole. Amerikassahan siellä on vaikka mitä elokuvia. Kaikenlaista Ö-luokan videoroskaakin. Suomessa on heikompi valikoima, mutta silti suuri määrä kaikenlaista enemmän ja vähemmän kiinnostavaa tavaraa.
Mikko Lahtinen
Voimavaraistunut ituhippi
Voimavaraistunut ituhippi

Post by Mikko Lahtinen »

Rami Ässä wrote:Itellä tyrehtyi joksikin aikaa kokonaan elokuvien ostelu tuon myötä.
Ostelu on vähentynyt jo muutenkin varsin kiitettävästi tämän vuoden aikana. Tosin eipä se haittaisi, jos tahti laskisi entisestään.
"In the eyes of a ranger, the unsuspecting stranger, had better know the truth of wrong from right.
'Cause the eyes of a ranger are upon you, any wrong you do, he's gonna see.
When you're in Texas, look behind you, 'cause that's where the rangers gonna be."
JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Kokeilin Viaplayta huvikseni. Kyllähän sekin toimii ja kuvanlaatu erinomainen.
Muksut diggaa suomenkielisistä lastenohjelmista ja elokuvista. Itellä ei ole ollut aikaa katsoa yhtään elokuvaa.

Nythän Viaplaynkin saa ekan kuukauden 0 €
http://viaplay.fi/

Miinusta siitä, ettei sitä saa pleikalle, kuten netflixiä. Onneksi on sentään Samsungin smart-tv makkarissa. Sehän näkyy sen kautta kätevästi.

Kyllähän näitä palveluita voi helposti suositella.

R.I.P. Filmtown

R.I.P. Makuuni

:rip2: R-Kikkarin leffahyllyt

Uutuudet saa noiden Netflixien yms. kautta halvemmalla vuokrattua suoraan kotisohvalle kahdella klikkauksella. Ja kuvanlaatu on HD.
Ja olikos siinä 48 tuntia aikaa katsella elokuvaa niin paljon kun jaksaa.
I still eat pussy for breakfast...
-Early mornin' Stoned Pimp-
I Gotsta Get Paid
mr_bungle
Kultaloota
Kultaloota

Post by mr_bungle »

Netflixistä saa koko USA:n tarjonnan vissiin ihan vain pleikkarin nettiasetuksia muuttamalla. Pitääpä testiä, heikon suomitarjonnan vuoksi tuo jäi unholaan.
Starbuck
Galaksin kovanaama
Galaksin kovanaama

Post by Starbuck »

JakeTheSnake wrote: Uutuudet saa noiden Netflixien yms. kautta halvemmalla vuokrattua suoraan kotisohvalle kahdella klikkauksella. Ja kuvanlaatu on HD.
Ja olikos siinä 48 tuntia aikaa katsella elokuvaa niin paljon kun jaksaa.
Sekoititko soppaan mukaan nuo markkinoille taas tulleet 48 tunnin dvd:t? Osta leffa muutamalla eurolla ja kun olet levyn laittanut koneeseen, on sulla tasan 48 tuntia aikaa katsoa se, ennen kuin levyn tiedostot tuhoutuvat. Tuota systeemiä en kyllä edes yritä ymmärtää. No, ei se mennyt läpi silloin ensimmäiselläkään kerralla, tuskin nytkään. :hmmm:
"Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Al Swearengen
mr_bungle
Kultaloota
Kultaloota

Post by mr_bungle »

Joo, ei kai Netflixissä ainakaan ole mitään tuollaista aikarajoitusta. Sehän on kuukausimaksullinen systeemi. Eikä siellä uusimpia uutuuksia ole.
yrkkhhf
Lootan jäsen
Lootan jäsen

Post by yrkkhhf »

Viaplayssä tais olla osa leffoista semmosia jotka kuuluu siihen kuukausimaksuun ja osa semmosia, jotka täytyy vuokrata erikseen :hmmm:
JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Ei vaan, jos vuokraa yksittäisen leffan leffan ilman, että ottaa paketin koko kuukaudeksi.
Se aika olikin 24 h. Joissakin palveluissa olin nähnyt myös 48 tunnin aikoja.

Esim. http://viaplay.fi/leffat/twilight-aamunkoi-22
I still eat pussy for breakfast...
-Early mornin' Stoned Pimp-
I Gotsta Get Paid
Solange
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Solange »

Netlix ollut käytössä aika lailla sen Suomi-julkaisusta lähtien. Tulee käytettyä tuota kahdesta eri lähteestä. Joko FI-Netflix suoraan PS3:lta olohuoneen isoon televisioon tai US-Netflix Mediahint -pluginin kautta kannettavalta samaiseen televisioon. Ihan tyytyväinen olen ollut kun hinta on kuitenkin niin halpa ja käytän tuota meidän taloudesta varmaan vähiten.

Ei ehkä kuulu suoranaisesti tähän topiciin, mutta lisäksi maksan kuukausimaksua Spotifysta, jota tulee kuunneltua sekä kannettavalta, että IPhonesta päivittäin. Hintansa väärti myöskin ja harvinaisempaakin kamaa löytyy ihan kohtalaisesti.

Kun miettii mitä Canal Plus kustansi minulle Netflixin tuloon saakka kuukaudessa niin Netflix ja Spotify ovat yhteensäkin tällä hetkellä reilusti halvempia.
helmipöllö
Täysloota
Täysloota

Post by helmipöllö »

Mulla on ollut nyt britti ja mediahintin kautta usa versiot Netflixistä käytössä jonkun 3kk. Tyytyväinen olen kyllä ollut ja aika paljon on tullut käytettyä. Mulle tuolla on paljon esim vanhempaa materiaalia, jota ei muuten tulisi katsottua ja olen myös mitä ääliömäisempien dokumenttien suurkuluttaja :hyymy: . Sisko käyttää samoja tunnuksia suomesta käsin ja on myös tykännyt.

Ainut mitä mä kaipaan välillä, että olisi mahdollisuus nähdä suomalaisia elokuvia ja tv-sarjoja.
Member-X
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Lapset sanovat: "Saatana on herra"

Post by Member-X »

helmipöllö wrote:... olen myös mitä ääliömäisempien dokumenttien suurkuluttaja :hyymy: .
Kuten? "what"
Image
helmipöllö
Täysloota
Täysloota

Post by helmipöllö »

Nooh, mä nyt katselen ihan mitä vaan, laidasta laitaan. Viimeisin ääliömäinen dokkari minkä katsoin, kertoi miehestä joka uskoi olevansa enkeli tai vastaava ja puhui henkimaailmalle joka pyörii ympärillämme koko ajan :D.
Herbert West
Täysloota
Täysloota

Post by Herbert West »

Mediahintin kautta käyttäny lähinnä viime aikoina, sen verran kovaa vanhempaa kauhu- ja toimintaosastoa löytyy. Valikoima vaan on niin laaja ettei meinaa ehtiä katsoa kaikkea ennenkuin ne taas poistaa jotain :confused: ja kun sekin muuttui ettei poistuvia leffoja pysty kyttäilemään enää etukäteen ulkopuolisilta sivuilta.

Mutta onhan tää netflix aikalailla muuttanu elämää, erittäin tyytyväinen oon yleensä ollu toimintaan ja aina on jotain katsottavaa etenkin vanhempien leffojen osalta. Tavallaan streamausmeininki on omia periaatteita vastaan, koska tekis mieli tukea fyysisiä julkaisuja, mutta kun se on vaan niin paljon kätevämpää ja halvempaa ja toisaalta vuokraamoiden nykytarjonta on niin suppeaa ja tylsää. Viaplay ja Filmnet myöskin testattu, molemmat nyt tauolla mutta niidenkin käyttäjäksi varmaan palailen jossain vaiheessa.

Edelleen kuitenkin tulee ostettua ihan oikeita dvd/bluray -julkaisuja, nyt itseasiassa ollu semmoinen kausi että kovemmalla tahdilla kuin koskaan ennen.
Singapore Sling
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan

Post by Singapore Sling »

Saisko mahdollisimman yksinkertaiset ja helpostiymmärrettävät ohjeet miten saan jenkki-netflixin pleikka kolmoselle?
Pillu, Pullo & Pallo!!!!
loading
kokelas
kokelas

Post by loading »

Ensin pleikkariin pitää määritellä toinen käyttäjäprofiili USA:n katuosoitteella jotta pääsee jenkkistoreen lataamaan US Netflix sovelluksen. Sitten näiden ohjeiden mukaan: http://support.unblock-us.com/customer/ ... les/291530 . Itse en tosin saanut tuota toimimaan luotettavasti, valikoima kyllä tuli näkyviin mutta toisto ei onnistunut. Mutta kokeiluhan ei mitään maksa ja monellahan tuo toimii myös pleikkarilla.
Post Reply