Hohtoloota

Mystinen suomalainen elokuvafoorumi
Tänään on Pe Syys 21 2018 1:17

Etusivu » Foorumit » DVD

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja
Etsi tätä:
Viesti

Poissa
Täysloota
Täysloota

Viesti Lähetetty: La Heinä 10 2010 11:40 
:hugh:
Olisin tilannut tuolta yhden Raron eurocrimen mutta maksumetodeissa ei ole Visalla maksamisen mahdollisuutta.

Mikä on PayPall ja miten se toimii? Pystyykö sitä Paypallia käyttämään Visalla?
Sitten on joku pankkisiirtojuttu...?

OMG Entertainment

...olishan se nyt ollut liian kätevää saada tuo kotiin 3,30€:n postikuluilla parilla napin painalluksella niinkuin muistakin kaupoista. :palm:

Profiili  

Poissa
Lapset sanovat: "Saatana on herra"
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Heinä 10 2010 11:42 
Tero Nieminen kirjoitti:
:hugh:
Olisin tilannut tuolta yhden Raron eurocrimen mutta maksumetodeissa ei ole Visalla maksamisen mahdollisuutta.

Mikä on PayPall ja miten se toimii? Pystyykö sitä Paypallia käyttämään Visalla?
Sitten on joku pankkisiirtojuttu...?

OMG Entertainment

...olishan se nyt ollut liian kätevää saada tuo kotiin 3,30€:n postikuluilla parilla napin painalluksella niinkuin muistakin kaupoista. :palm:

Paypal on hyvin kätevä ja helppokäyttöinen, kannattaa rekisteröityä.

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota

Viesti Lähetetty: La Heinä 10 2010 11:50 
Missä mä rekisteröidyn?

Muutaman sanan yleisluontoinen kuvaus siitä miten se toimii, kiiiiitos. :ppiisjasillei:

(mulla menee hermot sun kanssa...jos on tietoa niin se pitää jakaa täällä heti ja välittömästi! :LOL4: )

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Heinä 10 2010 11:58 
Tero Nieminen kirjoitti:
Missä mä rekisteröidyn?

Muutaman sanan yleisluontoinen kuvaus siitä miten se toimii, kiiiiitos. :ppiisjasillei:

Paypalin sivuilla. Jos ei linkki toimi niin googleen hakusanat Create PayPal account.
Tarvitset vain vastaanottajan sähköpostin kun maksat, kätevää. Suurin osa ebaykauppiaista käyttää paypalia.

Lue vaikka tämä.

Profiili  

Poissa
Täysloota
Täysloota

Viesti Lähetetty: La Heinä 10 2010 12:07 
Member-X kirjoitti:
Tero Nieminen kirjoitti:
Missä mä rekisteröidyn?

Paypalin sivuilla. Jos ei linkki toimi niin googleen hakusanat Create PayPal account.
Tarvitset vain vastaanottajan sähköpostin kun maksat, kätevää. Suurin osa ebaykauppiaista käyttää paypalia.

Lue vaikka tämä.

Suuret kiiitokset! :D
Kun mulla on siis se "oikea" Visa, niin tämä seuraava on kai sitten omalla kohdalla vaihtoehtona?
Lainaa:
Paypalin uusimpia ominaisuuksia on "Top Up" -siirto joka tarkoittaa yksinkertaisesti rahan siirtämistä suomalaiselta pankkitililtä Paypal-tilille. Tämä on siis loistava uutinen niille jotka eivät halua tai voi käyttää korttia maksamiseen. TopUp:n hyödyksi voidaan laskea myös entistä parempi turvallisuus koska kortin tietoja ei tarvitse missään vaiheessa syöttää nettiin.

Profiili  

Poissa
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: La Heinä 10 2010 12:14 
Tero Nieminen kirjoitti:
Member-X kirjoitti:
Tero Nieminen kirjoitti:
Missä mä rekisteröidyn?

Lue vaikka tämä.

Suuret kiiitokset! :D
Kun mulla on siis se "oikea" Visa, niin tämä seuraava on kai sitten omalla kohdalla vaihtoehtona?
Lainaa:
Paypalin uusimpia ominaisuuksia on "Top Up" -siirto joka tarkoittaa yksinkertaisesti rahan siirtämistä suomalaiselta pankkitililtä Paypal-tilille. Tämä on siis loistava uutinen niille jotka eivät halua tai voi käyttää korttia maksamiseen. TopUp:n hyödyksi voidaan laskea myös entistä parempi turvallisuus koska kortin tietoja ei tarvitse missään vaiheessa syöttää nettiin.

Voihan tuota käyttää, mutta enpä ole itse moista kokeillut. Itselläni on visa electron ja hyvin on kelvannut (liiankin hyvin).

Profiili  

Poissa
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan
Käyttäjän avatar

Viesti Lähetetty: Pe Heinä 19 2013 14:38 
Tää on hyvä mesta! Nopeet toimitukset jne! Täältähän mä sen Der Todeskinginki löysin! :tyytyvainen:

Profiili  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Hyppää: