Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Su Elo 19 2018 1:11

Etusivu » Foorumit » DVD

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Joulu 08 2014 20:58 
Kaapo Tujunen kirjoitti:
Singapore Sling kirjoitti:
Mulla se iban-juttu meni ilman ongelmia. Tosin käytän sitä korttitilin kautta enkä koskaan oo siirtänyt paypaliin rahaa.
Täytyy kait opiskella se korttijuttu, mutta toi siirto omalta tililtä oli vaan nopea ja simppeli. :sorry:

Huomaat sitten, että korttijuttu on nopeempi ja simppelimpi ;)

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Joulu 08 2014 21:03 
Kaapo Tujunen kirjoitti:
Mulla se iban-juttu meni ilman ongelmia. Tosin käytän sitä korttitilin kautta enkä koskaan oo siirtänyt paypaliin rahaa.
Täytyy kait opiskella se korttijuttu, mutta toi siirto omalta tililtä oli vaan nopea ja simppeli. :sorry:

Huomaat sitten, että korttijuttu on nopeempi ja simppelimpi ;)
Puuhastelen juuri asian parissa. Ilman uudistusta koko hommaan olisi mennyt 58 sekuntia mutta nyt koko ilta. :mahahaavauma:

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Ma Joulu 08 2014 21:21 
No nyt on kortti lisätty ja ne ottaa 1,50€:n noston varmistaakseen että mä olen mä.

Mutta, mutta...kun mulla sattuu olemaan "oikea" Visa-kortti eli luottokortti niin saako sillä siirrettyä rahaa debittinä? Muutenhan tuosta tulee helvetisti ylimääräistä hankaluutta Luottokunnan laskujen maksamisineen.

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Joulu 11 2014 19:35 
Eipä sitä siirtotunnistetta mistään löydy. Tililtä ei myöskään ole mennyt 1,50€ PayPallin tarkistustilisiirtoa joten kortin lisäämisestäkään ei tainnut tulla mitään.
Kokeeksi poistin lisäämäni IBAN-tilinumeron toivoen että vanha systeemi olisi palautunut, mutta kokeillessani rahan siirtoa PayPall-tililleni sivu herjasi lisäämään tilitiedot juuri tällä samalla uudella systeemillä. No, lisäsin IBANIN vielä uudestaan ja samat "siirtotiedot" tulivat uudestaan tarjolle ja jotka kehotetaan copypastaamaan oman verkkopankin tilisiirtolomakkeeseen. Mutta edelleenkään varsinaista siirtotunnistetta ei ole, siis sitä joka laitetan viestikenttään.

Omalta osalta PayPall-tilini meni nähtävästi rikki. Jää ebay-kaupat jatkossa pois laskuista. :ituttaa:

Profiili  

Poissa
Kultaloota
Kultaloota
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Joulu 11 2014 20:25 
Jostain keskustelupalstalata (Demi tai muu) luin että kortin lisäämisessä käytetyn 1,50€:n veloituksen näkymiseen omassa tiliotteessa on joillakin mennyt jopa viikko parin päivän sijasta. Tilitapahtumassa on sitten se nelinumeroinen vahvistuskoodi joka syötetään PayPal-asetukseen ja korttiominaisuus on sillä sinetöity. Toivoa siis vielä on...ehkä

Joo ja nyt mä ymärrän ton korttijutun idean eli ostohetkellä Paypal veloittaa sun omaa tiliä reaaliajassa tai jotain sinne päin kun kerta itse ei enää tehdä mitään tilisiirtoja.

:heihei:

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: To Joulu 11 2014 23:39 
Kaapo Tujunen kirjoitti:
Jostain keskustelupalstalata (Demi tai muu) luin että kortin lisäämisessä käytetyn 1,50€:n veloituksen näkymiseen omassa tiliotteessa on joillakin mennyt jopa viikko parin päivän sijasta. Tilitapahtumassa on sitten se nelinumeroinen vahvistuskoodi joka syötetään PayPal-asetukseen ja korttiominaisuus on sillä sinetöity. Toivoa siis vielä on...ehkä

Joo ja nyt mä ymärrän ton korttijutun idean eli ostohetkellä Paypal veloittaa sun omaa tiliä reaaliajassa tai jotain sinne päin kun kerta itse ei enää tehdä mitään tilisiirtoja.

:heihei:

Joo, se näkyy siinä veloitetussa tilitapahtumassa se numero tosiaan!

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Hyppää: