Suosittele yllätyshelmeä

Keskustelua DVD, HD DVD ja Blu-Ray levyistä. Aiheina mm. versiot eri alueilla, mahdolliset sensuroinnit ja tilauspaikat sekä Suomessa että ulkomailla.
The_Sipi
IHME MIES
IHME MIES

Re: Suosittele yllätyshelmeä

Post by The_Sipi »

^ En ihmettele.
Singapore Sling
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan

Post by Singapore Sling »

Loistava leffa! :old:
Pillu, Pullo & Pallo!!!!
Member-X
Lapset sanovat: "Saatana on herra"

Post by Member-X »

mikko t wrote:Vähäsen ot, mutta en jaksa avaa nyt uuttakaan ketjua, joten laitetaans tänne.

Meillä on ens launtaina poikien leffailta, jossa siis vedetään viinaa, sipsejä ja noin neljä roskaleffaa. Ite valitsen taas leffat ja kolme on jo valittuna, mutta vielä tartteis sellaisen uskomattoman huonon tapauksen, joka siis vie termin huono ihan uusiin ulottuvuuksiin (tyyliin Robot Holocaust). Oisko etenki Memberillä antaa suosituksia. Pitäis olla sellainen, että sen löytääkin nopeesti esim. CG:stä.
Siivosin hyllyjä roinasta ja sinne oli jäänyt muutama dvd. Seassa Mummy Theme Park, tuo on kuin luotu roskaleffailtaa varten.
Tuo on aivan uskomattoman huono! :LOL4:

Image

Halvalla lähtee.
Image
Singapore Sling
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan

Ei sulta Member sattuis löytyyn deeveedeenä Zombie Doomia ja Zombie'90?
Mulla piti olla, mutta oon varmaan joskus rahapulassa kerenny myydä vekka.
Pillu, Pullo & Pallo!!!!
Member-X

Post by Member-X »

mikko t wrote:Ei sulta Member sattuis löytyyn deeveedeenä Zombie Doomia ja Zombie'90?
Mulla piti olla, mutta oon varmaan joskus rahapulassa kerenny myydä vekka.
Löytyi joskus, mutta ei löydy enää.
Image
JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Session 9
http://www.imdb.com/title/tt0261983/

Hyytävän tunnelmallista kauhua vanhan mielisairaalan puitteissa, jota rakennusurakoitsijat tulevat kunnostamaan.
Perkeleen vähälle huomiolle jäänyt hyvä kauhuelokuva.
I still eat pussy for breakfast...
-Early mornin' Stoned Pimp-
I Gotsta Get Paid
Singapore Sling
Hardcore Hooligan
Hardcore Hooligan

JakeTheSnake wrote:Session 9

Hyytävän tunnelmallista kauhua vanhan mielisairaalan puitteissa, jota rakennusurakoitsijat tulevat kunnostamaan.
Mie tykkään myös! Pitäisköhän ihan illalla katsoa pitkästä aikaa :hmmm:
Pillu, Pullo & Pallo!!!!
Masterbiter
Kultaloota
Kultaloota

Post by Masterbiter »

JakeTheSnake wrote:Session 9

Tuo leffa jäi aikoinaan näkemättä, koska se julkaistiin härmässä pelkästään VHS:lle ja itse olin niin innostunut DVD:stä ettei millään voinut enää vuokrata videokasettia. :king:
Pitäisi tuokin katsoa, koska muut Brad Andersonin leffat on ollu varsin kelpoja. Menee ohjaajana samaan aliarvostettuun kastiin James Grayn kanssa.
"What's that screaming? A good many dramatic situations begin with screaming..."
JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Masterbiter wrote:Menee ohjaajana samaan aliarvostettuun kastiin James Grayn kanssa.
Kuten olen aiemminkin kirjoittanut, niin itse lukeudun James Grayn ihailijoihin. Miehen tyylin osaa jotenkin tunnistaa ja elokuvat ovat "luontevan charmikkaita ".
Vaikea selittää. :hmmm:
I Gotsta Get Paid
JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Jatketaanpas...

Image

Eräässä arvostelussa kirjoitettiin näin:
Juoni: Johnny Mad Dog (Christophe Minie) on aivopesty 15-vuotias lapsisotilas - ja nuoresta iästään huolimatta jo veteraani verisellä alallaan. Hullu koira riehuu joukkoineen mielipuolisella raivolla sisällissodan runtelemassa Liberiassa; he murhaavat, raiskaavat tai polttavat kaiken, mikä sattuu tielle osumaan.

Puolesta: Kongolaisen Emmanuel Dongalan samannimiseen kirjaan perustuva ja ranskalaisen Jean-Stephane Sauvairen ohjaaja Johnny Mad Dog voitti viime vuonna Cannesissa Prize of Hope -palkinnon, eikä syyttä. Se on pelottavan tehokkaasti, ahdistavasti ja brutaalisti toteutettu tarina afrikkalaisten sisällissotien lohduttoman synkästä todellisuudesta, jossa ihmisarvo on täysin merkityksetön ja onnellinen lapsuus utopistinen käsite.

Vastaan: Shokeeraava katselukokemus. Herkimmille ehkä liiankin raju.

Tuomio: Tämä on afrikkalaista todellisuutta, jolta ei saa sulkea silmiään, vaikka tekisi kuinka pahaa tahansa.
Eihän tätä voi kuin suositella.

Lisäksi voisi vielä suositella edelleen leffa-iltaan Pour Elle -elokuvaa.
I Gotsta Get Paid
Member-X

Post by Member-X »

Suositelkaa nyt jotain uutta hienoa elokuvaa tai useampaa. Loppuvat kohta kesken. :rohkeastivaa:
Image
JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Member-X wrote:Suositelkaa nyt jotain uutta hienoa elokuvaa tai useampaa. Loppuvat kohta kesken. :rohkeastivaa:
Mulle suositeltiin tänään Law Abiding Citisen -leffaa ja sattumalta olin ostanut sen vähän aikaan sitten.
En tiedä edes onko se kovinkaan kummoinen, mutta pitää tänään tsekata :butters: Sähän olet sen varmasti katsonutkin?

Member, katso Kurt Russelin Breakdown. Mä olen nähnyt sen joskus 90-luvun lopulla ja pistin elokuvan tilaukseen, koska mun muistaakseni se on hyvä. Tai sitten Dan Aykroydin ohjaama Nothing But Trouble!
Last edited by JakeTheSnake on Mon Apr 05 2010 19:28, edited 1 time in total.
I Gotsta Get Paid
Project Mayhem
Neekerivaltuutettu
Neekerivaltuutettu

Post by Project Mayhem »

JakeTheSnake wrote:
Member-X wrote:Suositelkaa nyt jotain uutta hienoa elokuvaa tai useampaa. Loppuvat kohta kesken. :rohkeastivaa:
Mulle suositeltiin tänään Law Abiding Citisen -leffaa ja sattumalta olin ostanut sen vähän aikaan sitten.
En tiedä edes onko se kovinkaan kummoinen, mutta pitää tänään tsekata :butters: Sähän olet sen varmasti katsonutkin?
Tykkäsin. Sopivan överiä menoa Punisher-hengessä.
Invictus
Vittuuntunut kirjastotäti
Vittuuntunut kirjastotäti

Post by Invictus »

JakeTheSnake wrote:

Member, katso Kurt Russelin Breakdown. Mä olen nähnyt sen joskus 90-luvun lopulla ja pistin elokuvan tilaukseen, koska mun muistaakseni se on hyvä. Tai sitten Dan Aykroydin ohjaama Nothing But Trouble!
Breakdown on hyvä. Toimii jopa toisellakin kerralla, vaikka yllätysmomentti onkin jo poissa.
Member-X

Post by Member-X »

Nothing But Trouble!in olen nähnyt parikin kertaa, Breakdownin luull-luull-luullakseni.

Law Abiding Citizen (2009), miksei. Että Punisher-henkeä? Toisessa pääosassa näyttäisi olevan "Kuningas Leonidas".
Image
Post Reply