Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on To Joulu 13 2018 21:00

Etusivu » Foorumit » DVD

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 150 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Heinä 15 2013 16:15 
Tuleekohan tästä koskaan kotimaista julkaisua...Kyselin asiaa Atlanticilta ja vastaus oli, ettei ne tiedä. Riippuu kuulemma AWE:n päämajasta mitä ne julkaisee tänne. Ei viittis tuota kalliilla (parikymppiä pitäis posteineen maksaa tilaa sitte Tanskasta tai Ruotsista) ulkomailta hankkia, ku jenkkilevy jo löytyy ja jos tuo joskus sitte pian tulee Suomeen myyntiin siihen alle kympin hintaan uutena.

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Elo 16 2013 21:38 
Täältä löytyy hyvin AWE-julkaisuja, joita ei syystä tai toisesta ole Suomessa julkaistu. Muutenkin tutustumisen arvoinen nettikauppa! Nopeat toimitukset, ihan ookoo tarjouksia, hyvä asiakaspalvelu jne. :Muahah:

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Syys 04 2013 15:27 
Vähän olin yllättynyt (positiivisesti toki) että Atlantic alkanu julkaisemaan myös noita hieman härömpiä AWE-leffoja uudestaan. Onhan se kerrassaan uskomatonta että netanttilan ja citymarketin sivuilta löytyy Syntinen Kääpiö -dvdtä :mrgreen:

Paikallisesta Anttilasta bongattu myös SS Girls, Venus in Furs ja Bloodsucker leads the dance. Pitää toivoa että saatavuus parantuu nyt ihan pysyvästi.

Profiili  

Poissa
Lootan jäsen
Lootan jäsen

Viesti Lähetetty: Pe Syys 06 2013 15:21 
Herbert West kirjoitti:
Vähän olin yllättynyt (positiivisesti toki) että Atlantic alkanu julkaisemaan myös noita hieman härömpiä AWE-leffoja uudestaan. Onhan se kerrassaan uskomatonta että netanttilan ja citymarketin sivuilta löytyy Syntinen Kääpiö -dvdtä :mrgreen:

Paikallisesta Anttilasta bongattu myös SS Girls, Venus in Furs ja Bloodsucker leads the dance. Pitää toivoa että saatavuus parantuu nyt ihan pysyvästi.

Mitäs nää on maksanu? Pitänee kävästä parin viikon päästä hakemassa ainakin Venus in Furs

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Syys 06 2013 15:42 
8-10 euron välillä ne on pyöriny.

Profiili  

Poissa
Voimavaraistunut ituhippi
Voimavaraistunut ituhippi
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Marras 23 2013 18:49 
AWElta vaihteeksi jotakin hankkimisen arvoistakin...

The Christmas Bunny

Joulupupu

Pitää selailla, mitä muuta tuolta AWEn perheosastolta löytyy...

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Marras 27 2013 17:57 
Onko "AWELTA" (mikä levittäjä nyt milloinkin niitä levittää) tulossa lähiaikoina mitään perverssin virneen naamalle saavaa materiaalia?

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Marras 27 2013 19:36 
Kaapo Tujunen kirjoitti:
Onko "AWELTA" (mikä levittäjä nyt milloinkin niitä levittää) tulossa lähiaikoina mitään perverssin virneen naamalle saavaa materiaalia?

Rivelazioni di uno psichiatra sul mondo perverso del sesso pyörii tulevien listoilla, mutta päivämäärää ei tiedossa ja ite alan jo epäileen tuleeko sitä ees koskaan. NjutaFilmisiltä on ens vuoden alussa tulossa kaikkee kivaa, kuten Tromaa, Francoa jne!
Näköjään Ilsa The Wicked Warden on myös AWE:n tulevissa! Kuten myös Ittenbachin Legend of Hell!

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Marras 27 2013 20:43 
Omaan silmään on näyttänyt jo jonkin aikaa melko synkältä tuo AWE:n ja Njutafilmsin tilanne, lähinnä uusia leffoja eikä juuri mitään vanhaa kauhua, westerniä tai toimintaa mitkä taas ois mulle ne syyt joiden takia lafkasta olen ollut kiinnostunut.

Profiili  

Poissa
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Marras 28 2013 3:02 
Herbert West kirjoitti:
Omaan silmään on näyttänyt jo jonkin aikaa melko synkältä tuo AWE:n ja Njutafilmsin tilanne, lähinnä uusia leffoja eikä juuri mitään vanhaa kauhua, westerniä tai toimintaa mitkä taas ois mulle ne syyt joiden takia lafkasta olen ollut kiinnostunut.

Eikö Njutalta ole tulossa Ilsaa, Francoa ja Dietrichiä (2014)?

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Marras 28 2013 11:06 
Member-X kirjoitti:
Herbert West kirjoitti:

Kyllähän Njuta on kokoajan julkaissut vanhempaa kamaa. Toisinkuin AWE nykyään.

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Marras 28 2013 22:42 
Singapore Sling kirjoitti:
Member-X kirjoitti:
Herbert West kirjoitti:

Hieman ehkä liioittelin Njutafilmsin tilannetta, toki siellä on joitain nimikkeitä tuloillaan. Mutta sitä yritin lähinnä sanoa että näiden julkaisijoiden painotus on selkeästi siirtynyt uuteen kamaan, esim. vanhaa eurokauhua ei tule skandijulkaisuina lähellekään samaan tahtiin kuin ennen. Mikä on mulle suru-uutinen koska vanhat genreleffat kiinnostaa, uudet ei juurikaan. Italohorrorin ja giallojen puoleltakin löytyis niin paljon leffoja jotka on kokonaan vailla kunnon dvd-julkaisua.

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Marras 29 2013 9:57 
Herbert West kirjoitti:
Singapore Sling kirjoitti:
Member-X kirjoitti:
Herbert West kirjoitti:

Hieman ehkä liioittelin Njutafilmsin tilannetta, toki siellä on joitain nimikkeitä tuloillaan. Mutta sitä yritin lähinnä sanoa että näiden julkaisijoiden painotus on selkeästi siirtynyt uuteen kamaan, esim. vanhaa eurokauhua ei tule skandijulkaisuina lähellekään samaan tahtiin kuin ennen. Mikä on mulle suru-uutinen koska vanhat genreleffat kiinnostaa, uudet ei juurikaan. Italohorrorin ja giallojen puoleltakin löytyis niin paljon leffoja jotka on kokonaan vailla kunnon dvd-julkaisua.

Eiköhän tuossa oo se syy, että uudemmat ja mainstreamimmat leffat nyt vaan ovat halvempi julkaista ja/tai myy ja kiinnostaa noin yleensä ihmisiä enemmän kuin vanhat genreleffat. Tämäkin tietty tapauskohtausta. Tietty haluaisin itekki nähdä mielummin julkaisuja just vanhoista euroculteista, mutta onneks niitä julkaistaan paljon esim. Itävalta/Saksa-alueella. Ja mulle kelpaa hyvin myös laadukkaat bootleg-julkaisutkin, ei se niin justiinsa oo, jos kerta leffoja ei muuten julkaista. Useinhan siinä on syynä se, että julkaisuoikeudet on jonku pankin takana tai ovat muuten älyttämän kalliita ottaen huomioon kuinka paljon leffa voisi myydä.

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Joulu 04 2013 15:23 
Se tuli jo tuolla toisessa ketjussa esille, mutta olen sen verran kielivammainen ihminen, että tarvitsisin jonkinmoiset tekstitykset leffoihin. Sen takia AWE, Njuta, Studio S yms. skandihommat on toiminu niin hienosti mulle. Ihan ymmärrettäväähän se toki on että niistä leffoista tehdään julkaisuja, jotka saadaan kannattamaan. Mutta kun aiemmin on julkaistu jotain SS Experiment Love Campia ja vanhaa ö-luokan seksploitaatiota, niin luulisi ettei sekään ole mitään kassamagneettimateriaalia :mrgreen: Toisaalta ehkä ne juuri ei ole menestyneet ja on ollut pakko siirtyä tuottavampaan kamaan.

Uskoisin että esim. isojen genrenimien Argenton, Fulcin, Francon, Deodaton, D'amaton yms. uusille julkaisuille olisi maailmanlaajuista kysyntää harrastajien keskuudessa, mutta voihan se olla myös että näiden oikeudet ovat niin kalliita ettei toiminta kannata :toldso: Aiemmin näitäkin kuitenkin julkaistu, enää ei ole näkynyt kuin satunnaisesti :hmmm:

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ke Joulu 04 2013 15:35 
Herbert West kirjoitti:
Uskoisin että esim. isojen genrenimien Argenton, Fulcin, Francon, Deodaton, D'amaton yms. uusille julkaisuille olisi maailmanlaajuista kysyntää harrastajien keskuudessa, mutta voihan se olla myös että näiden oikeudet ovat niin kalliita ettei toiminta kannata :toldso: Aiemmin näitäkin kuitenkin julkaistu, enää ei ole näkynyt kuin satunnaisesti :hmmm:

Just vanhan italokaman julkaisu saattaa tulla niin kalliiksi, ettei se kannata. Oikeudet saattaa maksaa ihan älyttömästi ottaen huomioon paljonko leffa voisi myydä ja jotku eivät edes halua myydä elokuvien oikeuksia (eikös Giallo a Venezian kans oo joku tämmöinen tilanne vai muistanko väärin?) tai sitten oikeudet ovat jonkun italopankin takana kun omistaja mennyt konkkaan. Toi on ihan leffakohtainen juttu.

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 150 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Hyppää: